Anna Rychlik

Specjalista ds. finansowo - księgowych
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. finansowo-księgowych
Real Development Group Sp. z o.o. Sp. k.
Obsługa finansowo-księgowa 16 spółek w ramach 2 grup kapitałowych:
Prowadzenie rejestrów i zestawień na potrzeby pracy działu finansowego (EXEL):
– prowadzenie plików monitorujących przepływy finansowe,
– monitorowanie płatności i prognozowanych przychodów,
– weryfikacja zgodności dokumentów księgowych z zawartymi kontraktami,
– prowadzenie rozliczeń z wykonawcami kontraktów, budowlanych (kontrola wzajemnych kompensat, rozliczeń mediów i kaucji gwarancyjnych)

Nadzór nad wystawianiem dokumentów księgowych
i windykacją zaległych należności

Obsługa procesów finansowania bieżącej działalności
i projektów inwestycyjnych (m.in. kredyty obrotowe, kredyty inwestycyjne, pożyczki hipoteczne, pożyczki dofinansowane z UE, emisja obligacji):

Wypełnianie wniosków kredytowych/ leasingowych

Przygotowywanie biznes planów i opisów dotyczących działalności spółek/planów inwestycyjnych w związku
z pozyskaniem finansowania

Udział w negocjacjach warunków kredytowania (analiza draftów umów, prowadzenie korespondencji, weryfikacja ostatecznych wersji dokumentów kredytowych)

Bieżąca obsługa kredytów
Logo
Młodszy specjalista ds. finansowo-księgowych
Real Development Group Sp. z o.o. Sp. k.
Obsługa finansowo-księgowa 7 spółek w ramach grupy kapitałowej:
Ewidencja i wystawianie dokumentów księgowych
Księgowanie dokumentów
Uzgadnianie rozrachunków

Prowadzenie Akt Osobowych pracowników, nadzór nad badaniami okresowymi, szkoleniami bhp itp.

Rozliczenia mediów i kosztów zarządu w ramach Wspólnoty Nieruchomości w biurowcu

Bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty spółek (banki, ŁARR, firmy leasingowe)
Społeczna Akademia Nauk
Specjalista ds. promocji
Społeczna Akademia Nauk
Organizacja eventów (Konferencji, Targów Pracy) w ramach projektów dofinansowanych z UE
Logo
Specjalista ds. administracyjnych
Real Development Świeboda i Wspólnicy sp.k.
Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu firmy deweloperskiej oraz spotkań Zarządu

Przygotowywanie zestawień i opracowań na potrzeby nowych planów inwestycyjnych Zarządu 7 spółek w ramach grupy kapitałowej
PM Group
Koordynator ds organizacji szkoleń
Organizacja szkoleń dofinansowanych z UE z Zarządzania Projektami wg metodyki PMI dla kadry menadżerskiej

Ewaluacja wskaźników założonych do realizacji w ramach projektu szkoleniowego (przygotowanie narzędzi, realizacja wskaźników, opracowanie wyników

Kontakt z beneficjentami oraz Instytucją Pośredniczącą – Urzędem Marszałkowskim w Łodzi

Przygotowywanie baz danych (EXEL)

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
etnologia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem

Grupy

21 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.