Anna Smagieł

ekonomista menedżer, projektant,
Biała Podlaska, lubelskie

Umiejętności

Hermes Microsoft Excel Microsoft Word Optymalizacja procesów Planowanie produkcji Subiekt GT (dobra) sprzedaż, negocjacje,organizacja,budowanie relacji,

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Projektu
New Reality Studio
Logo
koordynator produkcji
Bialcon
planowanie, organizowanie oraz realizacji procesów produkcyjnych,
monitorowanie i raportowanie w obszarze produkcji,
sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Logo
kierownik działu projektowego
Bialcon
zarządzanie działem projektowym,
współtworzenie tematyki i kolorystyki kolekcji odzieżowych,
projektowanie odzieży,
koordynowanie i nadzór prac nad tworzeniem katalogów z odzieżą,
śledzenie trendów w modzie oraz analiza firm konkurencyjnych.
Logo
specjalista ds. koordynacji produkcji i handlu
Bialcon
opracowywanie planu produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem działu handlowego,
kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych,
nadzorowanie stanu magazynu wyrobów gotowych,
współpraca z działem zaopatrzenia, sprzedaży oraz produkcji w celu nadzorowania prawidłowej realizacji zamówień,
sporządzanie analiz terminowej realizacji zamówień.
Logo
Kierownik sprzedaży
Bialcon
tworzenie strategii działań handlowych,
negocjowanie warunków sprzedaży z klientami,
planowanie i realizowanie procesów sprzedażowych,
monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
inicjowanie i zgłaszanie przełożonemu projektów usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży
Logo
pracownik działu handlowego
Bialcon
koordynowanie sprzedaży hurtowej,
obsługa klienta,
sporządzanie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej
Logo
pomoc biurowa
Bialcon

Szkolenia i kursy

2012 „Negotiations with elements of NLP” Certificate, exam score:87/100 (Vocational Competence Certificate)
2012 „Marketing i PR w organizacjach pozarządowych” (Lubelska Fundacja Rozwoju)
2012 „ PRINCE2 Foundation”(Open Management Education Center)
2012 „Zarządzanie projektami w metodologii Prince2” (Iterum)
2010 „ABC Ekonomii społecznej” (Centrum Usług „Profesja”)
2009 „Stylizacja” (Bialcon)
2009 „Visual Merchandising” ( Showroom MH Monika Harłacz)
2007 „Negocjacje handlowe i komunikacja” (OCI Poland)
2007 „Język angielski” (OIC Poland)
2007 „Grafika komputerowa” (Careers House)
2007 „Studium profesjonalnej obsługi klienta” (OIC Poland)
2006 „Zarządzanie zasobami ludzkimi” (OCI Poland)
2005 „Techniki sprzedaży- typologie klientów” (Ośrodek szkolenia handlowców Aneta)
1997 „Wychowawca placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży” (Kuratorium Oświaty)
1997 „Pilot wycieczek zagranicznych” (Polskie Towarzystwo Naukowe Kultury Fizycznej)

Edukacja

Logo
Ekonomia menedżerska- stacjonarne, magisterskie
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Logo
Moda i Wzornictwo Universite de la Mode , studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Ekonomika Turystyki , licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Stalowej Woli

Specjalizacje

Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

podróże, moda, jazda konna, pływanie

Inne

Moje cechy charakteru: sumienność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, dobra organizacja pracy i zarządzania czasem, umiejętność podejmowania, zdolności komunikacyjne, umiejętność zarządzanie zespołem, myślenie analityczne, punktualność, umiejętność radzenia sobie ze stresem.