Anna Urbańska

Konsultant ds. badań, Ośrodek Badania Opinii Publicznej TNS OBOP
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Totalizator Sportowy
Ģłówny Specjalista ds. Badań Marketingowych
Diagnozowanie potrzeb badawczych wewnątrz organizacji.
Ścisła współpraca z agencjami badawczymi w zakresie realizowanych badań marketingowych, takich jak: badania U&A, wizerunkowe, badania marek, komunikacji, Tajemniczy Klient i wiele innych.
Opracowywanie wniosków i rekomendacji oraz prezentacja wyników przed zespołami zadaniowymi i Zarządem.
Udział w wielu projektach i grupach roboczych z zakresu wprowadzania nowych produktów oraz pracy przy standardach obsługi klienta.
TNS Polska
Konsultant ds. badań
Projektowanie procesów badawczych (badania ilościowe), głównie z rynku mediów.
Przygotowywanie narzędzi, koordynacja procesu i opracowywanie wyników badań.
Przygotowywanie prezentacji dla klientów.
Praca w agencji badawczej od stanowiska badacza do lidera zespołu badawczego.

Szkolenia i kursy

Liczne szkolenia z zakresu metodologii jakościowych i ilościowych.
Szkolenia z zarządzania czasem.

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką

Organizacje

członek Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii PTBRiO

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)