Umiejętności
Negocjacje
Zarządzanie klientami
praca w zespole
techniki sprzedaży, negocjacje, pakiet MS Office, CRM
Trudny klient
Języki
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Przedstawiciel Farmaceutyczny
MagnaPharm Poland Sp. z o. o., Warszawa
- świadczenie kompleksowych usług dla producentów
RX i OTC - sprzedaż wyrobów medycznych, suplementów diety
i dermokosmetyków,
- współpraca z przedstawicielami medycznymi,
- prowadzenie oraz organizowanie konferencji, warsztatów i szkoleń produktowych dla farmaceutów,
- wdrażanie akcji promocyjnych,
- współpraca z aptekami sieciowymi, grupami zakupowymi i hurtowniami na terenie woj. lubelskiego, mazowieckiego i podkarpackiego,
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- analiza działań konkurencji,
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych;
RX i OTC - sprzedaż wyrobów medycznych, suplementów diety
i dermokosmetyków,
- współpraca z przedstawicielami medycznymi,
- prowadzenie oraz organizowanie konferencji, warsztatów i szkoleń produktowych dla farmaceutów,
- wdrażanie akcji promocyjnych,
- współpraca z aptekami sieciowymi, grupami zakupowymi i hurtowniami na terenie woj. lubelskiego, mazowieckiego i podkarpackiego,
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- analiza działań konkurencji,
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych;
Przedstawiciel farmaceutyczny
Avrentim Sp. z o. o., Warszawa
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- współpraca z hostessami w celu wsparcia sprzedaży dermokosmetyków w aptekach na powierzonym terenie,
- współorganizowanie oraz prowadzenie warsztatów „Bezpieczny maluch”,
- organizowanie i prowadzenie warsztatów i szkoleń produktowych oraz prezentacji dla farmaceutów,
- realizacja planów sprzedażowych oraz akcji promocyjnych wspierających sprzedaż na terenie woj. lubelskiego, podkarpackiego i mazowieckiego;
- współpraca z hostessami w celu wsparcia sprzedaży dermokosmetyków w aptekach na powierzonym terenie,
- współorganizowanie oraz prowadzenie warsztatów „Bezpieczny maluch”,
- organizowanie i prowadzenie warsztatów i szkoleń produktowych oraz prezentacji dla farmaceutów,
- realizacja planów sprzedażowych oraz akcji promocyjnych wspierających sprzedaż na terenie woj. lubelskiego, podkarpackiego i mazowieckiego;
Przedstawiciel Farmaceutyczno- Medyczny
USP Zdrowie Sp. z o. o., Warszawa
- współudział w organizowaniu konferencji lekarskich,
- czynny udział w targach branżowych,
- przygotowywanie ofert i akcji promocyjnych dla klientów,
- systematyczna współpraca z aptekami sieciowymi oraz hurtowniami na podległym terenie,
- systematyczna praca z produktami RX i OTC leki, wyroby medyczne oraz suplementy diety;
- czynny udział w targach branżowych,
- przygotowywanie ofert i akcji promocyjnych dla klientów,
- systematyczna współpraca z aptekami sieciowymi oraz hurtowniami na podległym terenie,
- systematyczna praca z produktami RX i OTC leki, wyroby medyczne oraz suplementy diety;
Pracownik Nadzoru Kas i Informacji Głównej
Superhobby Market Budowlany Sp. z o. o., Lublin
- zarządzanie dużym zespołem pracowników
Kas i Informacji Głównej,
- prowadzenie dokumentacji kasowej,
- nadzorowanie i kontrola płatności klientów,
- wystawianie faktur sprzedaży oraz rozpatrywanie reklamacji
składanych przez odbiorców,
- współpraca z bankami i przedstawicielami handlowymi,
- współpraca ze wszystkimi działami sprzedaży;
Kas i Informacji Głównej,
- prowadzenie dokumentacji kasowej,
- nadzorowanie i kontrola płatności klientów,
- wystawianie faktur sprzedaży oraz rozpatrywanie reklamacji
składanych przez odbiorców,
- współpraca z bankami i przedstawicielami handlowymi,
- współpraca ze wszystkimi działami sprzedaży;
Szkolenia i kursy
2011 Kurs: USP Recepta na Sukces - Negocjacje Kupieckie (certyfikat)
2011 Kurs: USP Recepta na Sukces - Obsługa klienta- techniki sprzedaży (certyfikat)
2010 Kurs: USP Recepta na Sukces - Merchandising (certyfikat)
2002 Kurs: OBI Lublin -" Trening efektywnego dialogu sprzedaży",
" Obsługa Klienta" (certyfikat)
1994 UMCS - Kurs dla wychowawców kolonijnych
2011 Kurs: USP Recepta na Sukces - Obsługa klienta- techniki sprzedaży (certyfikat)
2010 Kurs: USP Recepta na Sukces - Merchandising (certyfikat)
2002 Kurs: OBI Lublin -" Trening efektywnego dialogu sprzedaży",
" Obsługa Klienta" (certyfikat)
1994 UMCS - Kurs dla wychowawców kolonijnych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Sztuka - malarstwo,
Kosmetologia i wizaż,
Film dokumentalny
Kosmetologia i wizaż,
Film dokumentalny
Inne
- Prawo jazdy kat. B