Języki
polski
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Wsparcia Oddziałów
Wsparcie doradców detalicznych w bieżącej obsłudze Klienta w zakresie operacyjnym jak również znajomości przepisów, instrukcji operacyjnych i produktowych
Wsparcie doradców hipotecznych w procesach sprzedażowych i posprzedażowych, znajomość przepisów, instrukcji operacyjnych i produktowych
Wsparcie doradców hipotecznych w procesach sprzedażowych i posprzedażowych, znajomość przepisów, instrukcji operacyjnych i produktowych
Doradca Klienta Detalicznego III Stopnia/Bankowość Osobista
Obsługa portfela klientów bankowości osobistej,
Udzielanie kredytów hipotecznych,
Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów
Współpraca z pośrednikami z obszaru nieruchomości
Udzielanie kredytów hipotecznych,
Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów
Współpraca z pośrednikami z obszaru nieruchomości
PO/ Dyrektora oddziału
Organizowanie pracy w oddziale, wyznaczanie celów i zadań pracownikom, monitorowanie ich wykonania,
Realizowanie planów sprzedażowych, rozmowy coachingowe z pracownikami,
Weryfikacja dokumentacji kredytowej, dokumentacji klienta,
Dbanie o właściwy poziom obsługi Klientów w Oddziale, dbanie o właściwy poziom portfela Klientów detalicznych i instytucjonalnych,
Organizowanie akcji promocyjnych, współpraca z lokalnymi partnerami(pośrednicy)
Obsługa Klienta instytucjonalnego MICRO (sprzedaż produktów kredytowych, depozytowych oraz rachunków bankowych)
Realizowanie planów sprzedażowych, rozmowy coachingowe z pracownikami,
Weryfikacja dokumentacji kredytowej, dokumentacji klienta,
Dbanie o właściwy poziom obsługi Klientów w Oddziale, dbanie o właściwy poziom portfela Klientów detalicznych i instytucjonalnych,
Organizowanie akcji promocyjnych, współpraca z lokalnymi partnerami(pośrednicy)
Obsługa Klienta instytucjonalnego MICRO (sprzedaż produktów kredytowych, depozytowych oraz rachunków bankowych)
Doradca ds. Produktów Detalicznych
Realizacja zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług bankowych oraz pozyskiwanie nowych klientów,
Prowadzenie procesu windykacyjnego na poziomie oddziału,
Opracowywanie i weryfikacja wniosków kredytowych,
Obsługa skarbca kasy głównej,
Sprzedaż produktów maklerskich na rzecz Biura Maklerskiego Banku Gospodarki Żywnościowej S.A.
Prowadzenie procesu windykacyjnego na poziomie oddziału,
Opracowywanie i weryfikacja wniosków kredytowych,
Obsługa skarbca kasy głównej,
Sprzedaż produktów maklerskich na rzecz Biura Maklerskiego Banku Gospodarki Żywnościowej S.A.
Kajero Dysponent
Obsługa gotówkowa i bezgotówkowa transakcji krajowych i międzynarodowych,
Sprzedaż produktów bankowych oraz pozyskiwanie nowych klientów,
Obsługa wrzutni nocnej(skarbiec depozytowy),
Zasilanie i rozlicznie bankomatów, cashdispenserów i multisejfów,
Wyadawanie blankietów czekowych,
Sporządzanie protokołów zatrzymania fałszywych znaków pieniężnych,
Zawieranie umów i obsługa skrytek depozytowych.
Sprzedaż produktów bankowych oraz pozyskiwanie nowych klientów,
Obsługa wrzutni nocnej(skarbiec depozytowy),
Zasilanie i rozlicznie bankomatów, cashdispenserów i multisejfów,
Wyadawanie blankietów czekowych,
Sporządzanie protokołów zatrzymania fałszywych znaków pieniężnych,
Zawieranie umów i obsługa skrytek depozytowych.
Szkolenia i kursy
• Szkolenie antynapadowe organizator Fundacja Byłych Żołnierzy Jednostki Specjalnej GROM
• Szkolenie „Techniki sprzedaży” – Mach and more
• Kurs „Kasjer walutowo-złotówkowy” wynik bardzo dobry
• Wdrażanie wymogów Dyrektywy MiFID- profil sprzedażowy
• Wprowadzenie do negocjacji z Klientem
• Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
• Certyfikat „ Sprzedaż przez obsługę’’- Achieveglobal
• Uzyskanie zaświadczenia o zdanym egzaminie do czynności agencyjnych na rzecz ubezpieczycieli.
• Szkolenie „Techniki sprzedaży” – Mach and more
• Kurs „Kasjer walutowo-złotówkowy” wynik bardzo dobry
• Wdrażanie wymogów Dyrektywy MiFID- profil sprzedażowy
• Wprowadzenie do negocjacji z Klientem
• Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
• Certyfikat „ Sprzedaż przez obsługę’’- Achieveglobal
• Uzyskanie zaświadczenia o zdanym egzaminie do czynności agencyjnych na rzecz ubezpieczycieli.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Kasjerzy
Zainteresowania
aktywny wypoczynek(bieganie rower ), kulinaria
Inne
Umiejętność analicznego myślenia,
Dążenie do własnego rozwoju zawodowego,
Umiejetność planowania pracy,
Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań,
Umiejętność pracy w zespole.
Dążenie do własnego rozwoju zawodowego,
Umiejetność planowania pracy,
Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań,
Umiejętność pracy w zespole.