Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Lider grupy
międzynarodowość
Umiejętności interpersonalne
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
terminowość
Microsoft Office
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Rekrutacja
Umiejętności sprzedaży
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
junior media planner & buyer
Do moich obowiązków należy:
- Tworzenie strategii mediowych
- zakup i selekcjia mediów oraz
- fakturowanie i raportowanie kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- bieżącaj obsłudze klientów – odpowiedzi na zapytania, tworzenie raportów dla takich klientów jak: Polfarmex, Butcher’s Pet Care,
- Tworzenie strategii mediowych
- zakup i selekcjia mediów oraz
- fakturowanie i raportowanie kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- bieżącaj obsłudze klientów – odpowiedzi na zapytania, tworzenie raportów dla takich klientów jak: Polfarmex, Butcher’s Pet Care,
Stażysta jako Junior Media Assistant
Do moich obowiązków należało:
- pomoc przy zakupie i selekcji mediów oraz fakturowaniu i raportowaniu kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- tworzenie raportów dla klientów
- pomoc przy zakupie i selekcji mediów oraz fakturowaniu i raportowaniu kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- tworzenie raportów dla klientów
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Fitness
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.