Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Kierowanie ludźmi
prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Tworzenie procedur
Kontrole wewnętrzne
prowadzenie projektów
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Kontrola procesów
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Wydziału Obsługi Klienta w Centrum Komunikacji
- Kierowanie zespołem operacyjnym konsultantów
- Planowanie, organizowanie i kontrolowanie zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału - w tym wyznaczanie priorytetów i zadań
- Prowadzenie coachingów podległych pracowników z zakresu jakości obsługi Klientów i realizacji planów sprzedażowych
- Prowadzenie rekrutacji nowych pracowników
- Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych Wydziału
- Koordynowanie szkoleń pracowników podległego Wydziału
- Opracowywanie i aktualizacja procedur i instrukcji obowiązujących w Wydziale
- Monitoring i nadzór nad wszystkimi realizowanymi procesami w Wydziale
-Koordynowanie działań operacyjnych w Wydziale
- Zapewnienie poprawnego działania od strony merytorycznej
- Kontrola efektywności pracy i utrzymanie założonych wskaźników efektywności w Wydziale
- Kontrola jakości pracy w Wydziale
- Planowanie, organizowanie i kontrolowanie zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału - w tym wyznaczanie priorytetów i zadań
- Prowadzenie coachingów podległych pracowników z zakresu jakości obsługi Klientów i realizacji planów sprzedażowych
- Prowadzenie rekrutacji nowych pracowników
- Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych Wydziału
- Koordynowanie szkoleń pracowników podległego Wydziału
- Opracowywanie i aktualizacja procedur i instrukcji obowiązujących w Wydziale
- Monitoring i nadzór nad wszystkimi realizowanymi procesami w Wydziale
-Koordynowanie działań operacyjnych w Wydziale
- Zapewnienie poprawnego działania od strony merytorycznej
- Kontrola efektywności pracy i utrzymanie założonych wskaźników efektywności w Wydziale
- Kontrola jakości pracy w Wydziale
Ekspert w Departamencie Kart Płatniczych
- Tworzenie założeń do systemu zarządzania i obsługi kart płatniczych i bankomatów
- Przekładanie wymagań businessowych ad. nowych produktów na wymagania operacyjne i systemowe
- Zarządzanie ofertą kart wydawanych dla klientów
- Prowadzenie projektu wdrozenia uslugi cash back
- Aktywne uczestnictwo w projekcie migracji portfela kart na technologie chipowa
- Aktywne uczestnictwo w projekcie wdrozenia bankowosci internetowej
- Współpraca z organizacjami płatniczymi Visa i MasterCard
- Przekładanie wymagań businessowych ad. nowych produktów na wymagania operacyjne i systemowe
- Zarządzanie ofertą kart wydawanych dla klientów
- Prowadzenie projektu wdrozenia uslugi cash back
- Aktywne uczestnictwo w projekcie migracji portfela kart na technologie chipowa
- Aktywne uczestnictwo w projekcie wdrozenia bankowosci internetowej
- Współpraca z organizacjami płatniczymi Visa i MasterCard
p.o. Kierownika Zespołu Kart Płatniczych
Planowanie i koordynowanie pracy zespołu w zakresie:
- obsługi wydawniczej i księgowo - rozliczeniowej kart płatniczych i bankomatów
- rozpatrywania reklamacji kartowych i dotyczących niezgodności w bankomatach
- przygotowywanie raportów na rzecz VISA, MasterCard i NBP
- obsługi wydawniczej i księgowo - rozliczeniowej kart płatniczych i bankomatów
- rozpatrywania reklamacji kartowych i dotyczących niezgodności w bankomatach
- przygotowywanie raportów na rzecz VISA, MasterCard i NBP
Specjalista w Zespole Kart Płatniczych
- Obsługa rozliczeń od strony organizacji kart płatniczych – Visa, MasterCard
- Obsługa rozliczeń bankomatowych
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby biznesowe
- Procesowanie reklamacji w organizacjach Visa i MasterCard
- Operacyjna obsługa systemu kartowego GryfCard, ADK oraz bankowego BankMaster
- Merytoryczna administracja systemu GryfCard (parametryzacja systemu, zgłaszanie błędów do dostawcy)
- Obsługa rozliczeń bankomatowych
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby biznesowe
- Procesowanie reklamacji w organizacjach Visa i MasterCard
- Operacyjna obsługa systemu kartowego GryfCard, ADK oraz bankowego BankMaster
- Merytoryczna administracja systemu GryfCard (parametryzacja systemu, zgłaszanie błędów do dostawcy)
Szkolenia i kursy
2014-ukończenie Szkoły Zarządzania Sprzedażą, na kierunku Zarządzanie Działem Sprzedaży (Master of Sales Management)
2011 - Warsztaty „Rewolucja Technologiczna Kart Zbliżeniowych – Nowe alternatywne metody płatności”, szkolenia z zakresu obsługi kart organizowanych przez Visa i MasterCard
2009 - Szkolenia dotyczące raportowania i rozliczeń kart płatniczych
2006 - Szkolenia w zakresie rozliczeń kart płatniczych wydawanych z organizacją Mastercard
2003 - Praktyka w Biurze Public Relations w Centrali Banku BISE SA w Warszawie
2011 - Warsztaty „Rewolucja Technologiczna Kart Zbliżeniowych – Nowe alternatywne metody płatności”, szkolenia z zakresu obsługi kart organizowanych przez Visa i MasterCard
2009 - Szkolenia dotyczące raportowania i rozliczeń kart płatniczych
2006 - Szkolenia w zakresie rozliczeń kart płatniczych wydawanych z organizacją Mastercard
2003 - Praktyka w Biurze Public Relations w Centrali Banku BISE SA w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
Fotografia, narciarstwo, gotowanie
Inne
Praktyczne umiejętności:
Bankowość: Znajomość systemu kartowego GryfCard, umiejętność prowadzenia projektów od strony analitycznej i testowej
Komputer: Bardzo dobra umiejętność pracy w środowisku Windows, doskonała znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Cechy charakteru:
Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, inicjatywa, elastyczność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, możliwość pracy samodzielnej oraz jako członek zespołu projektowego, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, zdyscyplinowanie, punktualność, umiejętność pracy w warunkach stresu, dyspozycyjność, nastawienie na sprawność i efektywność pracy, lojalność, zdolności analityczne i organizacyjne.
Bankowość: Znajomość systemu kartowego GryfCard, umiejętność prowadzenia projektów od strony analitycznej i testowej
Komputer: Bardzo dobra umiejętność pracy w środowisku Windows, doskonała znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Cechy charakteru:
Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, inicjatywa, elastyczność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, możliwość pracy samodzielnej oraz jako członek zespołu projektowego, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, zdyscyplinowanie, punktualność, umiejętność pracy w warunkach stresu, dyspozycyjność, nastawienie na sprawność i efektywność pracy, lojalność, zdolności analityczne i organizacyjne.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...