Anna Ślifirska

specj. ds. marketingu, Bahlsen Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Skawina, małopolskie

Umiejętności

Marketing Microsoft Excel Social Media Strategia marketingowa samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów NPD praca po presją czasu Microsoft World, Power Point,

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bahlsen Polska Sp. z o.o. Sp. k.
specj. ds. marketingu
ZPC Mieszko S.A.
Junior Project Manager
Do moich obowiązków należy:
Wdrożenie oraz implementacja nowych produktów na rynku w kategorii słodyczy nieczekoladowych.
Przygotowanie i alokacja budżetu.
Współpraca z agencjami graficznymi.
Udział w tworzeniu i wdrażanie planów marketingowych zorientowanych na rozwój marek Mieszko.
Cykliczne analizy rynku oraz trendów (Nielsen, Mintel).
Projektowanie produktów pod marką właną klientów w zakresie produktów z kategorii nieczekoladowych.
ZPC Mieszko S.A.
referent ds marketingu
Do moich obowiązków na tym stanowisku należało:
-Cykliczne analizy rynku oraz trendów (Nielsen) w zakresie produktów czekoladowych.
-Projektowanie materiałów marketingowych (katalogi, ulotki itp.).
-Współpraca z agencjami graficznymi.
-Tworzenie mock-upów.
-Projektowanie produktów pod marką własną klientów w zakresie produktów czekoladowych

Szkolenia i kursy

Nielsen METODOLOGIA I FAKTY Podstawy metodologiczne badania Panelu Handlu Detalicznego oraz fakty dostępne w raportach

Edukacja

Logo
Zarządzanie logistyczne, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem