Anna Penkowska

Senior Business Development Manager, K2 Internet SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Sprzedaż reklam Digital Marketing Project Management Negocjacje Zarządzanie zespołem Sprzedaż Negocjacje kontraktu Marketing internetowy Strategia cyfrowa Marketing Interaktywny Komunikacja Marketingowa Zarządzanie klientami Marketing Zintegrowany Przetargi Reklama Online Media Elektroniczne - Digital Media sprzedaż rozwiązań Marketing online Przetargi publiczne Rozwój biznesu - Business Development interactive solutions reklama olnine

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Development Director
iProspect
K2 Internet
Senior Business Development Manager
- zarządzanie rozwojem biznesu agencji, bezpośredni udział w kluczowych przetargach
- rekrutacja i szkolenie zespołu rozwoju biznesu
- planowanie biznesu i strategii sprzedaży produktów agencji
- opracowywanie i wdrazanie standardów przetargowych, identyfikacja i propagowanie dobrych praktyk w agencji
- szkolenie zespołu obsługi klienta (analiza briefu, debriefing, proces przetargowy, identyfikacja szans i prospektów, relacje z procurementem, opracowywanie ofert i prezentacji przetargowych)
- optymalizacja procesów wewnętrznych w celu poprawy efektywności i jakości ofert
- wspieranie zespołu accounckiego w identyfikacji i wykorzystaniu szans biznesowych u klientów agencji
- budowa i zarzadzanie długofalowymi relacjami z klientami i prospektami
- wsparcie aktywności PR agencji

Klienci: NETFLIX, H&M, CD Projekt, Decathlon, T-Mobile, Carrefour, 3M, Bank BPH, Nationale Nederlanden, Lays, LG, Raiffeisen Polbank, Grupa PZU, Bank PKO BP, Bank Pekao SA, CEDC, Ochnik, Ultimo, Unilever, Volkswagen, Link4, Energa, Amrest, Whirlpool, sektor publiczny (Teatr Wielki Opera Narodowa, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Centrum Nauki Kopernik)
K2 Internet
Business Development Manager
K2 Internet
New Business Manager
K2 Internet
New Business Executive
K2 Internet
New Business Coordinator
Prezentacje sprzedażowe
Rozpoznawanie potrzeb potencjalnych klientów i briefowanie zespołu przetargowego
Prowadzenie projektów przetargowych (koordynowanie zespołu konsultingowego i kreacji)
Przygotowywanie ofert
Pozyskiwanie leadów
CRM (uczestniczyłam w tworzeniu systemu odpowiedniego do potrzeb firmy oraz jego testowaniu i optymalizacji)
Centrum kompetencji K2 w obszarze zamówień publicznych
K2 Internet
New Business Assistant
Nestle Polska S.A.
Marketing Intern, Nutrition Division
- koordynacja działań prasowych dla produktów dywizji (artykuły sponsorowane, dobór kontekstów tematycznych...)
-przygotowanie nowych broszur dla rodziców oraz do programu Direct Mailing, a także materiałów promocyjnych dla lekarzy, we współpracy z agencjami kreatywnymi
Logo
Research Assistant
Ambasada Danii w Warszawie/Departament Handlowo-Ekonomiczny/Business Development Unit
dodatkowo:
- Opieka nad Duńskim Klubem Biznesu/Danish Business Club Poland przy Ambadasadzie Danii, w tym zarządzanie bazą danych firm oraz bieżące kontakty z członkami klubu
Piotr Prudzyński
Piotr Prudzyński · współpracownik
wystawiono
Ania is a very open-minded and target-oriented professional, with outstanding communication and leadership skills. Working with her in Business Development Unit of the Royal Danish Embassy in Warsaw has not only been a great time of hard team-work, but it also gave a lot of joy and fun to me, as her team-mate. Her openness, excellent foreign languages knowledge, high computer skills and professionalism earned her not only a strong position within our team, but also respect of her superiors and respect from companies and institutions, she has been taking care of.
Logo
Research Assistant
Ambasada Danii w Warszawie/Departament Handlowo-Ekonomiczny/Business Development Unit
- Badania rynku, poszukiwanie partnerów handlowych i rekomendacje strategii dla duńskich firm zaczynających działalność na polskim rynku w różnych sektorach
- Przygotowywanie newsletter'ów, artykułów prasowych, notatek prasowych oraz materiałów konferencyjnych i PR
- Monitoring mediów
- Tłumaczenia z polskiego na angielski oraz z angielskiego na polski (pisemne, jak rownież symultaniczne)
Piotr Prudzyński
Piotr Prudzyński · współpracownik
wystawiono
Ania dała się poznać jako niezwykle sumienna i zaangażowana koleżanka w zespole Business Development Unit Ambasady Królestwa Danii w Warszawie, gdzie wspólnie pracowaliśmy. Jej wiedza, doświadczenie i doskonała znajomość języków obcych zdobywały uznanie całego zespołu, przełożonych, jak i klientów Działu Ekonomiczno Handlowego Ambasady. Wyjątkowo otwarta osobowość, ciekawa całego świata i przesympatyczna koleżanka, z którą nie tylko świetnie się ciężko pracuje, ale rozśpiewana dusza z ogromnymi pokładami pozytywnej energii

Szkolenia i kursy

• Indywidualny coaching managerski
• Sandler's Sales Institute - półroczne zaawansowanie szkolenie w zakresie sprzedaży
• "Analiza i rozwiązywanie problemów występujących w praktyce stosowania Prawa zamówień publicznych - szkolenie dla Wykonawców' (2008)
• Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży? -Konsekwencje zastosowania clienting'u w polityce firmy (2008)
• Techniki reklamy i PR
• Komunikowanie marketingowe
• Negocjacje międzynarodowe (Francja)
• Negocjacje
• Trening umiejętności interpersonalnych
• Samokształcenie i trening twórczego myślenia

Edukacja

Logo
Prawo Własności Intelektualnej, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
International Marketing, magisterskie
Ecole supérieure de Commerce de Rennes, Francja
Logo
Stosunki Miedzynarodowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Marketing i zarzadzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Japonia, Islandia, daleka północ
czarne na białych, czyli fortepian
śpiew
koncerty, festiwale... i koncerty!
kompulsywne czytanie, słuchanie wyczynowe & all that jazz...

Organizacje

• Chór Varsoviae Regii Cantores
• Chór Akademicki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (od 2002 - 2009)
• SKN Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych (2004-2005)

Inne

Publikacje:
wypowiedź na temat kariery w marketingu - rozwój biznesu:
http://nowymarketing.pl/a/8589,zawod-new-business-manager-kariera-w-marketingu-cz-2

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Alternatywa
Alternatywa
only music can save us...
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
chóralistyka
chóralistyka
Forum do przechwałek, porad, wymiany nut dla chórzystów i dyrygentów.
eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Język giętki
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Koncertowo
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).