Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ģłówny Specjalista ds. Badań Marketingowych
Diagnozowanie potrzeb badawczych wewnątrz organizacji.
Ścisła współpraca z agencjami badawczymi w zakresie realizowanych badań marketingowych, takich jak: badania U&A, wizerunkowe, badania marek, komunikacji, Tajemniczy Klient i wiele innych.
Opracowywanie wniosków i rekomendacji oraz prezentacja wyników przed zespołami zadaniowymi i Zarządem.
Udział w wielu projektach i grupach roboczych z zakresu wprowadzania nowych produktów oraz pracy przy standardach obsługi klienta.
Ścisła współpraca z agencjami badawczymi w zakresie realizowanych badań marketingowych, takich jak: badania U&A, wizerunkowe, badania marek, komunikacji, Tajemniczy Klient i wiele innych.
Opracowywanie wniosków i rekomendacji oraz prezentacja wyników przed zespołami zadaniowymi i Zarządem.
Udział w wielu projektach i grupach roboczych z zakresu wprowadzania nowych produktów oraz pracy przy standardach obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
Liczne szkolenia z zakresu metodologii jakościowych i ilościowych.
Szkolenia z zarządzania czasem.
Szkolenia z zarządzania czasem.
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką
Organizacje
członek Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii PTBRiO
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)