Anna Patoka

SPECJALISTA, BANK MILLENNIUM S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Specjalista
Departament Finansów i Sprawozdawczości
Bank Millennium S.A.
KONSULTANT BANKOWY
Obowiązki:  Pozyskiwanie nowych klientów, promocja, sprzedaż produktów bankowych (rachunki; karty; kredyty gotówkowe, samochodowe i hipoteczne; produkty finansowe: fundusze, obligacje, lokaty; produkty ubezpieczeniowe)
 Kompleksowa obsługa klientów ( otwieranie i prowadzenie rachunków;zawieranie umów kredytowych)
 Doradztwo finansowe;
 Kontrola nieautoryzowanych debetów; zaległych rat kredytów
Bank Millennium S.A.
INSPEKTOR
 Przyjmowanie, kontrola i księgowanie w systemie ICBS krajowych dyspozycji rozliczeniowych z rachunków bankowych klientów sektora dużych, średnich i małych przedsiębiorstw;
 Kontrola prawidłowości i kompletności dokumentów stanowiących podstawę otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych klientów Bankowości Przedsiębiorstw; otwieranie i aktualizacja w systemie rachunków bieżących i rachunków lokat;
 Przyjmowanie i załatwianie wniosków i reklamacji klientów;
 Przyjmowanie do skupu lub inkasa czeków banków zagranicznych oraz krajowych (Prawo Czekowe); Kontrola i rejestracja poleceń wypłaty za granicę (Prawo Dewizowe)
BIG Bank Gdański SA
INSPEKTOR
 Pozyskiwanie nowych klientów,sprzedaż produktów bankowych (rachunki;lokaty.)
 Kompleksowa obsługa klientów ( Otwieranie, prowadzenie i kompleksowa obsługa rachunków złotowych i walutowych, lokat terminowych dla sektora Klientów instytucjonalnych; przyjmowanie, opracowywanie, księgowanie w systemie IBIS dyspozycji i zleceń klientów)
 bezpośrednia współpraca z Klientami sektora dużych, średnich i małych przedsiębiorstw,
BIG Bank Gdański SA
REFERENT
 Pozyskiwanie nowych klientów,sprzedaż produktów bankowych (rachunki;lokaty.)
 Kompleksowa obsługa klientów ( Otwieranie, prowadzenie i kompleksowa obsługa rachunków złotowych i walutowych, lokat terminowych dla sektora Klientów instytucjonalnych; przyjmowanie, opracowywanie, księgowanie w systemie IBIS dyspozycji i zleceń klientów)
 bezpośrednia współpraca z Klientami sektora dużych, średnich i małych przedsiębiorstw,
Logo
DYSPONENT
BIG BNK GDAŃSKI S.A.
 Pozyskiwanie nowych klientów,sprzedaż produktów bankowych (rachunki;lokaty.)
 Kompleksowa obsługa klientów ( Otwieranie, prowadzenie i kompleksowa obsługa rachunków złotowych i walutowych, lokat terminowych dla sektora Klientów instytucjonalnych; przyjmowanie, opracowywanie, księgowanie w systemie IBIS dyspozycji i zleceń klientów)
 bezpośrednia współpraca z Klientami sektora dużych, średnich i małych przedsiębiorstw,

Szkolenia i kursy

Przebyte kursy: szkolenia zawodowe organizowane przez firmę:
1997R.-PRAWO DEWIZOWE -KURS WEWNĘTRZNY BIG BANKU GDAŃSKIEGO S.A
1998R.-EURO
1999R.-KURS AGENTA UBEZPIECZENIEOWEGO W ZAKRESIE FUNDUSZY EMERYTALNYCH,
CZEKI W OBROCIE DEWIZOWYM
01.11.2007R.-/OBECNIE /-KURS JEZYKA ANGIELSKIEGO -SZKOŁA EMPIK. Języki: OBECNIE - KURS JEZYKA ANGIELSKIEGO -SZKOŁA EMPIK
2002R.-SYSTEM ICBS
15.11.2004.R-NOWE PRAWO DEWIZOWE-WARSZAWASKI INSTYTUT BANKOWOŚCI
30.06.2005R.BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Inne

OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU:IBIS,ICBS.
PROGRAMU:MICROSOFT WORD,MICROSOFT