Umiejętności
Microsoft Excel
SAP SD
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obslugi Klienta / Customer Service Specialist
• Codzienne przygotowywanie raportów dla Działu Sprzedaży i Zarządu
• Zarządzanie “książką zamówień” grupy klientów z naciskiem na realizację polityki handlowej i procedur
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z dedykowaną grupą klientów, w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym
• Współpraca z klientami w zakresie kompleksowej obsługi procesu zamówień, raportowanie i analiza - logistyka sprzedaży
• Wyjaśnianie i rozwiązywanie bieżących problemów posprzedażowych
• Współpraca z Działem Sprzedaży i dedykowanym Field Account Manager’em
• Wsparcie i współpraca z Działem Back Office (rozbieżności w dostawach, błędy fakturowe itp.)
• Bezpośrednia współpraca z przewoźnikami i wyjaśnianie problemów logistycznych
• Współpraca z innymi działami firmy
• Zarządzanie “książką zamówień” grupy klientów z naciskiem na realizację polityki handlowej i procedur
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z dedykowaną grupą klientów, w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym
• Współpraca z klientami w zakresie kompleksowej obsługi procesu zamówień, raportowanie i analiza - logistyka sprzedaży
• Wyjaśnianie i rozwiązywanie bieżących problemów posprzedażowych
• Współpraca z Działem Sprzedaży i dedykowanym Field Account Manager’em
• Wsparcie i współpraca z Działem Back Office (rozbieżności w dostawach, błędy fakturowe itp.)
• Bezpośrednia współpraca z przewoźnikami i wyjaśnianie problemów logistycznych
• Współpraca z innymi działami firmy
Specjalista ds. obsługi klienta
• Współpraca z klientami w zakresie obsługi zamówień
• Koordynacja procesu zamówień, wprowadzanie zamówień, kontola realizacji, monitorowanie wysyłek
• Wystawianie dokumentów sprzedaży
• Współpraca z Diałem Sprzedaży
• Koordynacja procesu reklamacji
• Rejestrowanie dokumentów dotyczących rozbieżności i zwrotów
• Przygotowywanie bieżących raportów i analiz
• Kontrola stanów magazynowych
• Współpraca z magazynem i firmą logistyczną
• Koordynacja procesu zamówień, wprowadzanie zamówień, kontola realizacji, monitorowanie wysyłek
• Wystawianie dokumentów sprzedaży
• Współpraca z Diałem Sprzedaży
• Koordynacja procesu reklamacji
• Rejestrowanie dokumentów dotyczących rozbieżności i zwrotów
• Przygotowywanie bieżących raportów i analiz
• Kontrola stanów magazynowych
• Współpraca z magazynem i firmą logistyczną
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
Gotowanie, dekorowanie tortów: https://www.facebook.com/KreatywnewypiekiAni
czytanie, bieganie, crossfit
czytanie, bieganie, crossfit
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i