Artur Możejko

Bahslen Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Analiza Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Analiza klientów FMCG Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa Rozwój produktu Zarządzanie produktem Planowanie projektów Shopper Marketing Strategia Trade Marketing Zarządzanie projektami strategia marki

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bahlsen Sp. z o.o.
Brand Manager Krakuski
Realizacja strategii marki:
- Zarządzanie zespołem marki
- Prowadzenie strategicznych projektów NPD, w tym projektów wejścia w nowe segmenty
- Zarządzanie portfolio marki
- Realizacja strategii komunikacji marki
- Kontrola oraz egzekucja strategii cenowej
- Koordynacja badań rynkowych marki
Bahlsen Sp. z o.o.
Jr. Brand Manager Krakuski
- zarządzanie liniami produktów
- rozwijanie strategii marki Krakuski
- wprowadzenie nowych produktów
- współtworzenie kampanii ATL
- kształtowanie polityki cenowej
Bahlsen Sp. z o.o.
Jr. Brand Manager Leibniz
- stała opieka asortymentowa
- wprowadzanie produktów sezonowych
- relaunch linii czekoladowej
- organizacja promocji konsumenckich
Logo
Marketing Assistant
Symposium Events Ltd./London
- Egzekucja kampanii emailowych
- Wsparcie zespołu w obszarze event production z zakresu
HR oraz handlu detalicznego na Dalekim Wschodzie
- Sprzedaż produktów szkoleniowych
- Obsługa zapytań klientów
AIESEC
Lider Projektu, Wiceprezydent, Organizator Kongresu Światowego
- Koordynacja projektu międzynarodowych praktyk studenckich
w firmach i samorządach
- Zarządzanie Komitetem Lokalnym AIESEC Kraków
- Koordynacja finansów KL AIESEC Kraków
- Organizcja Kongresu Światowego AIESEC w Indiach dla ponad 600 delegatów z 80 krajów świata

Szkolenia i kursy

Akademia Myślenia Innowacyjnego
Rentowność Sprzedaży
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie Projektami
Leadership
Zarządzanie Zespołem

Edukacja

Logo
Proffesional Diploma in Marketing, studia podyplomowe
The Chartered Institute of Marketing
Logo
Stosunki Międzynarodowe, Zarządzanie Międzynarodowe, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Wszelka aktywność sportowa od biegania, przez gry zespołowe, aż do nurkowania

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
CIM
CIM
Grupa absolwentów i uczestników kursów The Chartered Institute of Marketing w Polsce
Deutschliebhaber ;-)
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.
Euro 2012 Polska Ukraina Poland Ukraine
Euro 2012 Polska Ukraina Poland Ukraine
EURO 2012. Grupa osób zainteresowanych Mistrzostwami Europy Euro 2012. Wielki sukces POLSKI i UKRAINY! Jesteśmy w grze!
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
Google Analytics
Google Analytics
Grupa zrzeszająca użytkowników GA
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz