Anna Rembowska

Kierownik call center
Radom, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Zarządzanie Sprzedażą Kierowanie ludźmi prowadzenie szkoleń wewnętrznych Tworzenie procedur Kontrole wewnętrzne prowadzenie projektów Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Kontrola procesów

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Kierownik Wydziału Obsługi Klienta w Centrum Komunikacji
- Kierowanie zespołem operacyjnym konsultantów
- Planowanie, organizowanie i kontrolowanie zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału - w tym wyznaczanie priorytetów i zadań
- Prowadzenie coachingów podległych pracowników z zakresu jakości obsługi Klientów i realizacji planów sprzedażowych
- Prowadzenie rekrutacji nowych pracowników
- Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych Wydziału
- Koordynowanie szkoleń pracowników podległego Wydziału
- Opracowywanie i aktualizacja procedur i instrukcji obowiązujących w Wydziale
- Monitoring i nadzór nad wszystkimi realizowanymi procesami w Wydziale
-Koordynowanie działań operacyjnych w Wydziale
- Zapewnienie poprawnego działania od strony merytorycznej
- Kontrola efektywności pracy i utrzymanie założonych wskaźników efektywności w Wydziale
- Kontrola jakości pracy w Wydziale
Bank DnB NORD Polska SA
Ekspert w Departamencie Kart Płatniczych
- Tworzenie założeń do systemu zarządzania i obsługi kart płatniczych i bankomatów
- Przekładanie wymagań businessowych ad. nowych produktów na wymagania operacyjne i systemowe
- Zarządzanie ofertą kart wydawanych dla klientów
- Prowadzenie projektu wdrozenia uslugi cash back
- Aktywne uczestnictwo w projekcie migracji portfela kart na technologie chipowa
- Aktywne uczestnictwo w projekcie wdrozenia bankowosci internetowej
- Współpraca z organizacjami płatniczymi Visa i MasterCard
Bank DnB NORD Polska SA
p.o. Kierownika Zespołu Kart Płatniczych
Planowanie i koordynowanie pracy zespołu w zakresie:
- obsługi wydawniczej i księgowo - rozliczeniowej kart płatniczych i bankomatów
- rozpatrywania reklamacji kartowych i dotyczących niezgodności w bankomatach
- przygotowywanie raportów na rzecz VISA, MasterCard i NBP
Bank DnB NORD Polska SA
Starszy Specjalista w Zespole Obsługi Kart Płatniczych
Zakres obowiązków analogiczny jak na stanowisku Specjalista w Zespole Kart Płatniczych w Banku BISE SA - zmiana marki wynikała z fuzji banków DnB NORD
Polska S.A. z BISE S.A.
Bank BISE
Specjalista w Zespole Kart Płatniczych
- Obsługa rozliczeń od strony organizacji kart płatniczych – Visa, MasterCard
- Obsługa rozliczeń bankomatowych
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby biznesowe
- Procesowanie reklamacji w organizacjach Visa i MasterCard
- Operacyjna obsługa systemu kartowego GryfCard, ADK oraz bankowego BankMaster
- Merytoryczna administracja systemu GryfCard (parametryzacja systemu, zgłaszanie błędów do dostawcy)
Bank BISE
Specjalista w Dziale Rozliczeń Międzybankowych

Szkolenia i kursy

2014-ukończenie Szkoły Zarządzania Sprzedażą, na kierunku Zarządzanie Działem Sprzedaży (Master of Sales Management)

2011 - Warsztaty „Rewolucja Technologiczna Kart Zbliżeniowych – Nowe alternatywne metody płatności”, szkolenia z zakresu obsługi kart organizowanych przez Visa i MasterCard

2009 - Szkolenia dotyczące raportowania i rozliczeń kart płatniczych

2006 - Szkolenia w zakresie rozliczeń kart płatniczych wydawanych z organizacją Mastercard

2003 - Praktyka w Biurze Public Relations w Centrali Banku BISE SA w Warszawie

Edukacja

Logo
Wydział ekonomiczny, specjalizacja bankowość, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Zainteresowania

Fotografia, narciarstwo, gotowanie

Inne

Praktyczne umiejętności:

Bankowość: Znajomość systemu kartowego GryfCard, umiejętność prowadzenia projektów od strony analitycznej i testowej

Komputer: Bardzo dobra umiejętność pracy w środowisku Windows, doskonała znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)


Cechy charakteru:

Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, inicjatywa, elastyczność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, możliwość pracy samodzielnej oraz jako członek zespołu projektowego, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, zdyscyplinowanie, punktualność, umiejętność pracy w warunkach stresu, dyspozycyjność, nastawienie na sprawność i efektywność pracy, lojalność, zdolności analityczne i organizacyjne.

Grupy

Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Judo
Judo
Tu spotykają się miłośnicy "drogi do zwinności" Jigoro KANO