Anna Pawliczak

Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być.
Aleksandrów Łódzki, łódzkie

Umiejętności

Szkolenia pracowników konsulting HR Managing Media Relations Marketing przemówienia motywacyjne Zarządzanie biurem Zarządzanie personelem Project Management Wystąpienia publiczne Badania Zarządzanie Sprzedażą Social Media Marketing Team management & team work skills Marketing Communication Recruting Coaching i motywacja Event Organisation Professional Customer Service

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Kilargo Sp. z o.o.
Customer Service & Sales Support Manager
- budowanie efektywnego zespołu obsługi klienta i dbałość o jego ciągłą optymalizację;
- zarządzanie priorytetami w obsłudze poszczególnych klientów;
- terminowe wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży, nadzór i odpowiedzialność za projekty wdrożeniowe;
- monitorowanie poziomu i terminowości realizacji ustaleń u poszczególnych klientów;
- koordynacja międzywydziałowej współpracy (logistyka, planowanie i zaopatrzenie, dział zamówień i fakturowania);
- konsolidacja i systematyzowanie danych niezbędnych do procesu prognozowania;
- odpowiedzialność za przekazanie szacowanych danych wartości sprzedaży do działu planowania i zaopatrzenia;
- koordynowanie prac wdrożeniowych nowych projektów;
- nadzór nad poprawnością przygotowywanych ofert oraz dbałość o terminowość ich przygotowania;
- realizacja zleceń działu sprzedaży;
- nadzór nad odpowiednią pracą zespołu w zintegrowanych systemie ERP.
GSP Group
Kierownik Biura Obsługi Klienta
- zarządzanie podległymi pracownikami BOK oraz Działu Handlowego;
- rekrutacja pracowników działu;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- nadzór nad sprzedażą produktów Pracodawcy;
- planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych;
- nadzór nad płatnościami klientów;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii sprzedaży;
- nadzór nad wykonywaniem planów sprzedażowych.
Logo
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Map1
- zarządzanie podległymi pracownikami BOK;
- rekrutacja pracowników;
- sporządzanie dokumentów księgowych;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- nadzór nad sprzedażą produktów Pracodawcy;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii sprzedaży;
- dochodzenie roszczeń z tytułu naruszenia praw autorskich;
- sprawy kadrowe (ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych).
Logo
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Cartall Adam Chuderski
- zarządzanie podległymi działami wchodzącymi w skład Biura Obsługi Klienta: Dział Telemarketingu, Dział Spedycji, Dział Serwisu oraz Recepcja;
- sporządzanie dokumentów księgowych;
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych;
- dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy;
- sprzedaż produktów Pracodawcy;
- współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących sprzedaży produktów Firmy.
Emapa S.A.
Kierownik Biura Obsługi Klienta
j/w
Logo
Przedstawiciel handlowy
P.P.U. Uni-Film Sp. z o.o.
- utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi i potencjalnymi nabywcami produktów Pracodawcy;
- pozyskiwanie nowych klientó w;
- sprzedaż produktów Pracodawcy,
- czuwanie nad prawidłową realizacją kontraktów, zleceń;
- nadzór nad płatnościami klientów
- uczestniczenie w spotkaniach handlowych, dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy.

Szkolenia i kursy

11/2019 - „Negocjacje Sprzedażowe” – Mc Hayes Sales Excellence Expert
02/2018 - „Współpraca z Klientami Kluczowymi” – Turliński Management
02/2018 - „Zarządzanie Projektami Biznesowymi” – Turliński Management
11/2017 - „Microsoft Power Point – sztuka prezentacji” – KM Studnio-szkolenia
07/2017 - „Analiza rynku detalicznego Nielsen’a – ACNielsen Polska sp . z o.o.
12/2016 - „Trening efektywności interpersonalnej – poznaj siebie, zrozum innych” - About You doradztwo personalne
12/2016 - „Excel jako narzędzie wsparcia sprzedaży” - About You doradztwo personalne
04/2016 - „Transforming Communications™”
10/2015 - „Światowe standardy prognozowania” - Forecastast PRO Business Forecast System
10/2015 - MS Excel zaawansowany z elementami VBA – PC OPEN Szkolenia & Doradztwo
05/2015 - „Coach, trener, doradca zawodami XXI wieku” - Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa – Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
06/2014 - „Menedżer sprzedaży – Zawód XXI wieku” – Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
12/2013 - MS Power Point – NT GROUP Systemy Informatyczne
06/2013 - „Ryzykowana gra, czyli jak zarządzać ryzykiem” - Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
02/2013 - „Budowanie marki w sieci” - Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
09/2009 - „Kadry i Płace” (dyplom MEN) - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
09/2008 - „Prawo autorskie w działalności marketingowej firmy” - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych HOMO CREATORE
06/2002 - „Efektywna sprzedaż” - P.P.U. Uni-Film Sp z o.o.
03/2002 - kurs kierowników placówek wypoczynku

Edukacja

Logo
Zarządzanie Procesami Logistycznymi, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Studia Podyplomowe Zarządzanie Kompetencjami Menedżerów Sprzedaży, studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Coaching i Mentoring Organizacyjny, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Studium Menadżerskie Mini MBA, studia podyplomowe
PAM Center Uniwersytet Łódzki
Logo
Podyplomowe Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

- sport (siatkówka, narciarstwo, pływanie, turystyka górska, jazda konna, strzelectwo sportowe)
- coaching, psychologia w zarządzaniu
- kynologia
- fotografia
- projektowanie wnętrz

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
City Łódź
City Łódź
Celem jest współpraca na szczeblu lokalnym, krajowym, międzynarodowym pomiędzy wszystkimi jednostkami w celu polepszenia dobrobytu Miasta Łódź. Razem możemy więcej.
Coaching Łódź
Coaching Łódź
Grupa poświęcona coachingowi i coachom w Łodzi
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
ETAT
ETAT
Informacje na temat etatu, pracy, poszukiwania pracy i wszelkie ciekawe informacje dotyczące tego tematu. Miejsce w którym można znaleźć wskazówki, ciekawe artykuły jak również sasięgnąć porady.
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
KOBIETY PO 30-STCE
KOBIETY PO 30-STCE
Grupa dla kobiet dojrzałych.