Anna Minch

Spot Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Confluence JIRA Marketing Budget Management Product Placement Negocjacje Strategia cyfrowa Strategie mediowe Zakup mediów media eletroniczne Planowanie mediów Analiza mediów sponsoring Marketing Communication

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Spot Key Account Manager
SPOT AND DOT Creative Agency
New Media Ventures Sp. z o.o.
Promotion MAM Manager
- udział w tworzeniu kampanii marketingowych i promocyjnych prowadzonych z partnerami biznesowymi
- nadzór nad realizacją kampanii (harmonogram, budżety i raportowanie końcowe)
- wsparcie w budowaniu i rozwijaniu właściwych relacji z partnerami biznesowymi
- zarządzanie umowami partnerów biznesowych
- negocjowanie warunków współpracy
Logo
Specjalista ds. marketingu
Aforti Holding S.A.
- wdrażanie strategii marketingowej dla Grupy Aforti w Polsce i CEE
- planowanie i koordynacja działań marketingowych dla nowych i obecnych klientów Grupy Aforti w Polsce i CEE
- analiza rynku, ustalanie celów, rekomendowanie konkretnych rozwiązań, nadzór i wdrażanie, monitorowanie procesów, ocena wydajności i raportowanie końcowe
- zarządzanie procesem komunikacji marketingowej
- udział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski i CEE
- planowanie i realizacja działań sponsorskich
- wsparcie sprzedaży (promocje, oferty specjalne, wydarzenia, materiały BTL, kampanie)
- współpraca z podwykonawcami: studia graficzne, agencje reklamowe, domy mediowe, agencje eventowe, domy produkcyjne
Logo
Marketing & Promotion Manager
Bebio Sp. z o.o. / Ewa Chodakowska
- udział w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej firmy
- koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych
- współpraca z agencjami eventowymi
- współpraca ze studiem produkcji telewizyjnej
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- negocjacje warunków współpracy z podwykonawcami
Canal + platforma
Starszy Specjalista ds. planowania i zakupu mediów
(od marca 2010 do października 2010 p.o. Media Manager)
- współpraca z mediami
- współpraca z domem mediowym
- planowanie kampanii reklamowych
- zakup mediów
- realizacja projektów mediowych w tym akcji specjalnych takich jak product placement, konkursy na antenach radiowych i telewizyjnych
- udział w opracowywaniu długo i krótkoterminowych stretegii mediowych dla marek:
"telewizja nowej generacji n" i "telewizja na kartę" oraz "n na kartę", "nc+"
- nadzór nad realizacją kampanii mediowych (harmonogram, budżet, rozliczenia i analizy post buy)
Tomasz Szwed
Tomasz Szwed · współpracownik
wystawiono
Miałem okazję współpracować z Anią podczas paru projektów i bardzo sobie chwalę tą współpracę. Ania jest osobą bardzo dynamiczną, ciekawą otaczającego świata i otwartą na nowe wyzwania.
Maja L.
Maja L. · usługodawca
wystawiono
Pani Anna jest profesjonalną, odpowiedzialną przemiłą osobą. Jej zaangażowanie i wysoki poziom pracy mógłby być przykładem dla wielu specjalistów ds. marketingu. Wyróżnia się spokojem, opanowaniem, elastycznością a przede wszystkim kreatywnością i wyobraźnią. Polecam w 100 %
Krzysztof Szarski
Krzysztof Szarski · współpracownik
wystawiono
Ania jest osobą terminową i bardzo dobrze zorganizowaną. Wykazuje się dużą inicjatywą, samodzielnością, i wiedzą wychodzącą poza swoją specjalizację. Niezależnie od tego jest zawsze uśmiechnięta i sympatyczna dla innych ludzi. :)
Canal + platforma
Specjalista ds. planowania i zakupu mediów
Canal + platforma
Młodszy Specjalista ds. planowania i zakupu mediów
CR Media Consulting S.A.
Specjalista ds. sponsoringu i akcji specjalnych
- kreacja i planowanie akcji specjalnych w radiu
- planowanie sponsoringu w radiu
- współpraca ze stacjami radiowymi w całej Polsce
- współpraca z domami mediowymi
- przygotowywanie ofert i prezentacji dla Klientów
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Z Anią pracowałam krótko, ale pamiętam ją jako osobę energiczną, bardzo pojętną i przebojową. Potrafi myśleć kreatywnie, a zadania wykonuje rzetelnie. To osoba uśmiechnięta, która z pewnością wprowadza słońce do zespołu.
Radio WAWA
Specjalista ds. promocji
- współorganizacja eventów
- rozpatrywanie i realizacja patronatów medialnych
- tworzenie informacji prasowych
- współpraca z mediami
- przygotowywanie i nadzór realizacji umów barterowych z Klientami
Paweł Mączka
Paweł Mączka · przełożony
wystawiono
Pani Anna Minch pełniła obowiązki Specjalisty ds Promocji w dziale marketingu Radia WAWA. Jej działalność koncentrowała się na styku "programu" i "sprzedaży". W swojej pracy musiała łączyć często sprzeczna interesy w tych obszarach i dzięki swoim kompetencjom oraz wysokim zdolnościom interpersonalnych realizowała swoje obowiązki w sposób wysoce profesjonalny. Dodatkowo jej lojalność, sumienność i oddanie pracy czyniły Ją bardzo pożądanym pracownikiem. Będąc częścią działu promocji dodatkowo miała Pani Anna wielokrotna możliwość wykazania się swoją kreatywnością i niebanalnym podejściem do realizowanych projektów. Mogę Panią Annę Minch polecić każdemu pracodawcy, który poszukuje kogoś o wyżej wymienionych cechach.
Jarosław Paszkowski
Jarosław Paszkowski · przełożony
wystawiono
Pani Anna Minch pracowała jako specjalista ds. promocji Radia WAWA. Dała się poznać jako sumienny i kreatywny pracownik, dobry członek zespołu chętnie angażujący się w różnorodne projekty.
Radio PiN S.A.
Młodszy Specjalista ds promocji i PR
- realizacja patronatów medialnych nad eventami
- redagowanie zapowiedzi radiowych
- redagowanie informacji prasowych

Szkolenia i kursy

Digital Garage - certyfikat Google

Social Media

Podstawy inwestowania na giełdzie w ramach Szkoły Giełdowej GPW w Warszawie S.A.

Podstawy planowania mediów w ramach Starcom MediaVest University

Podstawy zarządzania projektami

MS Excel dla Zaawansowanych
MS Access

prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Inne

W ramach studiów zrealizowane moduły specjalizacyjne z zakresu:
- media
- negocjacje i mediacje
- rekrutacja i selekcja kadr

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Czekolada
Czekolada
Wszyscy Ci, którzy uwielbiają czekoladę w każdej postaci...
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
radio
radio
Radio, radiowcy, antena i wszystko, co wokół...
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.