Anna Perlik

Dyrektor Działu Researchu i Analiz, Bridge
WarszawaBydgoszcz, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Działu Researchu i Analiz
Bridge
Logo
właściciel
Trzecia Osoba
PR i strategie marketingowe dla MSP
Logo
Konsultant ds. PR
Bridge
Ewa Alaba
Ewa Alaba · współpracownik
wystawiono
Rzetelna, odpowiedzialna osoba, a wysokich umiejętnościach analitycznych. Ania jest bardzo sumienna, ma przekrojową wiedzę z rynku rozmaitych branż. Potrafi robić świetne analizy biznesowe i rekomendacje dla swoich klientów. Specjalistka od wnikliwych raportów.
Gazeta Pomorska
Stażystka w dziale miejskim

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalizacja Marketing Medialny i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bank Czasu
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Bydgoszcz
Bydgoszcz
Grupa ludzi pochodzących z Bydgoszczy.
FORDON
FORDON
Grupa skupia mieszkańców największej dzielnicy Bydgoszczy, byłych i obecnych (może też przyszłych). W Fordonie mieszka nas kilkadziesiąt tysięcy. Ciekawe ile jest na GL?...
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w branży IT i New Media
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR w Finansach
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych. Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?