Umiejętności
Analiza
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Analiza klientów
FMCG
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Planowanie projektów
Shopper Marketing
Strategia
Trade Marketing
Zarządzanie projektami
strategia marki
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager Krakuski
Realizacja strategii marki:
- Zarządzanie zespołem marki
- Prowadzenie strategicznych projektów NPD, w tym projektów wejścia w nowe segmenty
- Zarządzanie portfolio marki
- Realizacja strategii komunikacji marki
- Kontrola oraz egzekucja strategii cenowej
- Koordynacja badań rynkowych marki
- Zarządzanie zespołem marki
- Prowadzenie strategicznych projektów NPD, w tym projektów wejścia w nowe segmenty
- Zarządzanie portfolio marki
- Realizacja strategii komunikacji marki
- Kontrola oraz egzekucja strategii cenowej
- Koordynacja badań rynkowych marki
Lider Projektu, Wiceprezydent, Organizator Kongresu Światowego
- Koordynacja projektu międzynarodowych praktyk studenckich
w firmach i samorządach
- Zarządzanie Komitetem Lokalnym AIESEC Kraków
- Koordynacja finansów KL AIESEC Kraków
- Organizcja Kongresu Światowego AIESEC w Indiach dla ponad 600 delegatów z 80 krajów świata
w firmach i samorządach
- Zarządzanie Komitetem Lokalnym AIESEC Kraków
- Koordynacja finansów KL AIESEC Kraków
- Organizcja Kongresu Światowego AIESEC w Indiach dla ponad 600 delegatów z 80 krajów świata
Szkolenia i kursy
Akademia Myślenia Innowacyjnego
Rentowność Sprzedaży
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie Projektami
Leadership
Zarządzanie Zespołem
Rentowność Sprzedaży
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie Projektami
Leadership
Zarządzanie Zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Wszelka aktywność sportowa od biegania, przez gry zespołowe, aż do nurkowania
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.
Euro 2012 Polska Ukraina Poland Ukraine
EURO 2012. Grupa osób zainteresowanych Mistrzostwami Europy Euro 2012. Wielki sukces POLSKI i UKRAINY! Jesteśmy w grze!
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.