Anna Kalota

Anna Kalota

Specjalista ds. Sprzedaży, Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Gothaer TU S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

sport: pływanie, rower, narty, łucznictwo
kultura: muzyka, teatr, książka, malarstwo

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Flamenco
Flamenco
… to nie tylko dźwięki, to pewna filozofia życia, kultura, sposób myślenia, inna skala wartości [...]. Paco de Lucia
Łucznictwo
Łucznictwo
W nawiązaniu do dawnych stylów strzelania z łuku oraz dawnego osprzętu łuczniczego.. Grupa dotyczy sympatyków łucznictwa historycznego, tradycyjnego i klasycznego.
Ludzie z pasją
Ludzie z pasją
Masz ciekawe zainteresowania, podziel się nimi. Może nas zainspirujesz.
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki
Podróże
Podróże
Forum podróżników
Psychologia biznesu
Psychologia biznesu
wszystko co ma związek z wykorzystaniem psychologii w biznesie
reklama społeczna
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".