Artur Kamiński

Doświadczony Manager wyższego szczebla
Józefów, mazowieckie

Umiejętności

AutoCAD Corel Draw Facebook Marketing Instagram Office

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Wydawca magazynów ULTRA, TRAIL, redaktor www.kingrunner.com
Kingrunner Sp. z o.o.
- tworzenie budżetu i dbałość o rentowność wydawnictw,
- zapewnienie druku i dystrybucji,
- reprezentacja wydawnictwa w kontaktach zewnętrznych,
- dział reklamy, organizacja eventów sprzedażowo-promocyjnych,
- redakcja treści i rozwijanie nowych funkcjonalności dla www.kingrunner.com
- prowadzenie profili social-media (FB, Instagram).
Logo
Szef Pionu Nowe Przedsięwzięcia w G.L.M. Sp. z o.o.
G.L.M.
- zarządzanie strategia sprzedażową dla sycylijskich marek kawy Ionia il Caffe i Brasilrecca w Polsce, budowanie sieci dystrybucji i sprzedaży hurtowej,
- dbałość o kontakty z kontrahentami polskimi i zagranicznymi,
- monitorowanie rynku nieruchomości na potrzeby rozwijających się nowych segmentów działalności spółki (lokale gastronomiczne, lokale sprzedażowe, biura, magazyny),
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych dla poszczególnych kanałów dystrybucji (sklep internetowy, sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż hurtowa, redystrybucja),
- koordynowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż (media społecznościowe, eventy itp.),
- bieżąca analiza rentowności poszczególnych segmentów sprzedażowych.
Grupa Agora
dyrektor sieci Gazeta Cafe
- zarządzanie zespołem ponad 20 pracowników kawiarni-księgrani w czterech lokalizacjach w Polsce: Warszawa, Kraków, Poznań, Olsztyn,
- odpowiedzialność za wynik sprzedaży w wewnętrznych kanałach dystrybucyjnych (Gazeta Cafe, kioski),
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla poszczególnych grup towarowych z uwzględnieniem okresowych zmian i fluktuacji na rynku (książki, płyty, filmy, gastronomia, bilety na wydarzenia kulturalne),
- odpowiedzialność za opracowanie i przeprowadzenie działań marketingowych związanych z działalnością kawiarni-księgarni i kiosków,
- analiza rentowności dla poszczególnych kawiarni-księgarni i kiosków,
- organizacja imprez pro-sprzedażowych (Targi Książki w Warszawie i Krakowie, Kiermasz Książki na Mariensztacie itp.),
- kreacja wydarzeń kulturalnych promujących wydawnictwa książkowe i muzyczne.
Grupa Agora
dyrektor administracyjny oddziałów
- zarządzanie zespołem pracowników administracji w ponad 20 oddziałach Gazety Wyborczej w Polsce,
- zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej, technicznej
i logistycznej dla poszczególnych oddziałów,
- negocjacje z dostawcami usług i mediów, wynajmującymi i najemcami,
- optymalizacja kosztów stałych i zmiennych w poszczególnych oddziałach,
- zmiany siedzib poszczególnych oddziałów, negocjacje umów, przeprowadzki,
- wypracowanie i wdrożenie jednolitych standardów obsługi administracyjnej oddziałów.
Grupa Agora
Koordynator budowy studiów radiowych i TV
- wypracowanie modelu przeniesienia studiów radiowych i konsolidacji ich
z newsroomem internetowym i TV (TOK.FM, www.gazeta.pl )
- przygotowanie całościowego procesu inwestycyjnego, w tym niezbędne zgłoszenia formalno-prawne, kosztorysy, ofertowanie, wybór Generalnego Wykonawcy, Inspektorów Nadzoru, wybór i koordynacja prac poszczególnych podwykonawców,
- koordynacja wykonywanych prac w działającym budynku,
- koordynacja przeprowadzek i zakupu sprzętu radiowo telewizyjnego,
- rozliczenie całego procesu inwestycyjnego
Grupa Agora
manager budynku
- utrzymanie w wysokiej sprawności i bezpieczeństwie budynku siedziby AGORY S.A,
- nadzór nad wewnętrzną obsługą techniczną i kontrola pracy serwisów zewnętrznych,
- nadzór nad procesem usuwania usterek gwarancyjnych budynku,
- raportowanie o stanie budynku, tworzenie i kontrola budżetu, analiza kosztów utrzymania budynku i wprowadzanie mechanizmów ich redukcji.
Grupa Agora
z-ca kierownika administracji AGORY SA
- kompleksowa obsługa administracyjna budynku siedziby spółki,
- współtworzenie budżetu całego działu,
- nadzór nad bezpieczeństwem budynku i firmami serwisowymi,
- tworzenie i dbałość o przestrzeganie procedur wewnętrznych,
- koordynacja imprez wewnetrznych i zewnętrznych odbywających się
w budynku siedziby (konferencje, kongresy, wystawy itp.)
Grupa Agora
kierownik administracji drukarni
- odpowiedzialność za sprawną obsługę administracyjną drukarni,
- tworzenie i realizacja budżetu całego działu,
- tworzenie i dbałość o przestrzeganie procedur wewnętrznych,
- organizacja corocznego pikniku z okazji Dnia Drukarza
Grupa Agora
koordynacja budowy drukarni Agory SA
- kontrola i kompleksowy nadzór inwestorski,
- rozliczenia finansowe i prawne związane z budową, tworzenie raportów i analiz z przebiegu prac budowlanych na potrzeby władz spółki.
Grupa Agora
zastępca kierownika administracji drukarni
Grupa Agora
stanowiska związane z procesem produkcyjnym i dystrybucyjnym Gazety Wyborczej

Edukacja

Logo
Zarządzanie Nieruchomościami/Ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

- sport: bieganie (min. ukończone ultramaratony – Bieg Rzeźnika 2014, Chudy
Wawrzyniec 2015, Bieg Marduły 2015, maratony PZU Maraton Warszawski
2013, 2105, Orlen Warsaw Marathon 2014, 2015, 2016, Bieg Szlak Trafi
2016), piłka nożna
- polskie stare kino (lata 70’-80’),
- muzyka jazzowa (Miles Davis),