Anna Serwaczyńska

Manager ds. marketingu
Piaseczno, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Expert w Dep. Marketingu
Negocjowanie i podpisywanie umów sponsorskich z firmami zewnętrznymi.
Tworzenie baz danych dotyczących działalności sponsoringowej.
Przygotowywanie raportów i analiz z realizacji budżetów sponsorskich wszystkich regionów i Centrali Banku.
Nadzór i realizacja przedsięwzięć sponsorkich oraz ich rozliczanie.
Współpraca z agnecjami reklamowymi i eventowymi.
Pioneer Pekao TFI SA
Manager ds. Marketingu
 Planowanie oraz podejmowanie działań marke-tingowych mających na celu wzrost poziomu rozpozna-walności marki oraz zwiększenie sprzedaży i rentowności produktów firmy.
 Opracowywanie koncepcji tekstowej i graficznej materiałów BTL/POS oraz innych druków związanych z obsługą sprzedaży.
 Koordynacja i nadzór nad pracą agencji reklamowych, studiów graficznych i drukarni świadczących usługi graficzne i poligraficzne na rzecz firmy w za-kresie działań ATL oraz BTL.
 Negocjowanie i przygotowywanie odpowiednich umów z podwykonawcami oraz rozliczanie kosztów realizacji projektów.
 Współpraca i pomoc w działaniach PR mających na celu promowanie marki.
 Współpraca z innymi departamentami firmy

 Przygotowanie analiz oraz raportów sprzedażowych i marketingowych w oparciu o dane płynące z kanałów dystrybucji lub dostarczane przez inne departamenty, firmy zewnętrzne lub pozyskane z innych dostępnych źródeł.

Szkolenia i kursy

Szkolenia z zakresu: marketingu i reklamy, komunikacji marketingowej, badań marketingowych, pisania tekstów do materiałów informacyjnych i sprzedażowych, budowania relacji sprzedażowych. (ECU Marketing, Chiltern Consultancy International, Lignar PR).
Kursy: kreatywnego myślenia, pracy pod presją czasu, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, asertywności i zarządzania emocjami. (Instytut Kreatywności i Rozwoju, Homo Creator).

Edukacja

Logo
Wydział Matematyku, Informatyki i Mechaniki, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Sporty relaksacyjne: pilates, turystyka piesza
Gra na pianinie – komponowanie własnych aranżacji ulubionych utworów
Klasyka kina, literatura, dyskusje w gronie przyjaciół

Inne

Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu i sprzedaży dużej firmy. Przez ostatnich kilka ostatnich lat byłam odpowiedzialna za produkcję materiałów BTL/POS, materiałów obligatoryjnych oraz informacyjnych, kierowanych do szerokiej sieci dystrybucyjnej ( ponad 1700 POK) oraz do ponad 500tys. klientów.
Pracując wiele lat w międzynarodowej korporacji zdobyłam doświadczenie w realizacji dużych projektów marketingowych wymagających współpracy zespołów z różnych krajów.
Jestem osobą dobrze zorganizowaną, zdyscyplinowaną i samodzielną. Posiadam bogatą wiedzę praktyczną oraz doświadczenie zawodowe, które umożliwia mi prowadzenie projektów wymagających zarówno pracy zespołowej oraz indywidualnej. Potrafię samodzielnie pisać teksty, zbierać i analizować dane a także odpowiednio je wizualizować. Niejednokrotnie umiejętności te pomogły mi rozwiązać wiele trudnych sytuacji i z sukcesem ukończyć prowadzone projekty.
Mam również wieloletnie doświadczenie we współpracy z partnerami zewnętrznymi, agencjami graficznymi oraz drukarniami.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.