Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds.obslugi klienta/Autoryzator
– kompleksowa obsługa klienta – sprawdzanie salda i balansu, nadawanie i zmiana PIN, obsługa zmian limitów na kartach,
– aktywacja kart, obsługa i serwis reklamacji, zatwierdzanie wniosków o wydanie nowych kart, tłoczenie kart,
– rozwiązywanie referali,
– kompleksowa obsługa klienta autoryzacja czeków American Express,
– autoryzacja płatności, podejmowanie decyzji autoryzacyjnych pod względem kredytowym,
– współpraca z innymi biurami American Express oraz bankami,
– aktywacja kart, obsługa i serwis reklamacji, zatwierdzanie wniosków o wydanie nowych kart, tłoczenie kart,
– rozwiązywanie referali,
– kompleksowa obsługa klienta autoryzacja czeków American Express,
– autoryzacja płatności, podejmowanie decyzji autoryzacyjnych pod względem kredytowym,
– współpraca z innymi biurami American Express oraz bankami,
Szkolenia i kursy
Kontekst HR International Group, szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta przez telefon”
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty