Arkadiusz Cempura

Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Marketing B2B B2C marketing Contact Center Management Contact Centre Technology Negocjacje kontraktu E-commerce Teleinformatyka Marketing Zintegrowany Bankowość internetowa Komunikacja Marketingowa Płatności mobilne Bankowość detaliczna Zarządzanie Sprzedażą Bankowość mobilna Zarządzanie międzynarodowymi projektami bankowość elektroniczna E-marketing Strategy B2B Sales Team Management Strategia Marketingowa B2B

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Pirios S.A.
Head of New Business Development
- polityka cenowa oraz wsparcie działań marketingowych partnerów
- odpowiedzialność za sprzedaż do klientów sektora finansowego rozwiązań z obszaru ICT:
* systemy rozpoznawania mowy
* biometria głosowa
* systemy contact center
* konsulting biznesowy
SerwisPrawa.pl
CMO
- strategia marketingowa
- sprzedaż produktów i usług
Dimension Data
Kierownik Obsługi Kluczowego Klienta Banki i Firmy Ubezpieczeniowe
Sprzedaż rozwiązań ICT :
* biometria
* systemy antyfraudowe
* analityka głosowa
* system bezpieczeństwa
* rozwiązania contact-center
* wspomaganie e-commerce
* IaaS
* CCaaS
* Managed Services

Konsulting procesów sprzedaży i obsługi Klienta.
Konsulting procesów e-commerce
Idea Bank S.A.
Dyrektor Departamentu Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
Odpowiedzialny za: komunikację marketingową & PR, wsparcie sprzedażowe dla sieci sprzedaży bankowości detalicznej oraz dla sieci sprzedaży kredytów samochodowych, zarządzanie zespołem sprzedażowym, marketingu i trenerami. Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i P&L
• Rozwój bankowości elektronicznej IdeaBankOnline – 11 % klientów banku aktywnie korzystało z bankowości elektronicznej po 1 roku [wdrożenie wrzesień 2012] przy średniej na Ukrainie 9%
• Wzrost znajomości brandu o 15% poprzez zrealizowaną kampanię reklamową (4 tygodnie w ogólnokrajowej TV) wspartą działaniami BTL oraz online. Idea Bank jako pierwszy bank na Ukrainie wykorzystał możliwości reklamy z wykorzystaniem YouTube. Dla potrzeb działań reklamowych stworzono dedykowany kanał YT. Osiągnięto oglądalność spotu na poziomie 369 tys. przy średniej oglądalności reklam bankowych na YT na Ukrainie na poziomie 9 tys.
• Wdrożenie nowego serwisu www w wersjach ukraińskiej i rosyjskiej
• Zdobywanie nowych klientów:
o Depozyty: uruchomienie pozyskiwania przez bankowość elektroniczną - 17% udziały w portfelu depozytów po pierwszym roku działania
o Kredyty gotówkowe: rozpoczęcie pozyskiwania klientów poprzez call center i online marketing – 15% udział w sprzedaży kredytów gotówkowych
o Kredyty samochodowe: rozpoczęcie pozyskiwania klientów na kredyty samochodowe przez call center i online marketing [wsparcie long channel] – 8% udziału w sprzedaży kredytów samochodowych
• Zmiana profilu call center z obsługującego na sprzedażowe – wdrożenie sprzedaży depozytów oraz wsparcie aktywne sprzedaży kredytów gotówkowych
• Uruchomienie nowego systemu contact center – przeniesienie do nowej lokalizacji, wdrożenie nowego systemu, wdrożenie nowego systemu, przygotowanie systemu motywacyjnego
• Zmiana struktury zespołu trenerów – cel: optymalne wykorzystanie trenerów, zlikwidowanie 3 niezależnych zespołów trenerskich i stworzenie jednego centrum kompetencyjnego
Logo
Dyrektor Departamentu Rozwoju Bankowości Elektronicznej i Obsługi Posprzedażowej
Alfa Bank Ukraine
Odpowiedzialny za tworzenie i implementację strategii rozwoju bankowości elektronicznej, wdrażanie cross sell oraz działań one to one marketing, CRM, strategię i wdrożenie usług płatności online. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i P&L.
• Opracowanie strategii rozwoju bankowości elektronicznej na lata 2011-2013 - zdefinowanie produktów do sprzedaży/ źródeł przychodów/ udziału w sprzedaży
• Wdrożenie procesu dosprzedaży (cross selling). Realizacja 89% zakładanego planu sprzedaży, z zakładaną rentownością. Zespół projektowy został przekształcony w jednostkę organizacyjną banku ze swoimi celami sprzedażowymi
• Wdrożenie e-commerce - płatności online w sklepach internetowych: analiza rynku/ prognoza zmian na rynku 2012 - 2015, uruchomienie usługi/przygotowanie oferty/stworzenie zespołu sprzedażowego
• Wdrożenie bankowości mobilnej - IOS/Android
• Przekonanie Top Managementu o konieczności zmiany strony www banku: wybór agencji, opracowanie koncepcji i nadzór nadzór nad skutecznym wdrożeniem
• Online marketing: wdrożenie remarketingu Google do działań online, uruchomienie profilu Alfa Bank w social media
• Rewitalizacja bankowości internetowej MyAlfaBank oraz Alfa Club: na podstawie doświadczeń klienta zmiany w ergonomii serwisu/ wdrożenie nowych funkcjonalności/ wdrożenie "one2one marketing" - indywidualne oferty dla klientów eBanku, integracja z CRM Siebel
• Sprzedaż depozytów przez eBank - 25% udział w sprzedaży depozytów
• Stworzenie zespołu direct marketingu: 6 osób + 20 dedykowanych agentów Call Center
Credit Agricole Bank Polska SA
Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej
Odpowiedzialny za rozwój bankowości elektronicznej, e-Commerce i e- marketing, obsługę Klienta w kanałach elektronicznych. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i P&L.

• Wdrożenie kredytu ratalnego w sklepach internetowych. Przygotowanie plan wdrożenia z wykorzystaniem analityków biznesowych IT oraz firm zewnętrznych zapewniających wdrożenie oraz obsługę Klientów. Wdrożenie zostało zrealizowane w ciągu 6 miesięcy od dnia podjęcia decyzji, zapewnia około 15% wartości sprzedaży kredytów ratalnych. Dodatkowo marża w tym kanale sprzedaży jest o 20% większa niż w kanale tradycyjnym
• Uruchomienie pozyskiwania klientów zainteresowanych kredytem gotówkowym poprzez internet. Udział w sprzedaży kredytów gotówkowego – na poziomie 19%.
• Nadzór nad jednym z pierwszych w Polsce praktycznych wdrożeń Google Adwords wykorzystywanym w branży finansowej – umowa bezpośrednia z Google, własne konto w systemie Google Adwords. Roczny budżet powyżej 1 mln.
• Stworzenie systemu partnerskiego do pozyskiwania klientów przez partnerów online: min. Money.pl/ Bankier.pl/ Comperia.pl – udział w sprzedaży online na poziomie 10 – 35% (w zależności od produktu)
• wdrożenie w 2009 nowego serwisu www: nowy system CMS, nowe podejście do „ścieżki klienta na www”, nowy system wniosków online. W rezultacie liczba Unikalnych Użytkowników serwisu wzrosła o 150% do poziomu 9-10 tys./dzień.
• Nadzór nad rebrandingiem LUKAS Bank na Credit Agricole zmiany serwisów www/ eBanku/procesów sprzedaży/ komunikacji w internecie.
• Przeprowadzenie rewitalizacja bankowości elektronicznej – zmiany funkcjonalne/ optymalizacja działania/ wdrożenie płatności pay by click/ obsługa klienta poprzez e-Bank/zmian tokena „sprzętowego” na token SMS.
Dimension Data
Dyrektor Oddziału we Wrocławiu
Odpowiedzialny za bieżące zarządzanie oddziałem, realizację planów sprzedażowych i P&L, sprzedaż B2B rozwiązań IT: usług serwisowych (Alcatel), contact center solution (Alcatel, Genesys, uCi Altitude); data solution (Alcatel, Cisco, Nortel Networks); IPT solution (Alcatel, Cisco) oraz CRM consulting i zarządzanie projektami

• Wdrożenie systemu Genesys w AIG Credit [obecnie Santander Consumer Bank] wraz z umową utrzymaniową
• Podpisanie umowy ramowej z TP SA [obecnie Orange Polska] na kompleksową obsługę klientów biznesowych w Regionie Dolny Śląsk - wdrożenie ok. 10000 linii abonenckich systemów telekomunikacyjnych dla Klientów
• Podpisanie umowy ramowej z Telefonia DIALOG SA [obecnie Netia] na na kompleksową obsługę klientów biznesowych w Regionie Dolny Śląsk - wdrożenie ok. 3000 linii abonenckich systemów telekomunikacyjnych dla Klientów
• Wdrożenie systemu contact center dla KRUK Inkaso
• Wdrożenie systemu zarządzania personelem contact center WFM InVision dla Telefonii DIALOG SA
Telefonia Dialog S.A.
Kierownik Działu Sprzedaży do Kluczowych Klientów
Odpowiedzialny za realizację planów sprzedażowych i P&L, zarządzanie zespołem handlowym oraz stworzenie i implementację strategii dla pozyskiwania Klientów na usługi telekomunikacyjne
Dimension Data
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Odpowiedzialny za sprzedaż produktów i usług firmy Alcatel i realizację planów sprzedażowych oraz koordynację realizacji kontraktów

Edukacja

Logo
Finanse, Marketing, Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Polish-American School of Business Politechnika Wrocławska&CCSU
Logo
Elektronika i Telekomunikacja, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Mam - dlaczego nie :-)
Bloguję na JestemBlogerem.pl
Rozkręcam ZagonRowerDoRoboty.pl

Grupy

275 wszystkich wypowiedzi
12 plusów
Badminton
Badminton
dla wielbicieli (czynnych i biernych) tego sportu
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Born2BeSafe.org
Born2BeSafe.org
Inicjatywa na Rzecz Zdrowego Rozsądku. Myślenie nie boli, brak wyobraźni może być bolesny.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny