Umiejętności
Microsoft Office
obsługa komputera
Urządzenia Biuriowe
dbanie o wizerunek firmy oraz klientów
Prawo jazdy kat B
umiejętność szybkiego uczenia się
praca w zespole
ochrona osób i mienia
Telefoniczna obsługa klientów
Umiejętności komunikacyjne
Gotowość do wyjazdów służbowych
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
zdobywanie nowych klientów
Tworzenie grafików
monitorowanie obiektów ruchomych (GPS)
dbanie o bezpieczeństwo klienta
sprawdzenie jakości obsługi klientów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. merchandisingu
- Budowanie dobrych relacji z klientem
- Dbanie o bardzo dobrą ekspozycję produktów firmy
- Częste wyjazdy służbowe
- bezpośredni kontakt z klientem oraz dbanie o zaspokojenie jego potrzeb,
- kontakt B2E (Business to Employee)
- zdobywanie klientów , oferowanie i sprzedaż produktów firmy
- Dbanie o bardzo dobrą ekspozycję produktów firmy
- Częste wyjazdy służbowe
- bezpośredni kontakt z klientem oraz dbanie o zaspokojenie jego potrzeb,
- kontakt B2E (Business to Employee)
- zdobywanie klientów , oferowanie i sprzedaż produktów firmy
Operator Centralnej Stacji Monitorowania Alarmów
- obsługa CCTV
- monitorowanie obiektów ruchomych GPS
- dbanie o bardzo dobry kontakt i satysfakcje klienta
- wysyłanie załóg interwencyjnych w sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu klientów , dbanie o bezpieczeństwo mienia,
- prowadzenie ankiet i raportów
- monitorowanie obiektów ruchomych GPS
- dbanie o bardzo dobry kontakt i satysfakcje klienta
- wysyłanie załóg interwencyjnych w sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu klientów , dbanie o bezpieczeństwo mienia,
- prowadzenie ankiet i raportów
Operator Stacji Monitorowania
- dbanie o bardzo dobry kontakt i satysfakcje klienta
- wysyłanie załóg interwencyjnych w sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu klientów , dbanie
o bezpieczeństwo mienia,
- monitorowanie obiektów oraz informowanie o wszelkich niepokojących sygnałach z obiektu
- kontrola patroli interwencyjnych
- kontrola pracy Ochrony Fizycznej
- prowadzenie ankiet i raportów
- robienie audytu sprawdzającego jakość obsługi klienta przez Operatorów regionalnych stacji
monitorowania
- obsługa CCTV
- telefoniczna obsługa klienta
- oferowanie i sprzedaż produktów firmy (serwis, dodatkowe zabezpieczenia obiektów
- kontakt B2E (Business to Employee)
- wysyłanie załóg interwencyjnych w sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu klientów , dbanie
o bezpieczeństwo mienia,
- monitorowanie obiektów oraz informowanie o wszelkich niepokojących sygnałach z obiektu
- kontrola patroli interwencyjnych
- kontrola pracy Ochrony Fizycznej
- prowadzenie ankiet i raportów
- robienie audytu sprawdzającego jakość obsługi klienta przez Operatorów regionalnych stacji
monitorowania
- obsługa CCTV
- telefoniczna obsługa klienta
- oferowanie i sprzedaż produktów firmy (serwis, dodatkowe zabezpieczenia obiektów
- kontakt B2E (Business to Employee)
Szkolenia i kursy
Kurs Kwalifikowanego Pracownika Ochrony
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Inne
Praca fizyczna
Pracownicy ochrony
Inne
Zainteresowania : Motoryzacja , Sport, Ochrona osób i mienia , Kryminologia i Kryminalistyka