Umiejętności
Digital Marketing
GIMP
Google Analytics
Microsoft Office
Portfolio Marketing
Social Media Marketing
Kentico CMS
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
e-marketing
Strategia marketingowa
Komunikacja Marketingowa
organizacja eventów
Marketing B2C
Obsługa Wordpress
budowanie strategii rozwoju i komunikacji marki
Copywriting SEO
Marketing B2B
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
- Zarządzanie i promocja targów z portfolio firmy; zarządzanie wszystkimi aspektami komunikacji marketingowej, reklamy i rozwoju targów
- Współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi w celu zorganizowania programu merytorycznego i pozyskania uczestników
- Współpraca z branżowymi polskimi i zagranicznymi partnerami medialnymi
- Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych, zarządzanie budżetem, analizowanie danych, analiza trendów i konkurencji
- Analiza działań marketingowych i skuteczności publikowanych postów w mediach społecznościowych, wdrożenie kalendarza publikacji
- Tworzenie reklam marketingowych (cyfrowych i drukowanych), zarządzanie realizacją na każdym etapie produkcji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
- Tworzenie informacji prasowych i artykułów dotyczących targów (ghostwriting)
- Współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi w celu zorganizowania programu merytorycznego i pozyskania uczestników
- Współpraca z branżowymi polskimi i zagranicznymi partnerami medialnymi
- Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych, zarządzanie budżetem, analizowanie danych, analiza trendów i konkurencji
- Analiza działań marketingowych i skuteczności publikowanych postów w mediach społecznościowych, wdrożenie kalendarza publikacji
- Tworzenie reklam marketingowych (cyfrowych i drukowanych), zarządzanie realizacją na każdym etapie produkcji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
- Tworzenie informacji prasowych i artykułów dotyczących targów (ghostwriting)
Specjalista ds. marketingu
- Wydawanie kwartalnika przeznaczonego dla branży deweloperskiej - „Deweloper & Marketing”
- Prowadzenie działań w kanałach social media, opracowanie i wdrożenie odpowiedniej strategii
- Współpraca z wewnętrznymi działami i zewnętrznymi agencjami w celu opracowania kampanii oraz analizowanie wyników wraz z działem handlowym
- Prowadzenie działań w kanałach social media, opracowanie i wdrożenie odpowiedniej strategii
- Współpraca z wewnętrznymi działami i zewnętrznymi agencjami w celu opracowania kampanii oraz analizowanie wyników wraz z działem handlowym
Junior Brand Manager
- Realizacja działań promocyjnych i reklamowych dla grupy brandów, ustanowienie ich standardów, wytycznych projektów i ich strategii marketingowych; stała analiza rozwoju danej marki oraz jej konkurencji
- Prowadzenie wszelkich działań marketingowych dla różnych marek grupy, kierowanie zespołami projektowymi i graficznymi
- Koordynacja konkursów oraz eventów
- Prowadzenie wszelkich działań marketingowych dla różnych marek grupy, kierowanie zespołami projektowymi i graficznymi
- Koordynacja konkursów oraz eventów
Asystentka ds. marketingu w dziale Automotive Aftermarket
- Organizacja eventów i szkoleń dla Klientów, współpraca z zewnętrznymi agencjami, przygotowanie kosztorysów, konkursów ofert
- Zarządzanie treścią i zawartością platformy Extranet dla klientów oraz stroną B2C www.motobosch.pl poprzez platformę WCMS
- Przygotowanie oraz redakcja materiałów do Newslettera
- Zarządzanie treścią i zawartością platformy Extranet dla klientów oraz stroną B2C www.motobosch.pl poprzez platformę WCMS
- Przygotowanie oraz redakcja materiałów do Newslettera
Content Manager
Tixar
- Tworzenie tekstów SEO
- Marketing w social media
- Wsparcie promocji
- Nawiązywanie kontaktu z użytkownikami serwisu
- Marketing w social media
- Wsparcie promocji
- Nawiązywanie kontaktu z użytkownikami serwisu
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- Home staging i aranżacja wnętrz
- Copywriting
- Kino
- Nowości na rynku mediów
- Nauka j. hiszpańskiego
- Copywriting
- Kino
- Nowości na rynku mediów
- Nauka j. hiszpańskiego
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Biznes Handel
Handel B2B: oferta hurtowa, zatowarowanie sklepów i hurtowni, giełda B2B, zakupy B2B. Import z Chin, produkcja w Chinach
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Handel elektroniczny
Dla wszystkich robiących zakupy w Internecie i tych, którzy chcą rozpocząć sprzedaż elektroniczną.