Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Social Media
Strategia marketingowa
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
NPD
praca po presją czasu
Microsoft World, Power Point,
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Project Manager
Do moich obowiązków należy:
Wdrożenie oraz implementacja nowych produktów na rynku w kategorii słodyczy nieczekoladowych.
Przygotowanie i alokacja budżetu.
Współpraca z agencjami graficznymi.
Udział w tworzeniu i wdrażanie planów marketingowych zorientowanych na rozwój marek Mieszko.
Cykliczne analizy rynku oraz trendów (Nielsen, Mintel).
Projektowanie produktów pod marką właną klientów w zakresie produktów z kategorii nieczekoladowych.
Wdrożenie oraz implementacja nowych produktów na rynku w kategorii słodyczy nieczekoladowych.
Przygotowanie i alokacja budżetu.
Współpraca z agencjami graficznymi.
Udział w tworzeniu i wdrażanie planów marketingowych zorientowanych na rozwój marek Mieszko.
Cykliczne analizy rynku oraz trendów (Nielsen, Mintel).
Projektowanie produktów pod marką właną klientów w zakresie produktów z kategorii nieczekoladowych.
referent ds marketingu
Do moich obowiązków na tym stanowisku należało:
-Cykliczne analizy rynku oraz trendów (Nielsen) w zakresie produktów czekoladowych.
-Projektowanie materiałów marketingowych (katalogi, ulotki itp.).
-Współpraca z agencjami graficznymi.
-Tworzenie mock-upów.
-Projektowanie produktów pod marką własną klientów w zakresie produktów czekoladowych
-Cykliczne analizy rynku oraz trendów (Nielsen) w zakresie produktów czekoladowych.
-Projektowanie materiałów marketingowych (katalogi, ulotki itp.).
-Współpraca z agencjami graficznymi.
-Tworzenie mock-upów.
-Projektowanie produktów pod marką własną klientów w zakresie produktów czekoladowych
Szkolenia i kursy
Nielsen METODOLOGIA I FAKTY Podstawy metodologiczne badania Panelu Handlu Detalicznego oraz fakty dostępne w raportach
Edukacja
Zarządzanie logistyczne, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem