Anna Jasińska

Specjalista ds. Organizacji Konferencji i Imprez
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Centrum  Nauki Kopernik
Specjalista ds. Obsługi Konferencji i Imprez
- organizacja i koordynacja logistyki konferencji, kongresów, bankietów, szkoleń

- obsługa organizacyjna - profesjonalna obsługa klienta biznesowego - koordynowanie przebiegu konferencji, nadzór nad pracami dostawców i podwykonawców, opieka nad gośćmi i uczestnikami wydarzeń na terenie Centrum Konferencyjnego, bieżące wsparcie organizatorów

- obsługa administracyjna - sprzedaż powierzchni konferencyjnej - konsultacje i doradztwo w kosztorysowaniu, wycenie usług, dbanie o utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, rozliczanie usług, prowadzenie dokumentacji, nadzór nad jej prawidłowym obiegiem i archiwizacją

- obsługa techniczna - aranżacja obiektu dla potrzeb konferencji, koordynacja spraw związanych z przygotowaniem zaplecza technicznego: obsługą audiowizualną, wyposażeniem i oznakowaniem pomieszczeń
TP Edukacja i Wypoczynek Sp. z o.o.
Doradca Klienta w Dziale Sprzedaży i Marketingu
- obsługa klienta biznesowego oraz indywidualnego całej Grupy Orange
- przygotowywanie ofert na szkolenia, konferencje, bankiety oraz integracje
- przygotowywanie imprez sportowych w ośrodkach Exploris, a także refakturowanie w obiektach zewnętrznych takich jak restauracje i hotele w całej Polsce
- współpraca z podwykonawcami (w zakresie transportu, obsługi eventowej, cateringu) przy tworzeniu ofert tematycznych i sezonowych
- administrowanie sprzedaży, przygotowywanie umów, wprowadzanie rezerwacji, wystawianie faktur
Orange Polska S.A.
Asystentka Dyrektora Departamentu w Pionie Rozwoju Technologii
Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie i obsługa spotkań, podróży służbowych, telekonferencji, integracji, przygotowywanie pism, zamawianie w artykułów niezbędnych dla funkcjonowania biura, telefoniczna oraz kompleksowa obsługa spraw administracyjnych, wsparcie organizacyjne departamentu, obsługa korespondencji biznesowej.
Orange Polska S.A.
Sekretariat Departamentu Prawnego
Wsparcie administracyjne dla Dyrektora, rejestracja obiegu dokumentów, przygotowywanie i obsługa spotkań, prowadzanie codziennej poczty, sprawdzanie kompletności dokumentacji, prowadzenie dokumentacji spraw oraz przygotowywanie zleceń pomocy prawnej dla współpracujących kancelarii, zamawianie artykułów niezbędnych dla funkcjonowania biura, obsługa telefoniczna, wsparcie dla pracowników departamentu.
Orange Polska S.A.
Recepcja Główna oraz Recepcja Prezesa Zarzadu TP S.A..
Obsługa gości, pracowników oraz klientów TP, prowadzenie korespondencji, obsługa spotkań, obsługa telefoniczna.

Edukacja

Logo
Ekonomia i Zarządzanie (Integracja Europejska), magisterskie
Wyzsza Szkoła Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie
Logo
Handel Zagraniczny i Gospodarka Swiatowa (Gospodarka Turystyczna), licencjackie
Wyzsza Szkoła Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Moją największą pasją jest podróżowanie. Sama kompleksowo organizuję wyjazdy. Dzięki temu
nauczyłam się radzić sobie w najróżniejszych sytuacjach, a także otwartości na innych ludzi i ich kulturę.
Interesuję się także urządzaniem wnętrz, fotografią podróżniczą oraz kuchnią azjatycką.

Inne

UMIEJĘTNOŚCI

• język angielski – znajomość bardzo dobra (angielski biznesowy – w trakcie nauki na UW)
• język hiszpański – podstawy (w trakcie nauki na UW)
• obsługa komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point)
• obsługa urządzeń biurowych
• prawo jazdy kat. B

SILNE STRONY

Jestem osobą umiejącą współpracować z ludźmi i liczącą się z ich zdaniem, mającą duże
zdolności organizacyjne, kreatywną, pewną siebie, komunikatywną, zawsze zaangażowaną w to
co robię oraz optymistycznie nastawioną do życia.