Anna Frąckiel- Szpunar
Trener, Menager
Białystok,
podlaskie
Doświadczenie zawodowe
Trener - Coach
- konsultacje biznesowe,
- rozwój kompetencji kadry menadżerskiej poprzez coaching,
- projektowanie i prowadzenie warsztatów szkoleniowych dla kadry menadżerskiej,
- warsztaty sprzedażowe dla pracowników pionu sprzedaży,
- prowadzenie treningów „on the job”,
- delegowanie i rozliczanie zadań rozwojowych,
- analiza efektywności działań rozwojowych,
- ocena pracowników w procesach rekrutacji - Assessment Center na stanowiska menadżerskie,
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w zakresie jakościowym.
- rozwój kompetencji kadry menadżerskiej poprzez coaching,
- projektowanie i prowadzenie warsztatów szkoleniowych dla kadry menadżerskiej,
- warsztaty sprzedażowe dla pracowników pionu sprzedaży,
- prowadzenie treningów „on the job”,
- delegowanie i rozliczanie zadań rozwojowych,
- analiza efektywności działań rozwojowych,
- ocena pracowników w procesach rekrutacji - Assessment Center na stanowiska menadżerskie,
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w zakresie jakościowym.
Kierownik ds. rozwoju sieci sprzedaży i szkoleń
E-Toto Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.
- opracowywanie planów rozwoju sieci sprzedaży i nadzór nad ich realizacją,
- wyznaczanie celów sprzedażowych i nadzór nad pracownikami odpowiedzialnymi za ich realizację,
- utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi,
- weryfikacja lokalizacji nowych punktów sprzedaży,
- ustalanie i negocjacja warunków i zasad współpracy z dotychczasowymi i nowymi partnerami handlowymi,
- zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, regulacje płacowe,
- koordynacja i ocena pracy podległego zespołu pracowników,
- tworzenie planów szkoleniowych i nadzór nad ich wdrażaniem i realizacją,
- monitoring i weryfikacja efektywności szkoleń.
- wyznaczanie celów sprzedażowych i nadzór nad pracownikami odpowiedzialnymi za ich realizację,
- utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi,
- weryfikacja lokalizacji nowych punktów sprzedaży,
- ustalanie i negocjacja warunków i zasad współpracy z dotychczasowymi i nowymi partnerami handlowymi,
- zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, regulacje płacowe,
- koordynacja i ocena pracy podległego zespołu pracowników,
- tworzenie planów szkoleniowych i nadzór nad ich wdrażaniem i realizacją,
- monitoring i weryfikacja efektywności szkoleń.
Kierownik ds. Szkoleń
- tworzenie i realizacja planów szkoleniowych,
- organizacja szkoleń na terenie całego kraju,
- projektowanie szkoleń,
- planowanie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych oraz sprzedażowych,
- opracowywanie materiałów szkoleniowych,
- badanie i analiza potrzeb szkoleniowych,
- monitoring efektywności prowadzonych szkoleń,
- zarządzanie podległym zespołem trenerów regionalnych, koordynacja i ocena ich pracy,
- tworzenie budżetu szkoleniowego,
- współpraca ze wszystkimi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi w celu realizacji potrzeb i założeń szkoleniowych
- organizacja szkoleń na terenie całego kraju,
- projektowanie szkoleń,
- planowanie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych oraz sprzedażowych,
- opracowywanie materiałów szkoleniowych,
- badanie i analiza potrzeb szkoleniowych,
- monitoring efektywności prowadzonych szkoleń,
- zarządzanie podległym zespołem trenerów regionalnych, koordynacja i ocena ich pracy,
- tworzenie budżetu szkoleniowego,
- współpraca ze wszystkimi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi w celu realizacji potrzeb i założeń szkoleniowych
Kierownik Sprzedaży
- rozwój sieci sprzedaży w podległym regionie
- nadzór, kontrola, pomoc merytoryczna nad funkcjonowaniem sieci sprzedaży w podległym regionie,
- praca nad tworzeniem budżetów oraz realizacja założeń budżetowych,
- zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, szkolenie personelu, realizacja polityki zatrudnieniowej i płacowej, zwolnienia, utrzymanie niskiej fluktuacji, regulacje płacowe,
- koordynacja i ocena pracy podległego zespołu pracowników,
- dbałość o profesjonalną obsługę Klienta w punktach,
- dążenie do maksymalizacji wzrostu standaryzacji wszystkich rodzajów punktów,
- współpraca z innymi działami Spółki pod kątem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i rozwoju punktów i regionu,
- wspieranie akcji marketingowych,
- prowadzenie niezbędnych ewidencji i baz danych,
- monitorowanie konkurencji,
- nadzór nad przepływem dokumentów i korespondencji
- nadzór, kontrola, pomoc merytoryczna nad funkcjonowaniem sieci sprzedaży w podległym regionie,
- praca nad tworzeniem budżetów oraz realizacja założeń budżetowych,
- zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, szkolenie personelu, realizacja polityki zatrudnieniowej i płacowej, zwolnienia, utrzymanie niskiej fluktuacji, regulacje płacowe,
- koordynacja i ocena pracy podległego zespołu pracowników,
- dbałość o profesjonalną obsługę Klienta w punktach,
- dążenie do maksymalizacji wzrostu standaryzacji wszystkich rodzajów punktów,
- współpraca z innymi działami Spółki pod kątem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i rozwoju punktów i regionu,
- wspieranie akcji marketingowych,
- prowadzenie niezbędnych ewidencji i baz danych,
- monitorowanie konkurencji,
- nadzór nad przepływem dokumentów i korespondencji
Szkolenia i kursy
2016
Analiza Transakcyjna dla trenerów, coachów, menedżerów.
2014
Szkolenie oparte na metodologii brytyjskiego Institute of Leadership and Management w ramach projektu „Certyfikowane szkolenia menedżerskie w woj. podlaskim”.
Cykl zajęć:
Rola menedżera w rozwoju organizacji / Zarządzanie projektami w organizacji / Zarządzanie stresem i konfliktem w organizacji
2011
Mazowiecka szkoła trenerów
2010
Certyfikat ukończenia szkolenia „Wzmocnienie efektywności coachingu”.
2009
Certyfikat ukończenia szkolenia „Kierownik jako menager i coach”
Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń „Akademia Komunikacji” potwierdzający umiejętności w zakresie Komunikacja z klientem. .
Analiza Transakcyjna dla trenerów, coachów, menedżerów.
2014
Szkolenie oparte na metodologii brytyjskiego Institute of Leadership and Management w ramach projektu „Certyfikowane szkolenia menedżerskie w woj. podlaskim”.
Cykl zajęć:
Rola menedżera w rozwoju organizacji / Zarządzanie projektami w organizacji / Zarządzanie stresem i konfliktem w organizacji
2011
Mazowiecka szkoła trenerów
2010
Certyfikat ukończenia szkolenia „Wzmocnienie efektywności coachingu”.
2009
Certyfikat ukończenia szkolenia „Kierownik jako menager i coach”
Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń „Akademia Komunikacji” potwierdzający umiejętności w zakresie Komunikacja z klientem. .
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Grupy
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.