Umiejętności
Szkolenia pracowników
konsulting HR
Managing Media Relations
Marketing
przemówienia motywacyjne
Zarządzanie biurem
Zarządzanie personelem
Project Management
Wystąpienia publiczne
Badania
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media Marketing
Team management & team work skills
Marketing Communication
Recruting
Coaching i motywacja
Event Organisation
Professional Customer Service
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service & Sales Support Manager
- budowanie efektywnego zespołu obsługi klienta i dbałość o jego ciągłą optymalizację;
- zarządzanie priorytetami w obsłudze poszczególnych klientów;
- terminowe wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży, nadzór i odpowiedzialność za projekty wdrożeniowe;
- monitorowanie poziomu i terminowości realizacji ustaleń u poszczególnych klientów;
- koordynacja międzywydziałowej współpracy (logistyka, planowanie i zaopatrzenie, dział zamówień i fakturowania);
- konsolidacja i systematyzowanie danych niezbędnych do procesu prognozowania;
- odpowiedzialność za przekazanie szacowanych danych wartości sprzedaży do działu planowania i zaopatrzenia;
- koordynowanie prac wdrożeniowych nowych projektów;
- nadzór nad poprawnością przygotowywanych ofert oraz dbałość o terminowość ich przygotowania;
- realizacja zleceń działu sprzedaży;
- nadzór nad odpowiednią pracą zespołu w zintegrowanych systemie ERP.
- zarządzanie priorytetami w obsłudze poszczególnych klientów;
- terminowe wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży, nadzór i odpowiedzialność za projekty wdrożeniowe;
- monitorowanie poziomu i terminowości realizacji ustaleń u poszczególnych klientów;
- koordynacja międzywydziałowej współpracy (logistyka, planowanie i zaopatrzenie, dział zamówień i fakturowania);
- konsolidacja i systematyzowanie danych niezbędnych do procesu prognozowania;
- odpowiedzialność za przekazanie szacowanych danych wartości sprzedaży do działu planowania i zaopatrzenia;
- koordynowanie prac wdrożeniowych nowych projektów;
- nadzór nad poprawnością przygotowywanych ofert oraz dbałość o terminowość ich przygotowania;
- realizacja zleceń działu sprzedaży;
- nadzór nad odpowiednią pracą zespołu w zintegrowanych systemie ERP.
Kierownik Biura Obsługi Klienta
- zarządzanie podległymi pracownikami BOK oraz Działu Handlowego;
- rekrutacja pracowników działu;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- nadzór nad sprzedażą produktów Pracodawcy;
- planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych;
- nadzór nad płatnościami klientów;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii sprzedaży;
- nadzór nad wykonywaniem planów sprzedażowych.
- rekrutacja pracowników działu;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- nadzór nad sprzedażą produktów Pracodawcy;
- planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych;
- nadzór nad płatnościami klientów;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii sprzedaży;
- nadzór nad wykonywaniem planów sprzedażowych.
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Map1
- zarządzanie podległymi pracownikami BOK;
- rekrutacja pracowników;
- sporządzanie dokumentów księgowych;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- nadzór nad sprzedażą produktów Pracodawcy;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii sprzedaży;
- dochodzenie roszczeń z tytułu naruszenia praw autorskich;
- sprawy kadrowe (ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych).
- rekrutacja pracowników;
- sporządzanie dokumentów księgowych;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- nadzór nad sprzedażą produktów Pracodawcy;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii sprzedaży;
- dochodzenie roszczeń z tytułu naruszenia praw autorskich;
- sprawy kadrowe (ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych).
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Cartall Adam Chuderski
- zarządzanie podległymi działami wchodzącymi w skład Biura Obsługi Klienta: Dział Telemarketingu, Dział Spedycji, Dział Serwisu oraz Recepcja;
- sporządzanie dokumentów księgowych;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy;
- sprzedaż produktów Pracodawcy;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących sprzedaży produktów Firmy.
- sporządzanie dokumentów księgowych;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy;
- sprzedaż produktów Pracodawcy;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących sprzedaży produktów Firmy.
Przedstawiciel handlowy
P.P.U. Uni-Film Sp. z o.o.
- utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi i potencjalnymi nabywcami produktów Pracodawcy;
- pozyskiwanie nowych klientó w;
- sprzedaż produktów Pracodawcy,
- czuwanie nad prawidłową realizacją kontraktów, zleceń;
- nadzór nad płatnościami klientów
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych, dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy.
- pozyskiwanie nowych klientó w;
- sprzedaż produktów Pracodawcy,
- czuwanie nad prawidłową realizacją kontraktów, zleceń;
- nadzór nad płatnościami klientów
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych, dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy.
Szkolenia i kursy
11/2019 - „Negocjacje Sprzedażowe” – Mc Hayes Sales Excellence Expert
02/2018 - „Współpraca z Klientami Kluczowymi” – Turliński Management
02/2018 - „Zarządzanie Projektami Biznesowymi” – Turliński Management
11/2017 - „Microsoft Power Point – sztuka prezentacji” – KM Studnio-szkolenia
07/2017 - „Analiza rynku detalicznego Nielsen’a – ACNielsen Polska sp . z o.o.
12/2016 - „Trening efektywności interpersonalnej – poznaj siebie, zrozum innych” - About You doradztwo personalne
12/2016 - „Excel jako narzędzie wsparcia sprzedaży” - About You doradztwo personalne
04/2016 - „Transforming Communications™”
10/2015 - „Światowe standardy prognozowania” - Forecastast PRO Business Forecast System
10/2015 - MS Excel zaawansowany z elementami VBA – PC OPEN Szkolenia & Doradztwo
05/2015 - „Coach, trener, doradca zawodami XXI wieku” - Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa – Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
06/2014 - „Menedżer sprzedaży – Zawód XXI wieku” – Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
12/2013 - MS Power Point – NT GROUP Systemy Informatyczne
06/2013 - „Ryzykowana gra, czyli jak zarządzać ryzykiem” - Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
02/2013 - „Budowanie marki w sieci” - Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
09/2009 - „Kadry i Płace” (dyplom MEN) - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
09/2008 - „Prawo autorskie w działalności marketingowej firmy” - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych HOMO CREATORE
06/2002 - „Efektywna sprzedaż” - P.P.U. Uni-Film Sp z o.o.
03/2002 - kurs kierowników placówek wypoczynku
02/2018 - „Współpraca z Klientami Kluczowymi” – Turliński Management
02/2018 - „Zarządzanie Projektami Biznesowymi” – Turliński Management
11/2017 - „Microsoft Power Point – sztuka prezentacji” – KM Studnio-szkolenia
07/2017 - „Analiza rynku detalicznego Nielsen’a – ACNielsen Polska sp . z o.o.
12/2016 - „Trening efektywności interpersonalnej – poznaj siebie, zrozum innych” - About You doradztwo personalne
12/2016 - „Excel jako narzędzie wsparcia sprzedaży” - About You doradztwo personalne
04/2016 - „Transforming Communications™”
10/2015 - „Światowe standardy prognozowania” - Forecastast PRO Business Forecast System
10/2015 - MS Excel zaawansowany z elementami VBA – PC OPEN Szkolenia & Doradztwo
05/2015 - „Coach, trener, doradca zawodami XXI wieku” - Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa – Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
06/2014 - „Menedżer sprzedaży – Zawód XXI wieku” – Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
12/2013 - MS Power Point – NT GROUP Systemy Informatyczne
06/2013 - „Ryzykowana gra, czyli jak zarządzać ryzykiem” - Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
02/2013 - „Budowanie marki w sieci” - Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
09/2009 - „Kadry i Płace” (dyplom MEN) - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
09/2008 - „Prawo autorskie w działalności marketingowej firmy” - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych HOMO CREATORE
06/2002 - „Efektywna sprzedaż” - P.P.U. Uni-Film Sp z o.o.
03/2002 - kurs kierowników placówek wypoczynku
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
- sport (siatkówka, narciarstwo, pływanie, turystyka górska, jazda konna, strzelectwo sportowe)
- coaching, psychologia w zarządzaniu
- kynologia
- fotografia
- projektowanie wnętrz
- coaching, psychologia w zarządzaniu
- kynologia
- fotografia
- projektowanie wnętrz
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
City Łódź
Celem jest współpraca na szczeblu lokalnym, krajowym, międzynarodowym pomiędzy wszystkimi jednostkami w celu polepszenia dobrobytu Miasta Łódź. Razem możemy więcej.
ETAT
Informacje na temat etatu, pracy, poszukiwania pracy i wszelkie ciekawe informacje dotyczące tego tematu. Miejsce w którym można znaleźć wskazówki, ciekawe artykuły jak również sasięgnąć porady.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???