Anna Godlewska

Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint Obsługa urządzeń biurowych elastyczność Archiwizacja dokumentów komunikatywność Zdolności manualne Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan Uczciwość Umiejętność budowania relacji z ludźmi Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność Szybkość uczenia się i chęci do nauki Lojalność, sumienność i rzetelność Miła aparycja i wysoka kultura osobista

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A.
Referent ds organizacyjnych
• odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów dot. postępowań administracyjnych i sądowych, a także umów – wprowadzanie ich do systemu, porządkowanie i archiwizacja
• obsługa programów komputerowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych) koniecznych do wykonywania obowiązków takich jak tworzenie i aktualizacja rejestrów, formatowanie tekstów dokumentów, udostępnianie dokumentów pracownikom innych działów oraz spółek – usprawnienie pracy całej organizacji
• tworzenie aktów prawa wewnętrznie obowiązującego – m.in. regulaminów, instrukcji, zarządzeń
• obsługa organizacyjna i kompleksowa ewidencja umów w przedsiębiorstwie oraz kilkunastu spółkach powiązanych
• zamawianie materiałów biurowych zgodnie z ustalonym budżetem
• tworzenie i wysyłanie pism
• rejestracja i rozdystrybuowanie korespondencji przychodzącej
Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A.
Praktykant
Wprowadzanie danych do systemu, budowanie bazy danych, wspieranie działu w bieżących zadaniach.
Logo
hostessa, promotorka
UNLTD Łukasz Hermanowski
• wspieranie współpracujących firm w działaniach promocyjnych
• bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami poprzez rozmowy, przeprowadzanie konkursów i ankiet
Complex Credit Solution Sp z o.o.
negocjator telefoniczny
• telefoniczne wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności i motywowanie do zapłaty
• ustalanie warunków i monitorowanie terminowych spłat zaległych należności, wprowadzanie uzyskanych informacji do systemu
• umiejętność przeprowadzania skutecznej windykacji, kontakt telefoniczny z trudnymi osobowościami, odporność na stres

Projekty

Przeprowadzanie projektów inwestycyjnych w nieruchomości
Remont - odnowienie, upiększenie, kompletne wyposażenie mieszkania - zwiększenie jego wartości w umiejętny i oszczędny sposób, a następnie znalezienie odpowiednich najemców i wynajęcie mieszkania. Wszystko w jak najkrótszym czasie, ponieważ liczy się każdy dzień.
Zakres obowiązków
Organizacja remontów, zaprojektowanie każdego pomieszczenia, dobieranie wyposażenia, znalezienie i kontakt z najemcami, wynajęcie mieszkania oraz nadzór nad realizacją umowy najmu.

Szkolenia i kursy

Szkolenie komputerowe - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Start (ECDL Start)
Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości

Edukacja

Logo
Ekonomia, rynki finansowe, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Architektura wnętrz, rękodzieło, malowanie, muzyka rockowa, koncerty, podróże na własną rękę