Artur Badowski
Kierownik SAlonu, Grupa Domex
Kielce,
świętokrzyskie
Umiejętności
Microsoft Office
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik SAlonu
Efektywne zarządzanie zespołem sprzedawców, motywowanie i prowadzenie konsekwentnej polityki personalnej zespołu w celu osiągania założonych wskaźników finansowych Firmy.
Nadzorowanie pracy sklepu;
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych;
Analiza i kontrola stock magazynowy;
Organizacja akcji promocyjnych na sklepie i weryfikacja ich skuteczności;
Monitorowanie i analiza konkurencji;
Monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników;
Odpowiedzialność za kontakty z klientami;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o wysokie standardy obsługi klienta;
Nadzorowanie pracy sklepu;
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych;
Analiza i kontrola stock magazynowy;
Organizacja akcji promocyjnych na sklepie i weryfikacja ich skuteczności;
Monitorowanie i analiza konkurencji;
Monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników;
Odpowiedzialność za kontakty z klientami;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o wysokie standardy obsługi klienta;
Kierownik Działu Acesoria
Media Markt” Kielce
Zarządzanie zespołem sprzedawców; motywowanie i prowadzenie konsekwentnej polityki personalnej zespołu w celu osiągania założonych wskaźników finansowych Firmy.
Nadzorowanie pracy działu;
Organizacja akcji promocyjnych na dziale;
Dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru;
Odpowiedzialność za kontakty z klientami;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o wysokie standardy obsługi klienta;
Nadzorowanie pracy działu;
Organizacja akcji promocyjnych na dziale;
Dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru;
Odpowiedzialność za kontakty z klientami;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o wysokie standardy obsługi klienta;
Kierownik Działu RTV
Media Markt” Kielce
Zarządzanie zespołem sprzedawców; motywowanie i prowadzenie konsekwentnej polityki personalnej zespołu w celu osiągania założonych wskaźników finansowych Firmy.
Nadzorowanie pracy działu;
Organizacja akcji promocyjnych na dziale;
Dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru;
Odpowiedzialność za kontakty z klientami;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o wysokie standardy obsługi klienta;
Nadzorowanie pracy działu;
Organizacja akcji promocyjnych na dziale;
Dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru;
Odpowiedzialność za kontakty z klientami;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o wysokie standardy obsługi klienta;
Szkolenia i kursy
„Akademia Managera” Szkolenie wewnętrzne (2013)
„Zarządzanie zespołem handlowym” Szkolenie wewnętrzne (2012)
„Metody zarządzana” Szkolenie wewnętrzne (2010)
„Zarządzanie zespołem handlowym” Szkolenie wewnętrzne (2012)
„Metody zarządzana” Szkolenie wewnętrzne (2010)
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
film, muzyka, sport
Inne
Dobra obsługa komputera: MS Office, Internet, prawo jazdy kategoria B;