Umiejętności
AutoCAD
Microsoft Office
uprawnienia budowlane do kierownia robotami budowlanymi bez ograniczeń
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
dyrektor projektu
Zakres obowiązków:
kierowanie zespołami projektowymi
reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie
z otrzymanym pełnomocnictwem,
udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji
projektów,
sporządzanie i weryfikacja harmonogramów rzeczowo - finansowych projektów niezbędnych
dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej
realizacji kontraktu,
współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji
kontraktu,
uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera
w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla
opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
Powyższe obowiązki pełnione w zakresie projektów:
10.2017 r. – obecnie – „Wykonanie robót budowlanych w obszarze LCS Konin – odcinek
Barłogi – Swarzędz w ramach projektu pn. „Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa
– Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew-Swarzędz”
10.2017 r. – obecnie – „Zabudowa ERTMS/ETCS na liniach sieci bazowej TEN-T, linia E20 na
odcinku Kunowice - Terespol”
kierowanie zespołami projektowymi
reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie
z otrzymanym pełnomocnictwem,
udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji
projektów,
sporządzanie i weryfikacja harmonogramów rzeczowo - finansowych projektów niezbędnych
dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej
realizacji kontraktu,
współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji
kontraktu,
uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera
w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla
opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
Powyższe obowiązki pełnione w zakresie projektów:
10.2017 r. – obecnie – „Wykonanie robót budowlanych w obszarze LCS Konin – odcinek
Barłogi – Swarzędz w ramach projektu pn. „Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa
– Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew-Swarzędz”
10.2017 r. – obecnie – „Zabudowa ERTMS/ETCS na liniach sieci bazowej TEN-T, linia E20 na
odcinku Kunowice - Terespol”
Kierownik Kontraktu
- kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem,
- udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji.
- Udział w planowaniu zamknięć torowych
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem,
- udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji.
- Udział w planowaniu zamknięć torowych
Specjalizacje
Budownictwo
Infrastrukturalne
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Budownictwo
Inne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości