Umiejętności
Digital Marketing
Marketing bezpośredni
E-commerce
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Social Media Marketing
E-mail marketing
Kampanie reklamowe
strategia komunikacji marketingowej
Analiza marketingowa
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Consumer Marketing Communications Manager & Social Media Lead
Całkowita odpowiedzialność za adresowanie celów biznesowych za pomocą działań w zakresie komunikacji marketingowej:
- Tworzenie strategii marketingowej, strategii komunikacji, marketing mix
- Zarządzanie budgetem marketingowym do zmaksymalizowania wyników
- Monitorowanie konkurencji, jakościowe i ilościowe badania rynkowe, opracowywanie customer insights pozyskanych z wielu źródeł, w tym: customers satisfaction index, net promoter score, mystery shopping, social media
- ATL i BTL oraz ścisłe monitorowanie ich efektywności
- Współpraca z sieciami detalicznymi w zakresie działań co-marketingowych i co-promocyjnych
- Zarządzanie zespołem specjalistów marketigowych
- Tworzenie strategii marketingowej, strategii komunikacji, marketing mix
- Zarządzanie budgetem marketingowym do zmaksymalizowania wyników
- Monitorowanie konkurencji, jakościowe i ilościowe badania rynkowe, opracowywanie customer insights pozyskanych z wielu źródeł, w tym: customers satisfaction index, net promoter score, mystery shopping, social media
- ATL i BTL oraz ścisłe monitorowanie ich efektywności
- Współpraca z sieciami detalicznymi w zakresie działań co-marketingowych i co-promocyjnych
- Zarządzanie zespołem specjalistów marketigowych
Senior Customer Relationship Marketing Manager
PAYBACK Poland
Odpowiedzialność za podnoszenie sprzedaży, maksymalizowanie wartości klienta i zarządzanie cyklem życia klienta poprzez targetowane działania w ramach programu lojalnościowego:
- Planowanie, tworzenie i implementacja kampanii direct response
- Poszukiwanie customer insights w celu ukierunkowania strategii marketingowej
- Współpraca z sieciami detalicznymi w zakresie prowadzenia programu lojalnościowego
- Analiza i raportowanie wyników działań wraz z rekomendacją stosownych korekt kursu do Działu Sprzedaży i Członków Zarządu
- Zarządzanie zespołem specjalistów marketingowych
- Planowanie, tworzenie i implementacja kampanii direct response
- Poszukiwanie customer insights w celu ukierunkowania strategii marketingowej
- Współpraca z sieciami detalicznymi w zakresie prowadzenia programu lojalnościowego
- Analiza i raportowanie wyników działań wraz z rekomendacją stosownych korekt kursu do Działu Sprzedaży i Członków Zarządu
- Zarządzanie zespołem specjalistów marketingowych
CEE Marketing Communications Manager
Nissan Motor Corporation
Pełna odpowiedzialność za:
- Budowanie brandu Nissan w Europie Środkowo-Wschodniej w celu zapewnienia długoterminowego wzrostu udziału w rynku i spozycjonowania produktów jako liderów kategorii
- Współtworzenie strategii marketingowej, tworzenie strategii komunikacji jej implementacja
- Badania marketingowe (ilościowe i jakościowe) i implementację wniosków w celu podniesienia efektywności prowadzonych działań
- Ścisła współpraca w siecią dealerską w podległych krajach w ramach działań promocyjnych i sprzedażowych
- Mierzenie wyników działań w celu zapewnienia zwrotu z inwestycji
- Zarządzanie budgetem marketingowym
- Zarządzanie zespołami: Advertising, Digital, Direct Marketing, Dealer Promotion
- Awans ze stanowiska CEE Advertising Manager w kwietniu 2007
- Budowanie brandu Nissan w Europie Środkowo-Wschodniej w celu zapewnienia długoterminowego wzrostu udziału w rynku i spozycjonowania produktów jako liderów kategorii
- Współtworzenie strategii marketingowej, tworzenie strategii komunikacji jej implementacja
- Badania marketingowe (ilościowe i jakościowe) i implementację wniosków w celu podniesienia efektywności prowadzonych działań
- Ścisła współpraca w siecią dealerską w podległych krajach w ramach działań promocyjnych i sprzedażowych
- Mierzenie wyników działań w celu zapewnienia zwrotu z inwestycji
- Zarządzanie budgetem marketingowym
- Zarządzanie zespołami: Advertising, Digital, Direct Marketing, Dealer Promotion
- Awans ze stanowiska CEE Advertising Manager w kwietniu 2007
Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations
Odpowiedzialność za całokształt działań marketingowych i Public Relations firmy, w tym:
- Tworzenie strategii komunikacji i PR oraz ich implementacja
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marek, także we współpracy z instytucjami publicznymi w celu długoterminowego zapewnienia wzrostu sprzedaży
- Tworzenie koncepcji udziału w targach, konferencjach branżowych i innych imprezach promocyjnych
- Planowanie ekspozycji produktów w sieci sprzedaży
- Poszukiwanie sponsorów oraz patronów medialnych
- Sprzedaż usług odbiorcom instytucjonalnym (B2B)
- Zarządzanie zespołem specjalistów marketingowych i sprzedawców B2B
- Tworzenie strategii komunikacji i PR oraz ich implementacja
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marek, także we współpracy z instytucjami publicznymi w celu długoterminowego zapewnienia wzrostu sprzedaży
- Tworzenie koncepcji udziału w targach, konferencjach branżowych i innych imprezach promocyjnych
- Planowanie ekspozycji produktów w sieci sprzedaży
- Poszukiwanie sponsorów oraz patronów medialnych
- Sprzedaż usług odbiorcom instytucjonalnym (B2B)
- Zarządzanie zespołem specjalistów marketingowych i sprzedawców B2B
Account Manager
Henyo Behrendt Advertising Agency
Odpowiedzialność za całościową obsługę kluczowych klientów agencji do zmaksymalizowania wartości klienta, w tym:
- Consulting, w tym w zakresie budowania pozytywnego wizerunku
- Zarządzanie podwykonawcami
- Poszukiwanie nowych klientów (new business development)
- Consulting, w tym w zakresie budowania pozytywnego wizerunku
- Zarządzanie podwykonawcami
- Poszukiwanie nowych klientów (new business development)
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Kuchnia wegetariańska i wegańska, podnoszenie ciężarów, fitness (cross i Power TBC), kino amerykańskie i Nordic noir
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.