Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Microsoft Office
Negocjacje
Umiejętności organizacyjne
Protel
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager Hotelu
Centrum Dikul Hotel
dbanie o pozytywny wizerunek hotelu, najwyższą jakość obsługi oraz zadowolenie gości hotelowych, kierowanie zespołem podległych pracowników, zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, firm do współpracy, tworzenie oraz realizacja planu marketingowego, zarządzenie planami cenowymi, tworzenie oraz realizacja założeń budżetowych
Kierownik Recepcji
Centrum Dikul Hotel
zarządzanie portalami rezerwacyjnymi, monitoring planu obłożenia pokoi, prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi, prowadzenie dokumentacji oraz archiwum recepcji, wystawianie raportów dobowych oraz miesięcznych (zamykanie miesiąca), sporządzanie grafiku pracy, dbanie o standardy obsługi gości hotelowych, kierowanie i motywowanie podległych pracowników, obsługa centrali telefonicznej
Szkolenia i kursy
-Podstawy zarządzania przychodami w hotelarstwie
- II Ogólnopolski Kongres Właścicieli i Menedżerów Hoteli i Obiektów Hotelowych
- Revenue Managment krok po kroku
- Trudny klient w hotelu
- Marketing Obiektów Hotelowych 2015
- Szkolenie, planowanie i organizacja eventów
- System HACCP oraz praktyczne znaczenie GHP i GMP w zakładach żywienia zbiorowego
- II Ogólnopolski Kongres Właścicieli i Menedżerów Hoteli i Obiektów Hotelowych
- Revenue Managment krok po kroku
- Trudny klient w hotelu
- Marketing Obiektów Hotelowych 2015
- Szkolenie, planowanie i organizacja eventów
- System HACCP oraz praktyczne znaczenie GHP i GMP w zakładach żywienia zbiorowego
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Animacja komputerowa
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Zainteresowania
- narciarstwo zjazdowe
- gotowanie
- żeglarstwo
- podróżowanie
- gotowanie
- żeglarstwo
- podróżowanie