Artur Galka

Specjalista ds.obslugi klienta, American Express Poland
Londyn, Anglia, Wielka Brytania

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
General Manager
Paul-UK
American Express
Specjalista ds.obslugi klienta/Autoryzator
– kompleksowa obsługa klienta – sprawdzanie salda i balansu, nadawanie i zmiana PIN, obsługa zmian limitów na kartach,
– aktywacja kart, obsługa i serwis reklamacji, zatwierdzanie wniosków o wydanie nowych kart, tłoczenie kart,
– rozwiązywanie referali,
– kompleksowa obsługa klienta autoryzacja czeków American Express,
– autoryzacja płatności, podejmowanie decyzji autoryzacyjnych pod względem kredytowym,
– współpraca z innymi biurami American Express oraz bankami,
Logo
Manager
ITSU LTD.LONDYN
- SZKOLENIE NOWYCH PRACOWNIKOW,
- NADZOROWANIE PRACY KASJEROW,
- ROZLICZANIE KAS,
- WPLATY DO BANKU,
- PRZYGOTOWYWANIE ZAMOWIEN NA POTRZEBY SKLEPU,
- RAPORTOWANIE DO CENTRALI FIRMY
-
American Express
Specjalista ds.obslugi klienta
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Specjalista ds.obslugi klienta
-wprowadzanie do systemu produkcyjnego danych, korekt, weryfikacja wniosków,
– czynności związane z wyrabianiem nowych kart kierowcy,kart przedsiebiorstwa,kart warsztatowych obsługa i serwis reklamacji, obsługa infolinii.

Szkolenia i kursy

Kontekst HR International Group, szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta przez telefon”

Edukacja

Logo
Profilaktyka spoleczna i resocjalizacja, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty