Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. marketingu międzynarodowego
# opracowanie strategii marketingowych na rynku czeskim, słowackim, tureckim i państw Beneluxu;
# opracowanie materiałów marketingowych;
# organizowanie wydarzeń (otwarcie showroomu w Pradze i Bratysławie);
# kontakt z handlowcami i country managerami.
# opracowanie materiałów marketingowych;
# organizowanie wydarzeń (otwarcie showroomu w Pradze i Bratysławie);
# kontakt z handlowcami i country managerami.
Projekt Manager
PROJEKT:
Akademia Biznes Trendy
# audyt wewnętrzny dla firmy tworzącej oprogramowanie ERP (rozmowy z pracownikami, analiza wypowiedzi, przygotowanie raportu);
# współprowadzenie warsztatów strategicznych dla liderów IT;
# organizacja i przygotowanie śniadań biznesowych „Nowoczesna firma w czasach cyfrowej rewolucji”, „Rewolucja modeli biznesowych – jak skutecznie rozwijać biznes” oraz webinarium „Jak stać innowatorem z unijnych pieniędzy”;
# przygotowanie kontentu i administrowanie strony internetowej: www.biznestrendy.eu.
PROJEKT:
Konferencja: DIZAJN motorem napędowym BIZNESU – od światowych trendów po lokalne wdrożenia, w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2015
# opracowanie programu;
# kontakt z prelegentami i panelistami;
# promocja wydarzenia.
Akademia Biznes Trendy
# audyt wewnętrzny dla firmy tworzącej oprogramowanie ERP (rozmowy z pracownikami, analiza wypowiedzi, przygotowanie raportu);
# współprowadzenie warsztatów strategicznych dla liderów IT;
# organizacja i przygotowanie śniadań biznesowych „Nowoczesna firma w czasach cyfrowej rewolucji”, „Rewolucja modeli biznesowych – jak skutecznie rozwijać biznes” oraz webinarium „Jak stać innowatorem z unijnych pieniędzy”;
# przygotowanie kontentu i administrowanie strony internetowej: www.biznestrendy.eu.
PROJEKT:
Konferencja: DIZAJN motorem napędowym BIZNESU – od światowych trendów po lokalne wdrożenia, w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2015
# opracowanie programu;
# kontakt z prelegentami i panelistami;
# promocja wydarzenia.
Koordynator projektu "Tworzenie Partnerstwa na rzecz zainicjowania modelu Gwarancji dla Młodzieży"
Far Beyond Business
# wdrożenie metodyki zarządzania projektem;
# zarządzanie zmianą, ryzykiem, czasem i jakością;
# nadzór nad formami i metodami pracy;
# zaangażowanie i udział w spotkaniach grup roboczych;
# przygotowanie raportów i kontakt z operatorem funduszu;
# zapewnienie właściwej komunikacji i ścisłej współpracy w zespole zarządzania;
# udział w konferencji organizowanej przez Komisję Europejską;
# rozwiązywanie problemów.
# zarządzanie zmianą, ryzykiem, czasem i jakością;
# nadzór nad formami i metodami pracy;
# zaangażowanie i udział w spotkaniach grup roboczych;
# przygotowanie raportów i kontakt z operatorem funduszu;
# zapewnienie właściwej komunikacji i ścisłej współpracy w zespole zarządzania;
# udział w konferencji organizowanej przez Komisję Europejską;
# rozwiązywanie problemów.
Marketing&Projekt Manager
PROJEKTY:
1) Współprowadzenie fanpage’a kampanii Palenie jest słabe (42 tys. fanów w ciągu 3 miesięcy - www.facebook.com/paleniejestslabe);
2) Koncert promujący finalistkę programu Mam Talent;
3) Małopolski Kongres i ogólnopolski konkurs dla Uniwersytetów III Wieku;
4) Ogólnopolskie Senioralia w Krakowie;
5) Małopolskie Dni Zdrowia;
6) Promocja oferty turystycznej Małopolski w Czechach oraz na Węgrzech;
7) Targi Edukacyjne Uczelni Polskich w Nowym Jorku;
8) Kampanie społeczne: Palenie jest słabe, Lokal Bez Papierosa.pl;
9) Akademia Dziennikarstwa Obywatelskiego.
# kompleksowa organizacja konferencji, targów zdrowia, kongresu oraz szkoleń;
# działania promocyjne (kontakt z mediami, przygotowywanie notek promocyjnych i prasowych);
# współpraca z instytucjami zagranicznymi, publicznymi, organizacjami pozarządowymi, podmiotami prywatnymi (Polska, Czechy, Węgry, Ukraina, Szkocja, Sardynia, Bułgaria, Stany Zjednoczone);
# pozyskiwanie funduszy (marketing, sponsoring);
# nawiązywanie relacji partnerskich;
# współpraca z grafikami oraz drukarniami (tworzenie materiałów promocyjnych m.in. plakatów, ulotek, stron internetowych, zaproszeń);
# rekrutacja i zarządzanie zespołem projektowym (min.15 osób).
1) Współprowadzenie fanpage’a kampanii Palenie jest słabe (42 tys. fanów w ciągu 3 miesięcy - www.facebook.com/paleniejestslabe);
2) Koncert promujący finalistkę programu Mam Talent;
3) Małopolski Kongres i ogólnopolski konkurs dla Uniwersytetów III Wieku;
4) Ogólnopolskie Senioralia w Krakowie;
5) Małopolskie Dni Zdrowia;
6) Promocja oferty turystycznej Małopolski w Czechach oraz na Węgrzech;
7) Targi Edukacyjne Uczelni Polskich w Nowym Jorku;
8) Kampanie społeczne: Palenie jest słabe, Lokal Bez Papierosa.pl;
9) Akademia Dziennikarstwa Obywatelskiego.
# kompleksowa organizacja konferencji, targów zdrowia, kongresu oraz szkoleń;
# działania promocyjne (kontakt z mediami, przygotowywanie notek promocyjnych i prasowych);
# współpraca z instytucjami zagranicznymi, publicznymi, organizacjami pozarządowymi, podmiotami prywatnymi (Polska, Czechy, Węgry, Ukraina, Szkocja, Sardynia, Bułgaria, Stany Zjednoczone);
# pozyskiwanie funduszy (marketing, sponsoring);
# nawiązywanie relacji partnerskich;
# współpraca z grafikami oraz drukarniami (tworzenie materiałów promocyjnych m.in. plakatów, ulotek, stron internetowych, zaproszeń);
# rekrutacja i zarządzanie zespołem projektowym (min.15 osób).
Specjalista ds. promocji
# opracowanie i realizacja strategii komunikacyjnej w mediach społecznościowych;
# koordynacja projektu w tematyce social media, współpraca z instytucjami zagranicznymi;
# monitoring przestrzegania zakazu palenia w sektorze gastronomicznym;
# współpraca z instytucjami publicznymi, NGO, organizacjami branżowymi;
# promocja kampanii w mediach branżowych;
# obsługa strony internetowej;
# organizacja eventów;
# współpraca przy organizacji konferencji prasowych;
# przygotowanie comiesięcznego newslettera dla głównych partnerów kampanii;
# copywriting w ramach działań promocyjnych w realizowanych przez Stowarzyszenie projektach;
# research badań i raportów dotyczących realizowanych działań.
# koordynacja projektu w tematyce social media, współpraca z instytucjami zagranicznymi;
# monitoring przestrzegania zakazu palenia w sektorze gastronomicznym;
# współpraca z instytucjami publicznymi, NGO, organizacjami branżowymi;
# promocja kampanii w mediach branżowych;
# obsługa strony internetowej;
# organizacja eventów;
# współpraca przy organizacji konferencji prasowych;
# przygotowanie comiesięcznego newslettera dla głównych partnerów kampanii;
# copywriting w ramach działań promocyjnych w realizowanych przez Stowarzyszenie projektach;
# research badań i raportów dotyczących realizowanych działań.
Koordynator projektów & Manager marketingu oraz promocji
# kompleksowa organizacja konferencji, wydarzeń artystycznych, targów zdrowia
i edukacji, kongresu oraz szkoleń;
# obsługa PR (przygotowywanie notek prasowych, promowanie eventów, kontakt oraz współpraca z mediami);
# przygotowywanie konferencji prasowych;
# pozyskiwanie funduszy (marketing, sponsoring, fundraising);
# nawiązywanie relacji partnerskich - współpraca z instytucjami zagranicznymi,
publicznymi, organizacjami pozarządowymi, podmiotami prywatnymi (Polska, Czechy, Węgry, Ukraina, Szkocja, Sardynia, Bułgaria, Stany Zjednoczone);
# współpraca z grafikami oraz drukarniami (tworzenie materiałów promocyjnych m.in. plakatów, ulotek, stron internetowych, zaproszeń);
# rekrutacja i zarządzanie zespołem projektowym (min.15 osób);
# bieżące działania administracyjne, logistyczne i projektowe (przygotowywanie umów, rozliczanie projektów).
i edukacji, kongresu oraz szkoleń;
# obsługa PR (przygotowywanie notek prasowych, promowanie eventów, kontakt oraz współpraca z mediami);
# przygotowywanie konferencji prasowych;
# pozyskiwanie funduszy (marketing, sponsoring, fundraising);
# nawiązywanie relacji partnerskich - współpraca z instytucjami zagranicznymi,
publicznymi, organizacjami pozarządowymi, podmiotami prywatnymi (Polska, Czechy, Węgry, Ukraina, Szkocja, Sardynia, Bułgaria, Stany Zjednoczone);
# współpraca z grafikami oraz drukarniami (tworzenie materiałów promocyjnych m.in. plakatów, ulotek, stron internetowych, zaproszeń);
# rekrutacja i zarządzanie zespołem projektowym (min.15 osób);
# bieżące działania administracyjne, logistyczne i projektowe (przygotowywanie umów, rozliczanie projektów).
Koordynator festiwalu designu Design Attack 2011
Galeria 2 Światy
# koordynacja festiwalu;
# działania administracyjne i logistyczne biura Festiwalowego;
# pozyskiwanie i kontakt z patronami medialnymi i honorowymi;
# poszukiwania możliwości finansowania festiwalu (granty, firmy)
# pisanie wniosków;
# działania PRowe;
# zarządzanie stronami internetowymi w systemie CMS designattack.pl oraz fundacjaforum.pl
# nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami projektu;
# prace translatorskie i redakcyjne;
# wspieranie działalności bieżącej galerii i działającej przy niej fundacji forum.
# działania administracyjne i logistyczne biura Festiwalowego;
# pozyskiwanie i kontakt z patronami medialnymi i honorowymi;
# poszukiwania możliwości finansowania festiwalu (granty, firmy)
# pisanie wniosków;
# działania PRowe;
# zarządzanie stronami internetowymi w systemie CMS designattack.pl oraz fundacjaforum.pl
# nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami projektu;
# prace translatorskie i redakcyjne;
# wspieranie działalności bieżącej galerii i działającej przy niej fundacji forum.
Członek Zarządu, Koordynator projektu
Fundacja Klaster Przemysłów Kultury i Czasu Wolnego INRET
# koordynacja konferencji EKON - Kultura. Społeczności. Innowacje (2008 rok - „Nowoczesne zarządzanie sektorem kultury w Polsce. Prezentacja dobrych praktyk w kontekście regionalnych szans i wyzwań ery informacyjnej” oraz 2009 rok - „Creative economy w praktyce. Profesjonalizacja sektora kultury i przemysłów kreatywnych”);
# rekrutacja, raportowanie, ewaluacja;
# opracowywanie założeń projektu;
# konsultacje dotyczące funkcjonalności wprowadzanej platformy internetowej.
# rekrutacja, raportowanie, ewaluacja;
# opracowywanie założeń projektu;
# konsultacje dotyczące funkcjonalności wprowadzanej platformy internetowej.
Pracownik biura, specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego
Internetowy serwis turystyczny „VISIT.PL Sp. z o.o"
# obsługa interface’u;
# pozyskiwanie i redagowanie treści na strony internetowe;
# testowanie systemów wymiany linków;
# tworzenie graficznych projektów dla kontrahentów spółki;
# obsługa indywidualnego klienta turystycznego.
# pozyskiwanie i redagowanie treści na strony internetowe;
# testowanie systemów wymiany linków;
# tworzenie graficznych projektów dla kontrahentów spółki;
# obsługa indywidualnego klienta turystycznego.
Szkolenia i kursy
Temat szkoleń/warsztatów:
Profesjonalni fundraiserzy - nowy zawód na rynku pracy
Ja - jako osoba zarządzająca. Zarządzanie i właściwa komunikacja w organizacjach pozarządowych
Zarządzanie projektami / Zarządzanie strategiczne/ Public Relations/ Human Resources / Fundraising
Rozwój kompetencji miękkich
Wykorzystywanie najnowszych trendów w marketingu interaktywnym
Nie tylko pieniądze, czyli jak skorzystać z różnorodnych możliwości współpracy z biznesem
Zarządzanie projektami w organizacjach publicznych
Profesjonalni fundraiserzy - nowy zawód na rynku pracy
Ja - jako osoba zarządzająca. Zarządzanie i właściwa komunikacja w organizacjach pozarządowych
Zarządzanie projektami / Zarządzanie strategiczne/ Public Relations/ Human Resources / Fundraising
Rozwój kompetencji miękkich
Wykorzystywanie najnowszych trendów w marketingu interaktywnym
Nie tylko pieniądze, czyli jak skorzystać z różnorodnych możliwości współpracy z biznesem
Zarządzanie projektami w organizacjach publicznych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
wiedza z zakresu rozwoju osobistego oraz programy doskonalenia osobistego oparte na technikach jogi
fotografia
fotografia
Organizacje
2008 - 2013
Organizacja: Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej Meritum
Stanowisko: Sekretarz Zarządu
Zakres obowiązków: reprezentowanie Stowarzyszenia, sporządzanie merytorycznych sprawozdań, koordynacja bieżących projektów
strona internetowa: http://sen-meritum.pl/
2008 - 2010
Organizacja: Meritum - Koło Naukowe Instytutu Spraw Publicznych UJ
Stanowisko: Wiceprzewodnicząca
Zakres obowiązków: kierowanie organizacją
Organizacja: Stowarzyszenie Edukacji Nieformalnej Meritum
Stanowisko: Sekretarz Zarządu
Zakres obowiązków: reprezentowanie Stowarzyszenia, sporządzanie merytorycznych sprawozdań, koordynacja bieżących projektów
strona internetowa: http://sen-meritum.pl/
2008 - 2010
Organizacja: Meritum - Koło Naukowe Instytutu Spraw Publicznych UJ
Stanowisko: Wiceprzewodnicząca
Zakres obowiązków: kierowanie organizacją
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
CopyLeft wolność wiedzy
Copyleft to rodzaj systemu licencjonowania praw autorskich, zezwalający na modyfikację i dowolną redystrybucję pracy.
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.