Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
FMCG
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Project Management
Trade Marketing
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Brand Manager; Centre of Excellence lead (international function)
• zarządzanie grupą produktów skierowanych na rynek farmaceutyczny,
• doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek, współtworzenie strategii TM & sprzedaży produktów,
• przygotowywanie planów i budżetów biznesowych (w tym planowanie sprzedaży),
• odpowiedzialność za wyniki biznesowe, kontrola budżetu poszczególnych produktów (P&L: top-bottom, MS, cele projektowe),
• praca nad rozwojem/ulepszaniem oraz wprowadzaniem produktów, współpraca z producentami i R&D/rejestracją,
• przygotowywanie/implementacja kampanii reklamowych oraz akcji promocyjnych – doświadczenia w działaniach ATL oraz BTL, współpraca z agencjami kreatywnymi, digital, PR oraz wspierającymi sprzedaż i drukarniami,
• koordynacja działań marketingowych dla teamu medycznego (lekarze, farmaceuci),
• media management, współpraca domami i audytorami mediowymi,
• przygotowywanie analiz, planowanie i nadzór lokalnych badań rynkowych, współpraca z agencjami doradczymi i badań rynkowych,
• rozwój Junior Brand Managera oraz koordynowanie pracy Stażystów Działu Marketingu.
• doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek, współtworzenie strategii TM & sprzedaży produktów,
• przygotowywanie planów i budżetów biznesowych (w tym planowanie sprzedaży),
• odpowiedzialność za wyniki biznesowe, kontrola budżetu poszczególnych produktów (P&L: top-bottom, MS, cele projektowe),
• praca nad rozwojem/ulepszaniem oraz wprowadzaniem produktów, współpraca z producentami i R&D/rejestracją,
• przygotowywanie/implementacja kampanii reklamowych oraz akcji promocyjnych – doświadczenia w działaniach ATL oraz BTL, współpraca z agencjami kreatywnymi, digital, PR oraz wspierającymi sprzedaż i drukarniami,
• koordynacja działań marketingowych dla teamu medycznego (lekarze, farmaceuci),
• media management, współpraca domami i audytorami mediowymi,
• przygotowywanie analiz, planowanie i nadzór lokalnych badań rynkowych, współpraca z agencjami doradczymi i badań rynkowych,
• rozwój Junior Brand Managera oraz koordynowanie pracy Stażystów Działu Marketingu.
Koordynacja działu e-commerce (tymczasowe, równoległe do regularnych obowiązków wyzwanie biznesowe)
• przygotowywanie krótkookresowej strategii działu e-commerce w PL – uwzgl. plan zamknięcia Klubu Zdrowia Walmark w PL,
• odpowiedzialność za wyniki biznesowe, kontrola budżetu (P&L: top-bottom, cele projektowe),
• zarządzanie ludźmi – team 3 konsultantek Klubu Zdrowia Walmark (koordynacja, motywacja, ocena).
• odpowiedzialność za wyniki biznesowe, kontrola budżetu (P&L: top-bottom, cele projektowe),
• zarządzanie ludźmi – team 3 konsultantek Klubu Zdrowia Walmark (koordynacja, motywacja, ocena).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
żywienie – kulinaria, podróże, wspinaczka, film, teatr, literatura
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Kiedy dusza nie chce spac...
Dla tych, dla których życie jest fascynującą podróżą, ciągłym odkrywaniem prawdziwych siebie...
Proste przyjemności
słońce, wiatr we włosach, uśmiech, zapach skoszonej trawy, szarlotka na deser, kwiaty bez okazji, piknik za miastem