Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Obsługa urządzeń biurowych
elastyczność
Archiwizacja dokumentów
komunikatywność
Zdolności manualne
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Uczciwość
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Szybkość uczenia się i chęci do nauki
Lojalność, sumienność i rzetelność
Miła aparycja i wysoka kultura osobista
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Referent ds organizacyjnych
• odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów dot. postępowań administracyjnych i sądowych, a także umów – wprowadzanie ich do systemu, porządkowanie i archiwizacja
• obsługa programów komputerowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych) koniecznych do wykonywania obowiązków takich jak tworzenie i aktualizacja rejestrów, formatowanie tekstów dokumentów, udostępnianie dokumentów pracownikom innych działów oraz spółek – usprawnienie pracy całej organizacji
• tworzenie aktów prawa wewnętrznie obowiązującego – m.in. regulaminów, instrukcji, zarządzeń
• obsługa organizacyjna i kompleksowa ewidencja umów w przedsiębiorstwie oraz kilkunastu spółkach powiązanych
• zamawianie materiałów biurowych zgodnie z ustalonym budżetem
• tworzenie i wysyłanie pism
• rejestracja i rozdystrybuowanie korespondencji przychodzącej
• obsługa programów komputerowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych) koniecznych do wykonywania obowiązków takich jak tworzenie i aktualizacja rejestrów, formatowanie tekstów dokumentów, udostępnianie dokumentów pracownikom innych działów oraz spółek – usprawnienie pracy całej organizacji
• tworzenie aktów prawa wewnętrznie obowiązującego – m.in. regulaminów, instrukcji, zarządzeń
• obsługa organizacyjna i kompleksowa ewidencja umów w przedsiębiorstwie oraz kilkunastu spółkach powiązanych
• zamawianie materiałów biurowych zgodnie z ustalonym budżetem
• tworzenie i wysyłanie pism
• rejestracja i rozdystrybuowanie korespondencji przychodzącej
negocjator telefoniczny
• telefoniczne wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności i motywowanie do zapłaty
• ustalanie warunków i monitorowanie terminowych spłat zaległych należności, wprowadzanie uzyskanych informacji do systemu
• umiejętność przeprowadzania skutecznej windykacji, kontakt telefoniczny z trudnymi osobowościami, odporność na stres
• ustalanie warunków i monitorowanie terminowych spłat zaległych należności, wprowadzanie uzyskanych informacji do systemu
• umiejętność przeprowadzania skutecznej windykacji, kontakt telefoniczny z trudnymi osobowościami, odporność na stres
Projekty
Przeprowadzanie projektów inwestycyjnych w nieruchomości
Remont - odnowienie, upiększenie, kompletne wyposażenie mieszkania - zwiększenie jego wartości w umiejętny i oszczędny sposób, a następnie znalezienie odpowiednich najemców i wynajęcie mieszkania. Wszystko w jak najkrótszym czasie, ponieważ liczy się każdy dzień.
Zakres obowiązków
Organizacja remontów, zaprojektowanie każdego pomieszczenia, dobieranie wyposażenia, znalezienie i kontakt z najemcami, wynajęcie mieszkania oraz nadzór nad realizacją umowy najmu.
Szkolenia i kursy
Szkolenie komputerowe - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Start (ECDL Start)
Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości
Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Architektura wnętrz, rękodzieło, malowanie, muzyka rockowa, koncerty, podróże na własną rękę