Artur Gaj
Zarządzający Programami Lojalnościowymi i Komunikacją, Sygma Bank
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zarządzający Programami Lojalnościowymi i Komunikacją
- organizacja i integracja programu Sygma Bonus (rabaty, punkty, kredyty)
- pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z Partnerami programu Sygma Bonus
- rozwój nowych kanałów komunikacji
- koordynacja komunikacji różnych produktów bankowych
- nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych
- pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z Partnerami programu Sygma Bonus
- rozwój nowych kanałów komunikacji
- koordynacja komunikacji różnych produktów bankowych
- nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych
Zarządzający Kampaniami Produktów Kartowych
Modelowanie zachowań istniejących klientów banku - posiadaczy kart kredytowych, w celu osiągnięcia pożądanych wskaźników w zakresie:
- stopnia aktywacji i aktywności (poprzez odpowiednie strategie aktywacyjne oraz właściwą segmentację)
- poziomu generowanych obrotów (przy wykorzystaniu szeregu narzędzi m. in. konkursów, loterii, sprzedaży premiowych oraz własnego programu lojalnościowego)
- utrzymania najniższego możliwego poziomu retencji (dzięki zastosowaniu modeli preretencyjnych oraz odpowiednich działań postretencyjnych)
- stopnia aktywacji i aktywności (poprzez odpowiednie strategie aktywacyjne oraz właściwą segmentację)
- poziomu generowanych obrotów (przy wykorzystaniu szeregu narzędzi m. in. konkursów, loterii, sprzedaży premiowych oraz własnego programu lojalnościowego)
- utrzymania najniższego możliwego poziomu retencji (dzięki zastosowaniu modeli preretencyjnych oraz odpowiednich działań postretencyjnych)
Zarządzający marketingiem B2B
Zarządzanie działaniami marketingowymi nacelowanymi na pozyskiwanie nowych klientów u wszystkich Partnerów Handlowych banku poprzez:
- zapewnienie odpowiedniej komunikacji i spoobów jej ekspozycji
- organizację konkursów i sprzedaży premiowych dla klientów
- organizację konkursów, loterii i programów lojalnościowych dla pracowników Partnerów
- wsparcie lokalnych działań marketingowych
- planowanie i organizację działań animacyjnych
- zapewnienie odpowiedniej komunikacji i spoobów jej ekspozycji
- organizację konkursów i sprzedaży premiowych dla klientów
- organizację konkursów, loterii i programów lojalnościowych dla pracowników Partnerów
- wsparcie lokalnych działań marketingowych
- planowanie i organizację działań animacyjnych
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Działania związane z kompleksowym wsparciem sprzedaży u głównych Partnerów Handlowych banku w zakresie:
- Trade Marketigu (planowanie, organizacja, egzekucja oraz rozliczanie działań promocyjnych)
- Logistyki (projektowanie i budowa placówek bankowych, bieżace zaopatrzenie placówek bankowych, dostarczanie i organizacja instalacji sprzętu IT i teleinformatycznego)
- Wsparcia analitycznego i raportowego (dostarczanie bieżacych raportów sprzedażowych, przygotowywanie raportów okresowych i analiz dla Partnerów, rozliczanie systemu bonusowego dla sił sprzedaży)
- Trade Marketigu (planowanie, organizacja, egzekucja oraz rozliczanie działań promocyjnych)
- Logistyki (projektowanie i budowa placówek bankowych, bieżace zaopatrzenie placówek bankowych, dostarczanie i organizacja instalacji sprzętu IT i teleinformatycznego)
- Wsparcia analitycznego i raportowego (dostarczanie bieżacych raportów sprzedażowych, przygotowywanie raportów okresowych i analiz dla Partnerów, rozliczanie systemu bonusowego dla sił sprzedaży)
