Umiejętności
AutoCAD
Corel Draw
Facebook Marketing
Instagram
Office
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Wydawca magazynów ULTRA, TRAIL, redaktor www.kingrunner.com
Kingrunner Sp. z o.o.
- tworzenie budżetu i dbałość o rentowność wydawnictw,
- zapewnienie druku i dystrybucji,
- reprezentacja wydawnictwa w kontaktach zewnętrznych,
- dział reklamy, organizacja eventów sprzedażowo-promocyjnych,
- redakcja treści i rozwijanie nowych funkcjonalności dla www.kingrunner.com
- prowadzenie profili social-media (FB, Instagram).
- zapewnienie druku i dystrybucji,
- reprezentacja wydawnictwa w kontaktach zewnętrznych,
- dział reklamy, organizacja eventów sprzedażowo-promocyjnych,
- redakcja treści i rozwijanie nowych funkcjonalności dla www.kingrunner.com
- prowadzenie profili social-media (FB, Instagram).
Szef Pionu Nowe Przedsięwzięcia w G.L.M. Sp. z o.o.
G.L.M.
- zarządzanie strategia sprzedażową dla sycylijskich marek kawy Ionia il Caffe i Brasilrecca w Polsce, budowanie sieci dystrybucji i sprzedaży hurtowej,
- dbałość o kontakty z kontrahentami polskimi i zagranicznymi,
- monitorowanie rynku nieruchomości na potrzeby rozwijających się nowych segmentów działalności spółki (lokale gastronomiczne, lokale sprzedażowe, biura, magazyny),
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych dla poszczególnych kanałów dystrybucji (sklep internetowy, sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż hurtowa, redystrybucja),
- koordynowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż (media społecznościowe, eventy itp.),
- bieżąca analiza rentowności poszczególnych segmentów sprzedażowych.
- dbałość o kontakty z kontrahentami polskimi i zagranicznymi,
- monitorowanie rynku nieruchomości na potrzeby rozwijających się nowych segmentów działalności spółki (lokale gastronomiczne, lokale sprzedażowe, biura, magazyny),
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych dla poszczególnych kanałów dystrybucji (sklep internetowy, sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż hurtowa, redystrybucja),
- koordynowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż (media społecznościowe, eventy itp.),
- bieżąca analiza rentowności poszczególnych segmentów sprzedażowych.
dyrektor sieci Gazeta Cafe
- zarządzanie zespołem ponad 20 pracowników kawiarni-księgrani w czterech lokalizacjach w Polsce: Warszawa, Kraków, Poznań, Olsztyn,
- odpowiedzialność za wynik sprzedaży w wewnętrznych kanałach dystrybucyjnych (Gazeta Cafe, kioski),
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla poszczególnych grup towarowych z uwzględnieniem okresowych zmian i fluktuacji na rynku (książki, płyty, filmy, gastronomia, bilety na wydarzenia kulturalne),
- odpowiedzialność za opracowanie i przeprowadzenie działań marketingowych związanych z działalnością kawiarni-księgarni i kiosków,
- analiza rentowności dla poszczególnych kawiarni-księgarni i kiosków,
- organizacja imprez pro-sprzedażowych (Targi Książki w Warszawie i Krakowie, Kiermasz Książki na Mariensztacie itp.),
- kreacja wydarzeń kulturalnych promujących wydawnictwa książkowe i muzyczne.
- odpowiedzialność za wynik sprzedaży w wewnętrznych kanałach dystrybucyjnych (Gazeta Cafe, kioski),
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla poszczególnych grup towarowych z uwzględnieniem okresowych zmian i fluktuacji na rynku (książki, płyty, filmy, gastronomia, bilety na wydarzenia kulturalne),
- odpowiedzialność za opracowanie i przeprowadzenie działań marketingowych związanych z działalnością kawiarni-księgarni i kiosków,
- analiza rentowności dla poszczególnych kawiarni-księgarni i kiosków,
- organizacja imprez pro-sprzedażowych (Targi Książki w Warszawie i Krakowie, Kiermasz Książki na Mariensztacie itp.),
- kreacja wydarzeń kulturalnych promujących wydawnictwa książkowe i muzyczne.
dyrektor administracyjny oddziałów
- zarządzanie zespołem pracowników administracji w ponad 20 oddziałach Gazety Wyborczej w Polsce,
- zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej, technicznej
i logistycznej dla poszczególnych oddziałów,
- negocjacje z dostawcami usług i mediów, wynajmującymi i najemcami,
- optymalizacja kosztów stałych i zmiennych w poszczególnych oddziałach,
- zmiany siedzib poszczególnych oddziałów, negocjacje umów, przeprowadzki,
- wypracowanie i wdrożenie jednolitych standardów obsługi administracyjnej oddziałów.
- zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej, technicznej
i logistycznej dla poszczególnych oddziałów,
- negocjacje z dostawcami usług i mediów, wynajmującymi i najemcami,
- optymalizacja kosztów stałych i zmiennych w poszczególnych oddziałach,
- zmiany siedzib poszczególnych oddziałów, negocjacje umów, przeprowadzki,
- wypracowanie i wdrożenie jednolitych standardów obsługi administracyjnej oddziałów.
Koordynator budowy studiów radiowych i TV
- wypracowanie modelu przeniesienia studiów radiowych i konsolidacji ich
z newsroomem internetowym i TV (TOK.FM, www.gazeta.pl )
- przygotowanie całościowego procesu inwestycyjnego, w tym niezbędne zgłoszenia formalno-prawne, kosztorysy, ofertowanie, wybór Generalnego Wykonawcy, Inspektorów Nadzoru, wybór i koordynacja prac poszczególnych podwykonawców,
- koordynacja wykonywanych prac w działającym budynku,
- koordynacja przeprowadzek i zakupu sprzętu radiowo telewizyjnego,
- rozliczenie całego procesu inwestycyjnego
z newsroomem internetowym i TV (TOK.FM, www.gazeta.pl )
- przygotowanie całościowego procesu inwestycyjnego, w tym niezbędne zgłoszenia formalno-prawne, kosztorysy, ofertowanie, wybór Generalnego Wykonawcy, Inspektorów Nadzoru, wybór i koordynacja prac poszczególnych podwykonawców,
- koordynacja wykonywanych prac w działającym budynku,
- koordynacja przeprowadzek i zakupu sprzętu radiowo telewizyjnego,
- rozliczenie całego procesu inwestycyjnego
manager budynku
- utrzymanie w wysokiej sprawności i bezpieczeństwie budynku siedziby AGORY S.A,
- nadzór nad wewnętrzną obsługą techniczną i kontrola pracy serwisów zewnętrznych,
- nadzór nad procesem usuwania usterek gwarancyjnych budynku,
- raportowanie o stanie budynku, tworzenie i kontrola budżetu, analiza kosztów utrzymania budynku i wprowadzanie mechanizmów ich redukcji.
- nadzór nad wewnętrzną obsługą techniczną i kontrola pracy serwisów zewnętrznych,
- nadzór nad procesem usuwania usterek gwarancyjnych budynku,
- raportowanie o stanie budynku, tworzenie i kontrola budżetu, analiza kosztów utrzymania budynku i wprowadzanie mechanizmów ich redukcji.
z-ca kierownika administracji AGORY SA
- kompleksowa obsługa administracyjna budynku siedziby spółki,
- współtworzenie budżetu całego działu,
- nadzór nad bezpieczeństwem budynku i firmami serwisowymi,
- tworzenie i dbałość o przestrzeganie procedur wewnętrznych,
- koordynacja imprez wewnetrznych i zewnętrznych odbywających się
w budynku siedziby (konferencje, kongresy, wystawy itp.)
- współtworzenie budżetu całego działu,
- nadzór nad bezpieczeństwem budynku i firmami serwisowymi,
- tworzenie i dbałość o przestrzeganie procedur wewnętrznych,
- koordynacja imprez wewnetrznych i zewnętrznych odbywających się
w budynku siedziby (konferencje, kongresy, wystawy itp.)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
- sport: bieganie (min. ukończone ultramaratony – Bieg Rzeźnika 2014, Chudy
Wawrzyniec 2015, Bieg Marduły 2015, maratony PZU Maraton Warszawski
2013, 2105, Orlen Warsaw Marathon 2014, 2015, 2016, Bieg Szlak Trafi
2016), piłka nożna
- polskie stare kino (lata 70’-80’),
- muzyka jazzowa (Miles Davis),
Wawrzyniec 2015, Bieg Marduły 2015, maratony PZU Maraton Warszawski
2013, 2105, Orlen Warsaw Marathon 2014, 2015, 2016, Bieg Szlak Trafi
2016), piłka nożna
- polskie stare kino (lata 70’-80’),
- muzyka jazzowa (Miles Davis),