Doświadczenie zawodowe
Samodzielny referent ds. zamówień publicznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu
1) opracowywanie dokumentacji przetargowej (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektów umów) oraz zamieszczanie ich wraz z ogłoszeniem na stronach internetowych;
2) udzielanie odpowiedzi na zapytania oferentów;
3) uczestnictwo w charakterze sekretarza w otwarciu przetargów, jak również w negocjacjach przedumownych przy postępowaniach prowadzonych w trybie „z wolnej ręki” bądź „poza ustawą”;
4) analizowanie złożonych ofert pod względem zgodności z SIWZ i Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (w tym sporządzanie pism wzywających wykonawców do uzupełnienia bądź wyjaśnienia dokumentów czy też poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych);
5) przedstawianie kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty oraz występowanie z wnioskami o unieważnienie postępowań wraz z uzasadnieniem;
6) sporządzanie protokołów postępowania;
7) sporządzanie umów;
8) zamieszczenie ogłoszeń o udzielonych zamówieniach w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ich przekazywanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej;
9) monitorowanie przebiegu postępowania oraz zapobieganie naruszeniom dyscypliny finansów publicznych;
10) prowadzenie ewidencji elektronicznej (rejestru zamówień publicznych) z podziałem na roboty budowlane, dostawy i usługi;
11) sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
2) udzielanie odpowiedzi na zapytania oferentów;
3) uczestnictwo w charakterze sekretarza w otwarciu przetargów, jak również w negocjacjach przedumownych przy postępowaniach prowadzonych w trybie „z wolnej ręki” bądź „poza ustawą”;
4) analizowanie złożonych ofert pod względem zgodności z SIWZ i Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (w tym sporządzanie pism wzywających wykonawców do uzupełnienia bądź wyjaśnienia dokumentów czy też poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych);
5) przedstawianie kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty oraz występowanie z wnioskami o unieważnienie postępowań wraz z uzasadnieniem;
6) sporządzanie protokołów postępowania;
7) sporządzanie umów;
8) zamieszczenie ogłoszeń o udzielonych zamówieniach w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ich przekazywanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej;
9) monitorowanie przebiegu postępowania oraz zapobieganie naruszeniom dyscypliny finansów publicznych;
10) prowadzenie ewidencji elektronicznej (rejestru zamówień publicznych) z podziałem na roboty budowlane, dostawy i usługi;
11) sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
Staż na stanowisku referenta ds. wniosków o najem lokali mieszkalnych
Zakres moich obowiązków obejmował czynności związane m.in. z:
1) regulacją tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego, w tym:
- analiza dokumentacji dołączonej do wniosku mieszkaniowego tj. wymaganych oświadczeń, aktu zgonu, umowy najmu i innych dokumentów,
- proponowanie i uzgadnianie zastosowania odpowiednich przepisów z pracownikami odpowiedzialnymi merytorycznie za sprawę,
- przygotowanie wystąpień do zarządcy celem przeprowadzenia wizji,
- sporządzanie projektu odpowiedzi co do uprawnień wnioskodawców lub projektu odmowy zawarcia umowy najmu w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego i prawa miejscowego,
- przygotowywanie projektów pism kierujących sprawę na drogę postępowania sądowego w celu odzyskania lokalu;
2) zamianą mieszkań;
3) wykwaterowaniem z lokali;
4) procedurą związaną z przydzielaniem lokali socjalnych i lokali do remontu, w tym:
- weryfikacja wniosku mieszkaniowego na podstawie złożonej ankiety,
- przeprowadzanie punktacji wniosku mieszkaniowego,
- sporządzanie notatek i protokołów z rozmów przeprowadzonych z petentami;
- realizacją wyroków emisyjnych z lokali mieszkalnych z powództwa Gminy Wrocław, spółdzielni mieszkaniowych, instytucji oraz osób fizycznych;
6) uczestnictwem w przeprowadzanych wizjach;
7) samodzielną obsługę.
1) regulacją tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego, w tym:
- analiza dokumentacji dołączonej do wniosku mieszkaniowego tj. wymaganych oświadczeń, aktu zgonu, umowy najmu i innych dokumentów,
- proponowanie i uzgadnianie zastosowania odpowiednich przepisów z pracownikami odpowiedzialnymi merytorycznie za sprawę,
- przygotowanie wystąpień do zarządcy celem przeprowadzenia wizji,
- sporządzanie projektu odpowiedzi co do uprawnień wnioskodawców lub projektu odmowy zawarcia umowy najmu w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego i prawa miejscowego,
- przygotowywanie projektów pism kierujących sprawę na drogę postępowania sądowego w celu odzyskania lokalu;
2) zamianą mieszkań;
3) wykwaterowaniem z lokali;
4) procedurą związaną z przydzielaniem lokali socjalnych i lokali do remontu, w tym:
- weryfikacja wniosku mieszkaniowego na podstawie złożonej ankiety,
- przeprowadzanie punktacji wniosku mieszkaniowego,
- sporządzanie notatek i protokołów z rozmów przeprowadzonych z petentami;
- realizacją wyroków emisyjnych z lokali mieszkalnych z powództwa Gminy Wrocław, spółdzielni mieszkaniowych, instytucji oraz osób fizycznych;
6) uczestnictwem w przeprowadzanych wizjach;
7) samodzielną obsługę.
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy