Arkadiusz Chmielak

Arkadiusz Chmielak

Senior Relationship Manager, Deutsche Bank Polska SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie zespołem sprzedaży Techniki sprzedaży i negocjacji Analiza finansowa i prognozowanie Analiza kredytowa Znajomoś języków obcych (angielski,

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Deutsche Bank Polska S.A
Senior Relationship Manager/Dyrektor Sprzedaży
-aktywne pozyskiwanie klientów o przychodach do 1000 mln PLN oraz sprzedaż pełnej oferty
produktów bankowych (zakres obowiązków: analogicznie jak w BNP Paribas i AmerBank )
Bank BNP Paribas
Senior Relationship Manager
• aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż pełnej oferty produktów bankowych,
• crossselling produktów bankowych,
• kształtowanie kompleksowych relacji z klientami w aspekcie kredytowo-depozytowym oraz rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym,
• dokonywanie oceny zdolności kredytowej klientów oraz przygotowywanie aplikacji kredytowych,
• przeprowadzanie monitoringu sytuacji finansowej przedsiębiorstw oraz zabezpieczeń kredytowych
• couching i sprawowanie nadzoru nad osobami uczestniczącymi w programie stażowym
Logo
Analityk kredytowy
Invest Bank SA, Bank Millennium SA
analiza i sporządzanie wniosków kredytowych,
• weryfikacja i ocena wniosków kredytowych z podległych obszarów,
• udział w posiedzeniach „małego ”Komitetu kredytowego ( decyzje do 1 mln zł )
• opiniowanie propozycji kredytowych na poszczególne piony decyzyjne,
• monitoring zabezpieczeń prawnych i obsługa zawartych transakcji kredytowych
Logo
Senior Relationship Manager
Bank Amerykański w Polsce SA
• Prowadzenie prezentacji, pozyskiwanie nowych klientów dla Banku, ustalanie w ramach udzielonych kompetencji warunków cenowych transakcji realizowanych z klientami korporacyjnymi ,
• odpowiedzialność za uzyskiwanie planowanych wskaźników dochodowości ze współpracy z klientami,
• wykonywanie czynności określonych wewnętrznymi procedurami Departamentu, w tym opracowywanie wniosków kredytowych, ocena wiarygodności i zdolności kredytowej, analiza sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów, ocena zabezpieczeń kredytów monitorowanie dynamiki rozwoju działalności gospodarczej kredytobiorców prezentacja wniosków kredytowych przed Komitetem Kredytowym Banku,
• zarządzanie zespołem sprzedażowym,
• ocena efektywności współpracy z klientami korporacyjnymi, oraz odpowiedzialność za całość relacji z klientami,
• uczestnictwo w pracach zespołów powoływanych w celu realizacji poszczególnych projektów bankowych,
Coface Intercredit Poland Sp. z o.o.
Kierownik ds. Marketingu i Sprzedaży
• kierowanie pracą oddziału w zakresie sprzedaży usług informacji handlowej oraz windykacji należności,
• zarządzanie zespołem handlowców - nadzór spraw handlowych,
• współuczestnictwo z Zarządem firmy w, budowani planów sprzedaży i rozwoju oraz budowy systemów motywacyjnych dla podległych pracowników,
• analiza jakości oferowanych produktów i jakości usług IC Warszawa w stosunku do oczekiwań klientów,
• planowanie i kontrola budżetu, przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu Spółki
Logo
Specjalista ds Sprzedaży, Regionalny Dyrektor Sprzedaży
NET TRADE SA
• wprowadzanie na rynek polski nowych – pasta Aquafresh, produkty ekologiczne Marketing Mix produktów ( kosmetyki oraz chemia gospodarcza ),
• uruchamianie nowych oddziałów terenowych w ramach tworzenia
• ogólnopolskiej sieci sprzedaży ,zarządzanie sprzedażą, nawiązywanie współpracy z oraz negocjowanie warunków dostaw,
• budowa i zarządzanie siecią terenowych przedstawicieli regionalnych,
• działania związane z organizacją targów, współpraca z agencjami reklamowymi
• sporządzanie marketingowych analiz rynku planowanie i realizacja zadań reklamowo- promocyjnych

Szkolenia i kursy

WYBRANE KURSY I SZKOLENIA
2005 Kontekst HR Sp. z o.o. Efektywna Komunikacja
2003 Instytut Rozwoju Biznesu Analiza Finansowa Firm
2002 Finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw
2001 Warszawski Instytut Bankowości
Global Target Achievement Finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw
Sztuka Prezentacji i Wystąpień Publicznych
2000 Ernst & Young Negocjacje dla zaawansowanych
2000 Effect Analiza krótkoterminowych projekcji pod kątem ryzyka kredytowego
1998 Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów Pogłębiona Analiza Finansowa
1997 Francuski Instytut Zarządzania Studium zarządzania dla managerów
1997 Ośrodek Szkolenia Genesis Studium Analityków Finansowych

Edukacja

Logo
Handel Wewnętrzny, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat

Zainteresowania

muzyka rockowa, gra na gitarze, historia II Wojny Światowej, literatura podróżnicza, narty, tenis, psy-jamniki i owczarki niemieckie

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie