Anna Moczulska

Menadżer Sklepu, Kazar Footwear
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Szkolenie z obsługi klienta Szkolenia pracowników Microsoft Office Rekrutacja Obsługa klienta znajomość programu TETA HRM Plan Q

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kazar Footwear
Menadżer Sklepu
- Zatrudnianie i szkolenie nowych pracowników
- Praca ma wskaźnikach KPI i ich codzienna analiza,
- monitorowanie sprzedaży w ujęciu dniowym, tygodniowym, miesięcznym, rocznym,
- przygotowywanie Sklepu do inwentaryzacji ( przeprowadzanie inwentaryzacji)
- przestrzeganie procedur oraz standardów firmy,
- przygotowywanie i obieg dokumentów w firmie,
- praca z VM,
- Obsługa Kliena i realizacja planów indywidualnych,
- zarządzanie personelem - szkolenia, oceny pracownicze, układanie grafiku,
beeline Poland Sp. z o.o.
Store Manager
Zatrudnianie i szkolenie pracowników, ustalanie budżetu mięsięcznego, analiza raportów sprzedażowych, analiza wskaźników KPI, kontrola kosztów sklepu, ocena pracowników, zarządzanie produktem
Inditex
Store Manager
- Ustalanie budżetu miesięcznego
- Rozliczanie czasu pracy
- Nadzór nad sprzedażą produktów firmy w powierzonym sklepie
- Nadzór i szkolenie podległego personelu
- Umiejętność tworzenia ekspozycji produktu zgodnie z VM
- Stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży oraz budżetu godzin przyznanych sklepowi.
- Analiza raportów sprzedażowych i zamawianie produktu,
- Analiza wskaźników KPI.
Empik sp. z o. o.
Kierownik Sklepu
- Odpowiedzialność za powierzone mienie zgodnie z decyzją Menagera Salonu
- Dążenie do osiągnięcia przez Salon maksymalnego poziomu sprzedaży,
- Przeprowadzanie inwentaryzacji i ich rozliczanie,
- Prowadzenie dyżurów kasjerskich oraz zastępowanie Store Menagera w razie jego nieobecności,
- Uzgadnianie harmonogramów pracy podległego personelu,
- Motywowanie personelu do wydajniejszej i efektywniejszej pracy,
- Kontrola dyscypliny i jakości prac, okresowa ocena pracy personelu,
- Zapewnienie bieżącej informacji dla klienta, nadzór nad jej organizacją,
- Sporządzanie wymaganych raportów i sprawozdań według zarządzeń i instrukcji Biura Spółki oraz zgodnie z poleceniami Store Menagera,
- Obsługa systemu kadrowego,
- Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,

Szkolenia i kursy

- ABC Zarządzania – szkolenie zorganizowane przez firmę SLG International Center Sp. z o.o. – Maj 2010
- Zarządzanie zespołem – szkolenie wewnętrzne zorganizowane przez firmę Empik Sp. z o.o. – Maj 2012
- Rekrutacja – poszukiwanie nowego profilu kandydata – szkolenie zorganizowane przez firmę Empik Sp. z o.o. – Sierpień 2012

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

wędrówki górskie, literatura w szczególności sensacja i kryminał,

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
jakość obsługi klienta
jakość obsługi klienta
grupa dla osób, którym zależy na najwyższej jakości obsłudze klienta.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.