Kierownik ds. Marketingu Operacyjnego
Opeka nad głównym Partnerem Handlowym banku
Tworzenie uzgodnionych z Partnerem planów promocji
Organizacja działań marketingowych nakierowanych na pozyskiwanie nowych klientów
Egzekucja zaplanowanych działań
Rozliczanie i raportowanie dotyczące prowadzonej działalności
Kierowanie pracą zespołu
Tworzenie uzgodnionych z Partnerem planów promocji
Organizacja działań marketingowych nakierowanych na pozyskiwanie nowych klientów
Egzekucja zaplanowanych działań
Rozliczanie i raportowanie dotyczące prowadzonej działalności
Kierowanie pracą zespołu
Szkolenia i kursy
System zapewnienia jakości wg norm serii ISO 9000 - Altkom Akademia
Zarządzanie małym zespołem - szkolenie wewnętrzne
BusinessObjects 5I Raportowanie i Analiza Danych - Premium Technology
Skuteczna reklama - ECU Marketing
Autoprezentacja - Strategie Personalne
Profesjonalne techniki sprzedaży - szkolenie wewnętrzne
Finanse na plusie - Akademia Inwestora MiB Partner
Finanse dla menedżerów niefinansistów - INFOR Training
Prowadzenie działalności bankowej w Polsce - OS Prymus
Delegowanie Odpowiedzialności - Nowe Motywacje
Orientacja na rezultaty - Nowe Motywacje
Komunikacja menadżerska - Nowe Motywacje
Coaching menedżerski - szkolenie wewnętrzne
Zarządzanie Projektami - Instytut Rozwoju Biznesu
Prowadzenie efektywnych spotkań - Nowe Motywacje
Sztuka negocjacji i wywierania wpływu - Nowe Motywacje
Trening technik twórczych w dziale marketingu - Nowe Motywacje
Konferencje i seminaria:
Nowe trendy w komunikacji marketingowej - Informedia Polska
Nowoczesne podejście do troski o klienta - Informedia Polska
Marketing i Sprzedaż Produktów i Usług Finansowych - ECU Marketing
Sztuka przekonywania i wywierania wpływu - prowadzący: prof. Robert Cialdini
Crowdfunding w Polsce
Zarządzanie małym zespołem - szkolenie wewnętrzne
BusinessObjects 5I Raportowanie i Analiza Danych - Premium Technology
Skuteczna reklama - ECU Marketing
Autoprezentacja - Strategie Personalne
Profesjonalne techniki sprzedaży - szkolenie wewnętrzne
Finanse na plusie - Akademia Inwestora MiB Partner
Finanse dla menedżerów niefinansistów - INFOR Training
Prowadzenie działalności bankowej w Polsce - OS Prymus
Delegowanie Odpowiedzialności - Nowe Motywacje
Orientacja na rezultaty - Nowe Motywacje
Komunikacja menadżerska - Nowe Motywacje
Coaching menedżerski - szkolenie wewnętrzne
Zarządzanie Projektami - Instytut Rozwoju Biznesu
Prowadzenie efektywnych spotkań - Nowe Motywacje
Sztuka negocjacji i wywierania wpływu - Nowe Motywacje
Trening technik twórczych w dziale marketingu - Nowe Motywacje
Konferencje i seminaria:
Nowe trendy w komunikacji marketingowej - Informedia Polska
Nowoczesne podejście do troski o klienta - Informedia Polska
Marketing i Sprzedaż Produktów i Usług Finansowych - ECU Marketing
Sztuka przekonywania i wywierania wpływu - prowadzący: prof. Robert Cialdini
Crowdfunding w Polsce
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Sport (bieganie - dystanse 5 i 10 km, squash, pływanie, rower)
Młoda sztuka (malarstwo)
Biznes, polityka i sprawy społeczne
Teatr współczesny
Literatura (historia, ekonomia, beletrystyka)
Młoda sztuka (malarstwo)
Biznes, polityka i sprawy społeczne
Teatr współczesny
Literatura (historia, ekonomia, beletrystyka)
Organizacje
Wiceprzewodniczący dzielnicowego zespołu ds budżetu partypacyjnego w dzielnicy Warszawa-Targówek
Grupy
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem