Anna Włodkowska

Otwarta na nowe wyzwania miłośniczka marketingu.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności komunikacyjne Lider grupy międzynarodowość Umiejętności interpersonalne Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa terminowość Microsoft Office Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Rekrutacja Umiejętności sprzedaży Praca w zespole Zarządzanie czasem Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Carlsberg Polska
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Zakres marek:
- Carlsberg
- Guinness
- Grimbergen
Easymedia
junior media planner & buyer
Do moich obowiązków należy:
- Tworzenie strategii mediowych
- zakup i selekcjia mediów oraz
- fakturowanie i raportowanie kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- bieżącaj obsłudze klientów – odpowiedzi na zapytania, tworzenie raportów dla takich klientów jak: Polfarmex, Butcher’s Pet Care,
Easymedia
Stażysta jako Junior Media Assistant
Do moich obowiązków należało:
- pomoc przy zakupie i selekcji mediów oraz fakturowaniu i raportowaniu kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- tworzenie raportów dla klientów
AIESEC
Wiceprezydent ds. Wymiany Wychodzącej
AIESEC
OC VP Public Relations Carrer Days
Do moich obowiązków należało: kontakt z mediami oraz reprezentowanie projektu w wywiadach, współpraca z firmami,tworzenie kreacji plakatów, stworzenie broszury informacyjnej, organizacja konferencji prasowej, koordynowanie zespołu 4-osobowego

Edukacja

Logo
Business Administration - Double Diploma Studies, magisterskie
University of Angers, France
Logo
Business Administration - Double Diploma Studies, magisterskie
UMK Toruń
Logo
Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
finanse i rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Fitness

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
III sektor
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.