Umiejętności
Marketing Zintegrowany
zarządzanie marketingiem
Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Marketing
AdNext Sp. z o.o.
- Przygotowanie oraz wdrożenie strategii grupy i każdej ze spółek, a także strategii komunikacji
marketingowej w oparciu o analizę rynku
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Wdrażanie projektów marketingowych zgodnie z planem działań
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w firmie oraz działaniami PR
- Organizowanie wyjazdów integracyjnych, seminariów, konferencji oraz udziału firmy w
imprezach branżowych
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Raportowanie wyników pracy Zarządowi
marketingowej w oparciu o analizę rynku
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Wdrażanie projektów marketingowych zgodnie z planem działań
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w firmie oraz działaniami PR
- Organizowanie wyjazdów integracyjnych, seminariów, konferencji oraz udziału firmy w
imprezach branżowych
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Raportowanie wyników pracy Zarządowi
Head of Marketing
Akredo Sp. z o.o.
- Przygotowanie i wdrożenie strategii marki i strategii komunikacji marketingowej w oparciu o
analizę rynku i badania wśród Klientów
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Wdrażanie projektów marketingowych zgodnie z planem działań
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w firmie oraz działaniami PR i sponsoringu
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Raportowanie wyników pracy Zarządowi i zagranicznym inwestorom
analizę rynku i badania wśród Klientów
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Wdrażanie projektów marketingowych zgodnie z planem działań
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w firmie oraz działaniami PR i sponsoringu
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Raportowanie wyników pracy Zarządowi i zagranicznym inwestorom
Marketing Manager
- Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej w oparciu o analizę rynku i badania wśród
Klientów
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Wdrażanie projektów marketingowych zgodnie z planem działań
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w firmie oraz działaniami PR i sponsoringu
- Odpowiedzialność za rozwój produktów i szkolenia produktowe
- Organizowanie wyjazdów integracyjnych oraz szkoleniowych w Polsce i za granicą
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Analiza danych produktowych, sprzedażowych i działań konkurencji w celu przygotowania
oferty produktowej
- Raportowanie wyników pracy Zarządowi i zagranicznym inwestorom
Klientów
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Wdrażanie projektów marketingowych zgodnie z planem działań
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w firmie oraz działaniami PR i sponsoringu
- Odpowiedzialność za rozwój produktów i szkolenia produktowe
- Organizowanie wyjazdów integracyjnych oraz szkoleniowych w Polsce i za granicą
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Analiza danych produktowych, sprzedażowych i działań konkurencji w celu przygotowania
oferty produktowej
- Raportowanie wyników pracy Zarządowi i zagranicznym inwestorom
Kierownik ds. Marketingu Operacyjnego
- Wdrożenie projektu lokalnego marketingu
- Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej w oparciu o analizę rynku i badania wśród
Klientów
- Zarządzanie lokalną komunikacją
- Przygotowanie i wdrożenie planu promocji na podstawie analiz sprzedaży i działań konkurencji
- Przygotowanie i wdrożenie działań mających na celu poprawę wizerunku firmy i satysfakcji
Klientów (projekt międzynarodowy)
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Raportowanie wyników pracy Zarządowi i zagranicznym inwestorom
- Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej w oparciu o analizę rynku i badania wśród
Klientów
- Zarządzanie lokalną komunikacją
- Przygotowanie i wdrożenie planu promocji na podstawie analiz sprzedaży i działań konkurencji
- Przygotowanie i wdrożenie działań mających na celu poprawę wizerunku firmy i satysfakcji
Klientów (projekt międzynarodowy)
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Raportowanie wyników pracy Zarządowi i zagranicznym inwestorom
Kierownik Zespołu Wsparcia Mikromarketingu CF
- Wprowadzenie marki db kredyt na rynek
- Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej w oparciu o analizę rynku i badania wśród
Klientów
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników Działu Sprzedaży
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej w oparciu o analizę rynku i badania wśród
Klientów
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników Działu Sprzedaży
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
Starszy Inspektor/Kierownik ds. komunikacji marketingowej
- Wsparcie marketingowe otwarć ok. 120 punktów sprzedaży
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Realizacja planu działań marketingowych zgodnie ze strategią
- Organizacja wyjazdów integracyjnych
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu o
strategiczne cele marketingowe
- Realizacja planu działań marketingowych zgodnie ze strategią
- Organizacja wyjazdów integracyjnych
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
Specjalista ds. komunikacji BTL
-Przygotowanie i wdrożenie szczegółowego planu działań marketingowych w oparciu strategiczne cele marketingowe
- Realizacja planu działań marketingowych zgodnie ze strategią
- Organizacja wyjazdów integracyjnych
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
- Realizacja planu działań marketingowych zgodnie ze strategią
- Organizacja wyjazdów integracyjnych
- Kontrola budżetu i odpowiedzialność za efektywność przeprowadzanych działań
Szkolenia i kursy
Trening antystresowy,
Sztuka prezentacji,
Twórcze rozwiązywanie problemów,
Szkolenie mediowe w OMD School,
Zarządzanie własnymi emocjami.
Sztuka prezentacji,
Twórcze rozwiązywanie problemów,
Szkolenie mediowe w OMD School,
Zarządzanie własnymi emocjami.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
Fotografia, jazda na nartach i rowerze
Inne
Obsługa komputera - MS Word (bardzo dobry), Excel (dobry), Power Point (bardzo dobry), Corel (dobry), Access (użytkownik), SAP (użytkownik)
Prawo jazdy kategorii B
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
SUNNY PLANET Tychy agencja turystyczna
Grupa dla osób lubiących podróżowanie, oraz Klientów agencji Sunny Planet. WAKACJE SZYTE NA MIARĘ !
www.sunnyplanet.com.pl