Anna Karpińska

www.inoceanmedia.com
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa CRM Lotus Notes Strategia marketingowa Microsoft Office Zarządzanie czasem analiza i planowanie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Inocean Media
- Planowanie i kontrola kampanii reklamowych, sprzedaży i realizacji kampanii we współpracy z dużymi brandami, negocjowanie umów, koordynowanie pracy producentów reklam i copywriterów.

- Planowanie oraz realizacja długo- i krótkookresowych planów strategii komunikacyjnej i promocyjnej dla firm.

- Planowanie, zarządzanie, kontrola i realizacja budżetu marketingowego.

- Organizacja eventów oraz akcji marketingowych, promocyjnych, w tym kampanii outdoorowych.

- Promocja firm w lokalnych środowiskach społecznych

- Przygotowanie i realizacja szkoleń, seminariów, konferencji, oraz koncertów, a także imprez integracyjnych i eventów, w tym dla stowarzyszeń branżowych.
Logo
Key Account Manager
Advanced Solutions Institute
Sprzedaż szkoleń dla firm ze średniego i dużego sektora.
Europrofes Sp. z o. o.
Koordynator Centrum Szkoleniowego
Nadzór nad prawidłowym działaniem obiektu, Aktywna sprzedaż usług oferowanych przez Europrofes, negocjowanie warunków współpracy z klientami, działania marketingowe majace na celu promowanie ośrodka.
MM Consulting Group
Handlowiec / Asystent projektów
Pozyskiwanie klientów na rynku B2B, tworzenie bazy, analiza rynku, współorganizowanie projektów:
- development center,
- rekrutacje,
- szkolenia.
Obsługa bazy CRM, Obsługa strony internetowej, bazy CV.
Polskie Centrum Marketingowe
specjalista ds. Jakości
Sprawdzanie rozmów konsultantów pod względem merytorycznym. Przeprowadzanie mini cochingów.

Szkolenia i kursy

Warsztaty Aktywna sprzedaż na rynku B2B.

Edukacja

Logo
prawo, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.