Anna Sliwinska

Anna Sliwinska

Support Administartor, Alexander Mann Solutions
Kraków, małopolskie

Umiejętności

prace administracyjne Doświadczenia klienta Rozwiązywanie problemów SAP

Doświadczenie zawodowe

Alexander Mann Solutions
Pracownik Administracyjny
§ Praca z dokumentacją: kompletowanie oraz kontrola formalna i merytoryczna dokumentów od wykonawców, odpowiedzialność za przygotowanie teczek z wymaganymi dokumentami, certyfikatami oraz wynikami testów celem możliwości rozpoczęcia pracy wykonawców u klienta (bieżąca współpraca w tym zakresie z rekruterami w Wielkiej Brytanii odpowiedzialnymi za bezpośredni kontakt z klientem).
§ Aktualizacja baz danych: odpowiedzialność za jakość i kompletność danych w systemach komputerowych celem przygotowania kontraktów dla wykonawców, kontrola poprawności zapisów w umowach.
§ Współpraca z działem księgowym: bieżąca współpraca z pionem finansowym celem terminowych wypłat wynagrodzeń dla kontraktowców, wyjaśnianie wątpliwości i błędów w systemie na potrzeby księgowości.
§ Obsługa wykonawców: bieżące odpowiadanie na pytania wykonawców, rozwiązywanie pojawiających się problemów przed oraz
w trakcie ich zatrudnienia u klienta.
International Paper  Global Business Services Center
Specjalista ds. Obsługi Klienta
§ Procesowanie zamówień: odpowiedzialność za przyjęcie zamówienia od klienta oraz jego obsługę (proces produkcyjny oraz logistyczny) celem rzetelnej i terminowej realizacji zamówienia (praca w systemie SAP).
§ Planowanie produkcji i logistyki: przygotowanie planu wykorzystania maszyn produkcyjnych w fabryce w przypadku braku ilości stoków w magazynie potrzebnych w ramach zamówienia, planowanie procesu transportowego (wybór optymalnego transportu morskiego, kolejowego lub drogowego celem minimalizacji kosztów oraz zapewnienia realizacji zamówienia w wyznaczonym terminie).
§ Współpraca międzydziałowa: bieżący kontakt z działem produkcji, logistyki, planowania oraz działem księgowości celem zapewnienia profesjonalnej i wysoko jakościowej obsługi klienta.
Logo
Sprzedawca / Pracownik Sklepu
Byrne Books of Wonder, Irlandia
§ Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, doradztwo dla klienta w zakresie wyboru odpowiedniego produktu dostosowanego do jego potrzeb i możliwości, wsparcie w podjęciu decyzji zakupowej.
§ Przyjmowanie dostaw oraz ich kontrola formalna.
§ Odpowiedzialność za odpowiednie zatowarowanie półek sklepowych, nadzór nad prawidłową ekspozycją towarów.
Logo
Pracownik Produkcji / Kontroler Jakości
Oral B, Irlandia
§ Obsługa maszyn w procesie produkcyjnym montażu szczoteczek, odpowiedzialność za sprawność maszyny
§ Kontrola jakości wyrobów gotowych, raportowanie wykrytych wad
Logo
Stażystka
O’Briens Irish Sandwich Bars, Irlandia
§ Uczestnictwo w programie stażowym w dziale marketingu i badań rynkowych
§ Przygotowanie i przeprowadzenie badania cen rynkowych dotyczących wybranych produktów firmy na terenie Wielkiej Brytanii (zebranie danych, przeprowadzenie wywiadów, analiza i prezentacja wyników przeprowadzonych prac).
Logo
Asystentka ds. Marketingu
Olima’r Poland
§ Odpowiedzialność za przygotowanie i aranżację stoisk targowych dla różnych linii produktowych, współpraca w zakresie organizacji i montażu stoisk z podwykonawcą.
§ Przygotowywanie materiałów reklamowych do folderów i ulotek

Edukacja

Logo
Europejski System Zarządzania , studia podyplomowe
Akademia Ignatianum w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing , magisterskie
Akademia Ekonomiczna W Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing , licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.