Umiejętności
Hermes
Microsoft Excel
Microsoft Word
Optymalizacja procesów
Planowanie produkcji
Subiekt GT (dobra)
sprzedaż, negocjacje,organizacja,budowanie relacji,
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. koordynacji produkcji i handlu
Bialcon
opracowywanie planu produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem działu handlowego,
kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych,
nadzorowanie stanu magazynu wyrobów gotowych,
współpraca z działem zaopatrzenia, sprzedaży oraz produkcji w celu nadzorowania prawidłowej realizacji zamówień,
sporządzanie analiz terminowej realizacji zamówień.
kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych,
nadzorowanie stanu magazynu wyrobów gotowych,
współpraca z działem zaopatrzenia, sprzedaży oraz produkcji w celu nadzorowania prawidłowej realizacji zamówień,
sporządzanie analiz terminowej realizacji zamówień.
Kierownik sprzedaży
Bialcon
tworzenie strategii działań handlowych,
negocjowanie warunków sprzedaży z klientami,
planowanie i realizowanie procesów sprzedażowych,
monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
inicjowanie i zgłaszanie przełożonemu projektów usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży
negocjowanie warunków sprzedaży z klientami,
planowanie i realizowanie procesów sprzedażowych,
monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
inicjowanie i zgłaszanie przełożonemu projektów usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży
Szkolenia i kursy
2012 „Negotiations with elements of NLP” Certificate, exam score:87/100 (Vocational Competence Certificate)
2012 „Marketing i PR w organizacjach pozarządowych” (Lubelska Fundacja Rozwoju)
2012 „ PRINCE2 Foundation”(Open Management Education Center)
2012 „Zarządzanie projektami w metodologii Prince2” (Iterum)
2010 „ABC Ekonomii społecznej” (Centrum Usług „Profesja”)
2009 „Stylizacja” (Bialcon)
2009 „Visual Merchandising” ( Showroom MH Monika Harłacz)
2007 „Negocjacje handlowe i komunikacja” (OCI Poland)
2007 „Język angielski” (OIC Poland)
2007 „Grafika komputerowa” (Careers House)
2007 „Studium profesjonalnej obsługi klienta” (OIC Poland)
2006 „Zarządzanie zasobami ludzkimi” (OCI Poland)
2005 „Techniki sprzedaży- typologie klientów” (Ośrodek szkolenia handlowców Aneta)
1997 „Wychowawca placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży” (Kuratorium Oświaty)
1997 „Pilot wycieczek zagranicznych” (Polskie Towarzystwo Naukowe Kultury Fizycznej)
2012 „Marketing i PR w organizacjach pozarządowych” (Lubelska Fundacja Rozwoju)
2012 „ PRINCE2 Foundation”(Open Management Education Center)
2012 „Zarządzanie projektami w metodologii Prince2” (Iterum)
2010 „ABC Ekonomii społecznej” (Centrum Usług „Profesja”)
2009 „Stylizacja” (Bialcon)
2009 „Visual Merchandising” ( Showroom MH Monika Harłacz)
2007 „Negocjacje handlowe i komunikacja” (OCI Poland)
2007 „Język angielski” (OIC Poland)
2007 „Grafika komputerowa” (Careers House)
2007 „Studium profesjonalnej obsługi klienta” (OIC Poland)
2006 „Zarządzanie zasobami ludzkimi” (OCI Poland)
2005 „Techniki sprzedaży- typologie klientów” (Ośrodek szkolenia handlowców Aneta)
1997 „Wychowawca placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży” (Kuratorium Oświaty)
1997 „Pilot wycieczek zagranicznych” (Polskie Towarzystwo Naukowe Kultury Fizycznej)
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
podróże, moda, jazda konna, pływanie
Inne
Moje cechy charakteru: sumienność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, dobra organizacja pracy i zarządzania czasem, umiejętność podejmowania, zdolności komunikacyjne, umiejętność zarządzanie zespołem, myślenie analityczne, punktualność, umiejętność radzenia sobie ze stresem.