Umiejętności
Confluence
JIRA
Marketing Budget Management
Product Placement
Negocjacje
Strategia cyfrowa
Strategie mediowe
Zakup mediów
media eletroniczne
Planowanie mediów
Analiza mediów
sponsoring
Marketing Communication
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Promotion MAM Manager
- udział w tworzeniu kampanii marketingowych i promocyjnych prowadzonych z partnerami biznesowymi
- nadzór nad realizacją kampanii (harmonogram, budżety i raportowanie końcowe)
- wsparcie w budowaniu i rozwijaniu właściwych relacji z partnerami biznesowymi
- zarządzanie umowami partnerów biznesowych
- negocjowanie warunków współpracy
- nadzór nad realizacją kampanii (harmonogram, budżety i raportowanie końcowe)
- wsparcie w budowaniu i rozwijaniu właściwych relacji z partnerami biznesowymi
- zarządzanie umowami partnerów biznesowych
- negocjowanie warunków współpracy
Specjalista ds. marketingu
Aforti Holding S.A.
- wdrażanie strategii marketingowej dla Grupy Aforti w Polsce i CEE
- planowanie i koordynacja działań marketingowych dla nowych i obecnych klientów Grupy Aforti w Polsce i CEE
- analiza rynku, ustalanie celów, rekomendowanie konkretnych rozwiązań, nadzór i wdrażanie, monitorowanie procesów, ocena wydajności i raportowanie końcowe
- zarządzanie procesem komunikacji marketingowej
- udział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski i CEE
- planowanie i realizacja działań sponsorskich
- wsparcie sprzedaży (promocje, oferty specjalne, wydarzenia, materiały BTL, kampanie)
- współpraca z podwykonawcami: studia graficzne, agencje reklamowe, domy mediowe, agencje eventowe, domy produkcyjne
- planowanie i koordynacja działań marketingowych dla nowych i obecnych klientów Grupy Aforti w Polsce i CEE
- analiza rynku, ustalanie celów, rekomendowanie konkretnych rozwiązań, nadzór i wdrażanie, monitorowanie procesów, ocena wydajności i raportowanie końcowe
- zarządzanie procesem komunikacji marketingowej
- udział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski i CEE
- planowanie i realizacja działań sponsorskich
- wsparcie sprzedaży (promocje, oferty specjalne, wydarzenia, materiały BTL, kampanie)
- współpraca z podwykonawcami: studia graficzne, agencje reklamowe, domy mediowe, agencje eventowe, domy produkcyjne
Marketing & Promotion Manager
Bebio Sp. z o.o. / Ewa Chodakowska
- udział w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej firmy
- koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych
- współpraca z agencjami eventowymi
- współpraca ze studiem produkcji telewizyjnej
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- negocjacje warunków współpracy z podwykonawcami
- koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych
- współpraca z agencjami eventowymi
- współpraca ze studiem produkcji telewizyjnej
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- negocjacje warunków współpracy z podwykonawcami
Starszy Specjalista ds. planowania i zakupu mediów
(od marca 2010 do października 2010 p.o. Media Manager)
- współpraca z mediami
- współpraca z domem mediowym
- planowanie kampanii reklamowych
- zakup mediów
- realizacja projektów mediowych w tym akcji specjalnych takich jak product placement, konkursy na antenach radiowych i telewizyjnych
- udział w opracowywaniu długo i krótkoterminowych stretegii mediowych dla marek:
"telewizja nowej generacji n" i "telewizja na kartę" oraz "n na kartę", "nc+"
- nadzór nad realizacją kampanii mediowych (harmonogram, budżet, rozliczenia i analizy post buy)
- współpraca z mediami
- współpraca z domem mediowym
- planowanie kampanii reklamowych
- zakup mediów
- realizacja projektów mediowych w tym akcji specjalnych takich jak product placement, konkursy na antenach radiowych i telewizyjnych
- udział w opracowywaniu długo i krótkoterminowych stretegii mediowych dla marek:
"telewizja nowej generacji n" i "telewizja na kartę" oraz "n na kartę", "nc+"
- nadzór nad realizacją kampanii mediowych (harmonogram, budżet, rozliczenia i analizy post buy)
wystawiono
Miałem okazję współpracować z Anią podczas paru projektów i bardzo sobie chwalę tą współpracę. Ania jest osobą bardzo dynamiczną, ciekawą otaczającego świata i otwartą na nowe wyzwania.
wystawiono
Pani Anna jest profesjonalną, odpowiedzialną przemiłą osobą. Jej zaangażowanie i wysoki poziom pracy mógłby być przykładem dla wielu specjalistów ds. marketingu. Wyróżnia się spokojem, opanowaniem, elastycznością a przede wszystkim kreatywnością i wyobraźnią. Polecam w 100 %
Specjalista ds. promocji
- współorganizacja eventów
- rozpatrywanie i realizacja patronatów medialnych
- tworzenie informacji prasowych
- współpraca z mediami
- przygotowywanie i nadzór realizacji umów barterowych z Klientami
- rozpatrywanie i realizacja patronatów medialnych
- tworzenie informacji prasowych
- współpraca z mediami
- przygotowywanie i nadzór realizacji umów barterowych z Klientami
wystawiono
Pani Anna Minch pełniła obowiązki Specjalisty ds Promocji w dziale marketingu Radia WAWA. Jej działalność koncentrowała się na styku "programu" i "sprzedaży". W swojej pracy musiała łączyć często sprzeczna interesy w tych obszarach i dzięki swoim kompetencjom oraz wysokim zdolnościom interpersonalnych realizowała swoje obowiązki w sposób wysoce profesjonalny. Dodatkowo jej lojalność, sumienność i oddanie pracy czyniły Ją bardzo pożądanym pracownikiem. Będąc częścią działu promocji dodatkowo miała Pani Anna wielokrotna możliwość wykazania się swoją kreatywnością i niebanalnym podejściem do realizowanych projektów. Mogę Panią Annę Minch polecić każdemu pracodawcy, który poszukuje kogoś o wyżej wymienionych cechach.
Szkolenia i kursy
Digital Garage - certyfikat Google
Social Media
Podstawy inwestowania na giełdzie w ramach Szkoły Giełdowej GPW w Warszawie S.A.
Podstawy planowania mediów w ramach Starcom MediaVest University
Podstawy zarządzania projektami
MS Excel dla Zaawansowanych
MS Access
prawo jazdy kat. B
Social Media
Podstawy inwestowania na giełdzie w ramach Szkoły Giełdowej GPW w Warszawie S.A.
Podstawy planowania mediów w ramach Starcom MediaVest University
Podstawy zarządzania projektami
MS Excel dla Zaawansowanych
MS Access
prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Inne
W ramach studiów zrealizowane moduły specjalizacyjne z zakresu:
- media
- negocjacje i mediacje
- rekrutacja i selekcja kadr
- media
- negocjacje i mediacje
- rekrutacja i selekcja kadr
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.