Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Produktów
1. Współtworzenie i wdrażanie strategii trade-marketingowych dla poszczególnych kategorii produktowych i współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży;
2. Przygotowywanie narzędzi trade-marketingowych i pro-sprzedażowych dla realizacji celów sprzedażowych i rynkowych;
3. Przygotowywanie programów wsparcia sprzedaży dla aktywności marketingowych;
4. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu;
5. Analiza trendów rynkowych, perspektyw rozwoju usług oferowanych przez Spółkę oraz konkurencję;
6. Budowa koncepcji nowych produktów oraz rozwój istniejącego portfela produktowego Spółki;
7. Budowa koncepcji nowych kanałów sprzedaży, nadzór nad wdrażaniem projektu;
8. Identyfikacja i rekomendacja nowych możliwości biznesowych;
9. Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych dla produktów;
10. Aktywny udział w procesie zarządzania wdrażanymi projektami / produktami i troska o wysoki poziom wdrażanych produktów;
11. Dbałość o maksymalizację rentowności realizowanych projektów / wprowadzanych produktów;
12. Nadzór nad raportowaniem, kontrola wykonania celów, budżetów;
2. Przygotowywanie narzędzi trade-marketingowych i pro-sprzedażowych dla realizacji celów sprzedażowych i rynkowych;
3. Przygotowywanie programów wsparcia sprzedaży dla aktywności marketingowych;
4. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu;
5. Analiza trendów rynkowych, perspektyw rozwoju usług oferowanych przez Spółkę oraz konkurencję;
6. Budowa koncepcji nowych produktów oraz rozwój istniejącego portfela produktowego Spółki;
7. Budowa koncepcji nowych kanałów sprzedaży, nadzór nad wdrażaniem projektu;
8. Identyfikacja i rekomendacja nowych możliwości biznesowych;
9. Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych dla produktów;
10. Aktywny udział w procesie zarządzania wdrażanymi projektami / produktami i troska o wysoki poziom wdrażanych produktów;
11. Dbałość o maksymalizację rentowności realizowanych projektów / wprowadzanych produktów;
12. Nadzór nad raportowaniem, kontrola wykonania celów, budżetów;
Starszy Specjalista ds. Cen i Taryf
1. Udział w kreowaniu polityki taryfowej Spółki w zakresie sprzedaży energii oraz usług kompleksowych.
2. Przygotowanie metod kalkulacji cen i stawek taryfowych, propozycji cen energii elektrycznej i stawek opłat handlowych w oparciu o koszty oraz plany zakupu i sprzedaży energii.
3. Opracowywanie i kalkulacja taryf w zakresie energii dla odbiorców biznesowych.
4. Opracowywanie i przygotowywanie wniosków do Prezesa URE o zatwierdzenie taryf dla odbiorców z gospodarstw domowych.
5. Projektowanie nowych produktów taryfowych w zakresie sprzedaży energii oraz usług kompleksowych.
6. Prowadzenie monitoringu i analiz wynikających z wprowadzenia nowych produktów taryfowych.
7. Wycena dedykowanych ofert produktowych w zakresie sprzedaży energii oraz usług kompleksowych oraz prowadzenie analiz powykonawczych.
8. Bieżąca analiza wpływu zmian cen zakupu energii i świadectw pochodzenia energii na oferowane produkty.
9. Analiza uzyskiwanych marż na produktach w zakresie ich wpływu na wynik finansowy Spółki.
10. Wdrażanie i opieka merytoryczna nad systemem informatycznym do zarządzenia procesem tworzenia ofert produktowych oraz optymalizacji portfeli sprzedaży.
11. Kalkulacja kosztów zakupu energii w portfelach sprzedaży.
2. Przygotowanie metod kalkulacji cen i stawek taryfowych, propozycji cen energii elektrycznej i stawek opłat handlowych w oparciu o koszty oraz plany zakupu i sprzedaży energii.
3. Opracowywanie i kalkulacja taryf w zakresie energii dla odbiorców biznesowych.
4. Opracowywanie i przygotowywanie wniosków do Prezesa URE o zatwierdzenie taryf dla odbiorców z gospodarstw domowych.
5. Projektowanie nowych produktów taryfowych w zakresie sprzedaży energii oraz usług kompleksowych.
6. Prowadzenie monitoringu i analiz wynikających z wprowadzenia nowych produktów taryfowych.
7. Wycena dedykowanych ofert produktowych w zakresie sprzedaży energii oraz usług kompleksowych oraz prowadzenie analiz powykonawczych.
8. Bieżąca analiza wpływu zmian cen zakupu energii i świadectw pochodzenia energii na oferowane produkty.
9. Analiza uzyskiwanych marż na produktach w zakresie ich wpływu na wynik finansowy Spółki.
10. Wdrażanie i opieka merytoryczna nad systemem informatycznym do zarządzenia procesem tworzenia ofert produktowych oraz optymalizacji portfeli sprzedaży.
11. Kalkulacja kosztów zakupu energii w portfelach sprzedaży.