Artur Kołakowski

dyrektor projektu, PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

AutoCAD Microsoft Office uprawnienia budowlane do kierownia robotami budowlanymi bez ograniczeń

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKP Polskie Linie Kolejowe SA
dyrektor projektu
Zakres obowiązków:
 kierowanie zespołami projektowymi
 reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie
z otrzymanym pełnomocnictwem,
 udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji
projektów,
 sporządzanie i weryfikacja harmonogramów rzeczowo - finansowych projektów niezbędnych
dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
 weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej
realizacji kontraktu,
 współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji
kontraktu,
 uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera
w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
 planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla
opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,

Powyższe obowiązki pełnione w zakresie projektów:
 10.2017 r. – obecnie – „Wykonanie robót budowlanych w obszarze LCS Konin – odcinek
Barłogi – Swarzędz w ramach projektu pn. „Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa
– Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew-Swarzędz”
 10.2017 r. – obecnie – „Zabudowa ERTMS/ETCS na liniach sieci bazowej TEN-T, linia E20 na
odcinku Kunowice - Terespol”
PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Kierownik Kontraktu
- kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem,
- udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji.
- Udział w planowaniu zamknięć torowych
PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Starszy specjalista ds. inwestycji
BUDIMEX S.A.
Majster budowy
Feroco S.A.
inżynier budowy

Specjalizacje

Budownictwo
Infrastrukturalne
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Budownictwo
Inne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości