Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Lider grupy
międzynarodowość
Umiejętności interpersonalne
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
terminowość
Microsoft Office
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Rekrutacja
Umiejętności sprzedaży
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Easymedia](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
junior media planner & buyer
Do moich obowiązków należy:
- Tworzenie strategii mediowych
- zakup i selekcjia mediów oraz
- fakturowanie i raportowanie kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- bieżącaj obsłudze klientów – odpowiedzi na zapytania, tworzenie raportów dla takich klientów jak: Polfarmex, Butcher’s Pet Care,
- Tworzenie strategii mediowych
- zakup i selekcjia mediów oraz
- fakturowanie i raportowanie kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- bieżącaj obsłudze klientów – odpowiedzi na zapytania, tworzenie raportów dla takich klientów jak: Polfarmex, Butcher’s Pet Care,
![Easymedia](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Stażysta jako Junior Media Assistant
Do moich obowiązków należało:
- pomoc przy zakupie i selekcji mediów oraz fakturowaniu i raportowaniu kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- tworzenie raportów dla klientów
- pomoc przy zakupie i selekcji mediów oraz fakturowaniu i raportowaniu kampanii,
- wykonywanie analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku,
- analiza wyników mediowych kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych i outdoorowych,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych, np. PBI, Kantar Media
- tworzenie raportów dla klientów
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Fitness
Grupy
![Uniwersytet Mikołaja Kopernika](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_94576_4af0df_tiny.jpg)
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![III sektor](http://static.goldenline.pl/group_logo/005/group_17909_ec4ff0_tiny.jpg)
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.