Anna Rajda

specjalista ds klienta
Andrychów, małopolskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Regionalny Konsultant ds. obsługi klienta w sektorze B2B
Polskie Książki Telefoniczne, Kraków
- samodzielne opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla nowych produktów
- negocjowanie warunków zakupu oraz zawieranie umów
- budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi Klientami i pozyskiwanie nowych
- przygotowywanie ofert/warunków handlowych
- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
Randstad Polska
Specjalista do spraw obsługi klienta TP S.A. indywidualnego i firmowego
- prezentacja oraz sprzedaż produktów TP SA,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- rozwiązywanie dotychczasowych problemów obecnych Klientów,
- informowanie Klientów o aktualnym statusie usługi
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing w gospodarce żywnościowej, magisterskie
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Zainteresowania

ciekawa książka, wspinaczka skałkowa, dobry film, siatkówka

Inne

- Obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - system operacyjny Windows, umiejętność posługiwania się Internetem;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Prawo jazdy kat.B;

punktualność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, opanowanie; upór w dążeniu do zamierzonych i wyznaczonych celów, ambicja, systematyczność, skrupulatność, zaradność

Grupy

Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.