Anna Głąbińska

sprzedaż - marketing - edukacja w hotelarstwie i gastronomii
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
współzałożyciel
SzkoleniaHoteli.pl
Trener programów edukacyjnych: "Sprzedaż i Marketing w Hotelarstwie", "Obsługa klienta"
Logo
DYREKTOR DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Hotele DeSilva
SPRZEDAŻ
Stworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży i marketingu dla poszczególnych hoteli jak i Centrali sieci (identyfikacja potrzeb, plany marketingowe, budżety)
Wdrożenie procesów zarządzania klientami, analizy rynku i źródeł poszukiwania nowych klientów w segmencie indywidualnego ruchu biznesowego, szkoleń oraz organizacji przyjęć.
Przygotowanie i wdrożenie kampanii pre-openingowej dla nowego hotelu Mikołajki Resort by DeSilva

REVENUE/DYSTRYBUCJA
Wdrożenie podstaw Revenue management’u (dynamiczne zarządzanie ceną, nowe stanowiska revenue koordynatorów, wykorzystanie narzędzi typu Channel manager, zarządzanie kanałami dystrybucji online)
Stworzenie i wdrożenie narzędzi/raportów do analizy biznesu (segmentacja, kanały, źródła, raport managera, prognoza, budżet, grafiki, raport aktywności)
Podniesienie efektywności sprzedaży z brandowej strony internetowej
Rozwinięcie sprzedaży online; wzrost z 6% -26%

MARKETING
Stworzenie i wdrażanie budżetów marketingowych (hotele + centrala)
Stworzenie nowej strony desilva.pl
Kształtowanie wizerunku sieci w materiałach promocyjnych firmy
Intensyfikacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Wdrożenie kampanii reklamowych w Internecie dla wszystkich obiektów, pod kątem dotarcia z ofertą zarówno do klienta poszukującego noclegu, jak i organizatora przyjęć (SEM).
„Rebranding” 2 nowych obiektów: Hotel Wilanów Warszawa by DeSilva i Apartamenty Zgoda Warszawa by DeSilva (wdrażanie obiektów w marketing i dystrybucje sieci)
Rozwój komunikacji w mediach społecznościowych oraz e-marketingu. (portale branżowe, Facebook, stworzenie fanpag’a Hoteli DeSilva, Starej Zajezdni Kraków by DeSilva oraz Warszawskiej Pijalni Whisky)

HR
Rekrutacja i szkolenie Sprzedawców i koordynatorów ds. analizy przychodu
Coaching Dyr. Hoteli i wdrażanie zasad zarządzania sprzedażą, klientami i kontrahentami
Stworzenie programów motywacyjnych dla hoteli
Mariusz Sadurski
Mariusz Sadurski · podwładny
wystawiono
Ania to profesjonalistka z bogatym doświadczeniem w hotelarstwie i zarazem bardzo ujmująca osoba. Sprzedaż i kanały dystrybucji ma we krwi. Podejmuje właściwe decyzje biznesowe, które wpływają pozytywnie na słupki sprzedaży. Potrafi myśleć zarówno taktycznie, jak i strategicznie. Skutecznie motywuje siebie i innych.
Logo
KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU NA REGION EUROPY PÓŁNOCNEJ
Le Meridien Hotels & Resorts
Zarządzanie inicjatywami globalnymi do poziomu poszczególnych hoteli
Wspieranie realizacji lokalnych i regionalnych planów sprzedażowych
Koordynacja działań marketingowych oraz identyfikacja nowych partnerów biznesowych wspólnych dla regionu Europy Północnej
Logo
DYREKTOR DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Le Meridien Bristol Warsaw (od 2006 z grupa Starwood Hotels & Resorts)
SPRZEDAŻ
Zarządzanie strategiami sprzedażowymi i cenowymi; dopasowywanie ich do sytuacji
rynkowej i działań konkurencji.
Aktywności ukierunkowane na zwiększanie obłożenia i udziału w rynku
Maksymalizacja przychodów w segmencie organizacji konferencji i eventów
Zarządzanie kanałami dystrybucyjnymi i podnoszenie efektywności narzędzi B2C
Zarządzanie stroną brandową: www.lemeridien.pl

MARKETING
Wdrażanie planów współgrających z globalnym marketingiem sieci
Koordynowanie strategii komunikacyjnej
Planowanie i realizacja kampanii marketingowych i imprez promocyjnych
Kształtowanie wizerunku firmy, przygotowanie reklam prasowych i materiałów informacyjnych
Zwiększenie obecności i informacji w kanałach online
Nadzór nad treścią i zawartością strony brandowej

LUDZIE
Rekrutacja, szkolenia i zarządzanie pracownikami działów sprzedaży, rezerwacji, konferencji
Opracowanie systemów motywacyjnych podnoszących efektywność działań sprzedawców
Wdrażanie globalnych programów motywacyjnych
Restrukturyzacje działów sprzedaży, w celu podniesienia efektywności działań B2B, na tle
zmieniających się warunków rynkowych

KOSZTY
Zarządzanie kosztami pionu sprzedaży i marketingu
Dostosowywanie kosztów do zysków na tle zmieniającej się sytuacji ekonomicznej

PROJEKTY ZMAN
Udział w procesach zmiany brandu, struktur własności i działań sprzedażowo-
marketingowych
Współtworzenie “Planu Ochrony Zysków” w sytuacji rynkowej po 11 września’01
Logo
DYREKTOR DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Le Royal Meridien Budapest
Projekt dla hotelu Le Meridien Budapest
Rozwinięcie działalności pionu Sprzedaży i Marketingu po otwarciu hotelu
Zaplanowanie strategii sprzedaży produktu/usług hotelu
Opracowanie polityki cenowej dla poszczególnych segmentów rynku

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem