Anna Wężyk

Anna Wężyk

Dyrektor oddziału, PKO Bank Polski
Lubliniec, śląskie

Umiejętności

zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Strategia biznesowa Zarządzanie Sprzedażą zdolności organizacyjne odpowiedzialność dobra organizacja pracy Budowanie zepołu Lider jakości motywowanie i rozwój pracowników odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Dyrektor oddziału
PKO Bank Polski
Zastępca Dyrektora Oddziału
PKO Bank Polski
Doradca klienta

Szkolenia i kursy

skuteczne negocjacje; techniki sprzedaży; "akademia menedżera" (zarządzanie zmianą, efektywność biznesowa, przywództwo) ; negocjacje z trudnym klientem; efektywny menedżer; podstawy inwestowania na giełdzie;

Edukacja

Logo
ekoinnowacje w logistyce, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
transport i spedycja, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
wycena nieruchomości, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
, magisterskie
Politechnika Częstochowska Wydział Zarządzania

Grupy

Pozyskiwanie klientów.
Pozyskiwanie klientów.
Jak skutecznie pozyskać nowych klientów. Porady, pomysły , itp. Zapraszam wszystkich do dyskusji.