Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Administracji/ Koordynator ds. Administracji (od 2012 09)
- udział w zespołach ds. negocjacji umów, wyboru ofert oraz komisjach
przetargowych w związku z udzielaniem zamówień,
- współudział przy opracowaniu planów i sporządzaniu budżetów w zakresie logistyki
i zaopatrzenia,
- prowadzenie wszelkiego rodzaju spraw związanych z realizacją umów, dot. między
innymi najmu, ochrony, zaopatrzenia,
- zarządzanie flotą samochodową (50-90 samochodów służbowych),
- nadzorowanie zadań związanych z logistyką i zaopatrzeniem,
- administrowanie majątkiem Spółki,
przetargowych w związku z udzielaniem zamówień,
- współudział przy opracowaniu planów i sporządzaniu budżetów w zakresie logistyki
i zaopatrzenia,
- prowadzenie wszelkiego rodzaju spraw związanych z realizacją umów, dot. między
innymi najmu, ochrony, zaopatrzenia,
- zarządzanie flotą samochodową (50-90 samochodów służbowych),
- nadzorowanie zadań związanych z logistyką i zaopatrzeniem,
- administrowanie majątkiem Spółki,
Specjalista ds. Organizacyjnych w Biurze Zarządu
- opracowywanie korespondencji, uchwał i protokołów Zarządu,
- przygotowywanie dokumentów związanych z posiedzeniami organów Spółki,
- opracowywanie i zamieszczanie zarządzeń i ogłoszeń na stronie intranetowej,
- przygotowywanie informacji kwartalnych o Spółce, raportów oraz sprawozdawczości cyklicznej.
- przygotowywanie dokumentów związanych z posiedzeniami organów Spółki,
- opracowywanie i zamieszczanie zarządzeń i ogłoszeń na stronie intranetowej,
- przygotowywanie informacji kwartalnych o Spółce, raportów oraz sprawozdawczości cyklicznej.
Specjalista ds. księgowości
PHU MAGA
- współpraca z biurem księgowości (wystawianie faktur, przygotowanie dokumentów do księgowania, w tym rozliczanie delegacji służbowych, bieżąca współpraca z bankami),
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, obsługa programu Płatnik, korespondencja z ZUS,
- prowadzenie korespondencji handlowej z kontrahentami (również zagranicznymi),
- działalność marketingowa,
- prowadzenie magazynu, gospodarka środkami trwałymi.
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, obsługa programu Płatnik, korespondencja z ZUS,
- prowadzenie korespondencji handlowej z kontrahentami (również zagranicznymi),
- działalność marketingowa,
- prowadzenie magazynu, gospodarka środkami trwałymi.
Szkolenia i kursy
• Prawo zamówień publicznych, procedury przetargowe,
• Systemy wynagrodzeń, ścieżki rozwoju personalnego, szkolenia pracownicze,
• Dokumentacja pracownicza,
• Coaching – kierowanie rozwojem umiejętności oraz kompetencji,
• Percepcja, emocje, sposoby komunikowania się,
• Asertywność – techniki zachowań,
• wybrane zagadnienia z Kodeksu Spółek Handlowych oraz dokumentacji korporacyjnej w spółkach prawa handlowego.
• Systemy wynagrodzeń, ścieżki rozwoju personalnego, szkolenia pracownicze,
• Dokumentacja pracownicza,
• Coaching – kierowanie rozwojem umiejętności oraz kompetencji,
• Percepcja, emocje, sposoby komunikowania się,
• Asertywność – techniki zachowań,
• wybrane zagadnienia z Kodeksu Spółek Handlowych oraz dokumentacji korporacyjnej w spółkach prawa handlowego.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
turystyka piesza, pływanie
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.