Anna Wojnar

Senior Brand Manager; Centre of Excellence lead (international function), Walmark
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Strategia biznesowa FMCG Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Rozwój produktu Project Management Trade Marketing

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Walmark
Senior Brand Manager; Centre of Excellence lead (international function)
• zarządzanie grupą produktów skierowanych na rynek farmaceutyczny,
• doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek, współtworzenie strategii TM & sprzedaży produktów,
• przygotowywanie planów i budżetów biznesowych (w tym planowanie sprzedaży),
• odpowiedzialność za wyniki biznesowe, kontrola budżetu poszczególnych produktów (P&L: top-bottom, MS, cele projektowe),
• praca nad rozwojem/ulepszaniem oraz wprowadzaniem produktów, współpraca z producentami i R&D/rejestracją,
• przygotowywanie/implementacja kampanii reklamowych oraz akcji promocyjnych – doświadczenia w działaniach ATL oraz BTL, współpraca z agencjami kreatywnymi, digital, PR oraz wspierającymi sprzedaż i drukarniami,
• koordynacja działań marketingowych dla teamu medycznego (lekarze, farmaceuci),
• media management, współpraca domami i audytorami mediowymi,
• przygotowywanie analiz, planowanie i nadzór lokalnych badań rynkowych, współpraca z agencjami doradczymi i badań rynkowych,
• rozwój Junior Brand Managera oraz koordynowanie pracy Stażystów Działu Marketingu.
Walmark
Koordynacja działu e-commerce (tymczasowe, równoległe do regularnych obowiązków wyzwanie biznesowe)
• przygotowywanie krótkookresowej strategii działu e-commerce w PL – uwzgl. plan zamknięcia Klubu Zdrowia Walmark w PL,
• odpowiedzialność za wyniki biznesowe, kontrola budżetu (P&L: top-bottom, cele projektowe),
• zarządzanie ludźmi – team 3 konsultantek Klubu Zdrowia Walmark (koordynacja, motywacja, ocena).
Walmark
Senior brand manager
(wybrane doświadcznie)
• NGOs (new growth oppotrunities)
• media management, współpraca domami i audytorami mediowymi
Walmark
Brand manager

Edukacja

Logo
Psychologia intensywna - psychologia społeczna, umiejętności trenerskie, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Ekonomiczne stosunki międzynarodowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna

Zainteresowania

żywienie – kulinaria, podróże, wspinaczka, film, teatr, literatura

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Białystok
Białystok
Ludzie związani z Białymstokiem w jakikolwiek sposób - życiem, pracą, szkołą...
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Kiedy dusza nie chce spac...
Kiedy dusza nie chce spac...
Dla tych, dla których życie jest fascynującą podróżą, ciągłym odkrywaniem prawdziwych siebie...
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Proste przyjemności
Proste przyjemności
słońce, wiatr we włosach, uśmiech, zapach skoszonej trawy, szarlotka na deser, kwiaty bez okazji, piknik za miastem
Psychologia biznesu
Psychologia biznesu
wszystko co ma związek z wykorzystaniem psychologii w biznesie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SWPS
SWPS
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
TTCC - The Top Careers Club
TTCC - The Top Careers Club
Grupa dla ludzi zainteresowanych rozwojem kariery