Anna Kurek

Specjalista ds. Funduszy Unijnych (EFS)
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Odporność na stres Obsługa urządzeń biurowych Umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne praca w zespole komunikatywność Umiejętności komunikacyjne Obsługa komputera i urządzeń biurowych otwartość na nowe wyzwania prowadzenie szkoleń wewnętrznych dobra organizacja pracy Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Wyliczanie i wypełnianie listy płac znajomość portali ogłoszeniowych prowadzenie kalendarza spotkań Insert GT (Subiekt, Gratyfikant, Rewizor) Współpraca z dostawcami praca biurowa tworzenie raportów i zestawień Umiejętność budowania relacji z ludźmi wypełnianie i kompletowanie dokumentów Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowniczych czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń współpraca z działem kadr i księgowości Praca pod presją czasu i odporność na stres Praca z trudnym klientem rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych rozliczanie faktur posiadam książeczke sanepiowską, Biegła obługa komputera SL2014

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

W3A.PL
Specjalista ds. Funduszy Unijnych
Koordynacja projektów UE:
- Sporządzanie wniosków o płatność,
- kompletowanie i weryfikacja dokumentów merytorycznych i finansowych,
- zmiany do wniosków o dofinansowanie,
- przygotowywanie dokumentacji projektowej,
- obsługa kontroli,
- kontakty z urzędami, pisanie oficjalnych pism oraz kontakt telefoniczny
- kontakty z partnerami,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zadań projektowych,
- wprowadzanie działań zaradczych na wypadek pojawienia się problemów w
realizacji projektu.
Logo
Sekretarka
Energa Partner
- realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych,
- prowadzenie rozmów z Klientami firmy,
- zarządzanie obiegiem dokumentów,
- nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe, druki dokumentów,
- współpraca z kurierami oraz serwisami urządzeń biurowych,
- nadzór nad przepływem korespondencji oraz archiwum biura,
- kontrola wydatków biurowych, rozliczenia pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy,
- weryfikacja poprawności dokumentów,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- współpraca z poszczególnymi działami firmy (księgowość, marketing, IT) i innymi oddziałami,
- ścisła współpraca z Zarządem firmy,
- wykonywanie zestawień i raportów,
- szkolenie nowych osób na stanowisko sekretarki,
- rejestrowanie pracowników,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami,
- selekcja CV,
- nadzór nad prawidłowym przepływem informacji, oraz obsługa programu zewnętrznego firmy – dodatkowe szkolenie
Adecco Poland
Konsultant ds. Rekrutacji
- aktywne poszukiwanie kandydatów,
- zarządzanie bazą danych kandydatów i jej tworzenie,
- kontakt telefoniczny i umawianie na spotkania,
- prowadzenie grupowych spotkań rekrutacyjnych,
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na wyjazdach,
- promocja projektu - ulotkowanie, udział w imprezach masowych.
GP People
praktykantka

Edukacja

Logo
Technik Rachunkowości, średnie
Teb Edukacja
Logo
Technik Administracji, średnie
GO WORK
Logo
Doradztwo Zawodowe i Rehabilitacyjne, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

Rozwiązywanie zagadek logicznych, krzyżówki, puzzle, fitness, taniec, escape roomy, spotkania ze znajomymi, podróże.

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.