Umiejętności
CMS
Content Marketing
Copywriting
E-newsletter
Facebook
Internet
Media
Online Content Creation
Outlook
Public Relations
SAP
Web Content
Web Content Management
Wordpress
Komunikacja pisemna
Written Expression
Wiki
Pisanie tekstów na zlecenie
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja
Pisanie artykułów, newsów
E-mail marketing
Komunikacja Marketingowa
komunikaty prasowe
Prawo jazdy kat B
blogowanie
komunikatywność
IMM
pisanie
Tworzenie treści
stylizacja
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Press Service
Monitoring mediów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zakupów
• Koordynowanie procesów zakupowych w zakresie projektów A300 i C295
• Stała współpraca z dostawcami w zakresie produkcji detali
• Stała współpraca z działem jakości, inżynierii i produkcji w celu zminimalizowania ryzyka braków detali produkcyjnych
• Optymalizacja czasu i koordynacja dostaw
• Analiza i monitoring zapasów
• Organizacja transportu detali z Hiszpanii
• Optymalizacja i redukcja kosztów
• Obsługa reklamacji, w tym proces export control
• Współpraca z działem księgowości w celu prawidłowego i terminowego rozliczenia faktur
• Stała współpraca z dostawcami w zakresie produkcji detali
• Stała współpraca z działem jakości, inżynierii i produkcji w celu zminimalizowania ryzyka braków detali produkcyjnych
• Optymalizacja czasu i koordynacja dostaw
• Analiza i monitoring zapasów
• Organizacja transportu detali z Hiszpanii
• Optymalizacja i redukcja kosztów
• Obsługa reklamacji, w tym proces export control
• Współpraca z działem księgowości w celu prawidłowego i terminowego rozliczenia faktur
Senior Account Executive
PR Hub Sp. z o. o.
• Pisanie i tłumaczenie informacji prasowych, artykułów, wywiadów, postów
na Instagram i Facebook.
• Nawiązywanie kontaktów i współpraca z ekspertami.
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami.
• Współpraca z blogerami.
• Współpraca z redakcjami, w celu organizacji konkursów promujących produkty klientów agencji.
• Stała współpraca z klientami agencji w zakresie prowadzonych kampanii.
• Współorganizowanie konferencji prasowych.
• Follow-up.
• Monitoring mediów (IMM, Press Service).
na Instagram i Facebook.
• Nawiązywanie kontaktów i współpraca z ekspertami.
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami.
• Współpraca z blogerami.
• Współpraca z redakcjami, w celu organizacji konkursów promujących produkty klientów agencji.
• Stała współpraca z klientami agencji w zakresie prowadzonych kampanii.
• Współorganizowanie konferencji prasowych.
• Follow-up.
• Monitoring mediów (IMM, Press Service).
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
• Wdrożenie i zarządzanie Strefą Pracownika w Intranecie:
- tworzenie i zarządzanie treścią,
- współpraca i zaangażowanie redaktorów współprowadzących.
• Zainicjowanie i wspieranie procesu onboarding
• Pisanie i redagowanie komunikatów.
• Współzarządzanie obecnością firmy w wybranych kanałach Social Media –
w zakresie komunikacji skierowanej do potencjalnych pracowników.
• Wdrożenie akcji e-mailingowych do potencjalnych pracowników.
• Działania wspierające projekty marketingowe i PR.
• Wdrożenie działań z obszaru CSR:
- Nawiązanie współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce
- tworzenie i zarządzanie treścią,
- współpraca i zaangażowanie redaktorów współprowadzących.
• Zainicjowanie i wspieranie procesu onboarding
• Pisanie i redagowanie komunikatów.
• Współzarządzanie obecnością firmy w wybranych kanałach Social Media –
w zakresie komunikacji skierowanej do potencjalnych pracowników.
• Wdrożenie akcji e-mailingowych do potencjalnych pracowników.
• Działania wspierające projekty marketingowe i PR.
• Wdrożenie działań z obszaru CSR:
- Nawiązanie współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce
Specjalista ds. Public Relations i Certyfikacji
• Tworzenie treści i współzarządzanie wysyłką kampanii e-mailgowych.
• Zarządzanie treściami na stronie internetowej.
• Pisanie i tłumaczenie informacji prasowych, artykułów promocyjnych, reklam produktowych oraz komunikatów.
• Współpraca z Centralą w zakresie przygotowania materiałów marketingowych na polski rynek.
• Wprowadzenie i redagowanie internetowego newsletter’a
dla pracowników.
• Współpraca z Product Managerami i Działem Marketingu
w zakresie PR produktowego.
• Intensyfikacja działań wizerunkowych i organizacja akcji wspierających oraz charytatywnych w ramach działań CSR,
m. in.:
- organizacja i koordynacja zbiórki prezentów w ramach akcji „I Ty możesz zostać Św. Mikołajem”,
- nawiązanie współpracy i koordynacja zbiórki zabawek dla dzieci z Warszawskiego Szpitala dla Dzieci przy ul. Kopernika.
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami prasy branżowej.
• Monitoring mediów (Press Service).
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA:
2012 – 2013 uczestniczenie w projekcie wdrożenia nowej strony internetowej dla całej grupy Antalis, jako Content Leader w Polsce: tworzenie, tłumaczenie i redagowanie tekstów, współpraca z Zarządem, Product Managerami oraz wszystkimi działami w firmie.
2013 zainicjowanie wykorzystania e-mailingów, jako głównego sposobu komunikacji z klientem zewnętrznym poprzez zwiększenie ilości wysyłanych wiadomości z 20 do 50 rocznie.
2013 zainicjowanie i koordynacja projektu weryfikacji bazy adresów e-mailowych klientów, baza unikalnych adresów wzrosła o ok. 30%.
• Zarządzanie treściami na stronie internetowej.
• Pisanie i tłumaczenie informacji prasowych, artykułów promocyjnych, reklam produktowych oraz komunikatów.
• Współpraca z Centralą w zakresie przygotowania materiałów marketingowych na polski rynek.
• Wprowadzenie i redagowanie internetowego newsletter’a
dla pracowników.
• Współpraca z Product Managerami i Działem Marketingu
w zakresie PR produktowego.
• Intensyfikacja działań wizerunkowych i organizacja akcji wspierających oraz charytatywnych w ramach działań CSR,
m. in.:
- organizacja i koordynacja zbiórki prezentów w ramach akcji „I Ty możesz zostać Św. Mikołajem”,
- nawiązanie współpracy i koordynacja zbiórki zabawek dla dzieci z Warszawskiego Szpitala dla Dzieci przy ul. Kopernika.
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami prasy branżowej.
• Monitoring mediów (Press Service).
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA:
2012 – 2013 uczestniczenie w projekcie wdrożenia nowej strony internetowej dla całej grupy Antalis, jako Content Leader w Polsce: tworzenie, tłumaczenie i redagowanie tekstów, współpraca z Zarządem, Product Managerami oraz wszystkimi działami w firmie.
2013 zainicjowanie wykorzystania e-mailingów, jako głównego sposobu komunikacji z klientem zewnętrznym poprzez zwiększenie ilości wysyłanych wiadomości z 20 do 50 rocznie.
2013 zainicjowanie i koordynacja projektu weryfikacji bazy adresów e-mailowych klientów, baza unikalnych adresów wzrosła o ok. 30%.
Specjalista ds. Danych i Certyfikacji FSC i PEFC
• Master Data Management (zarządzanie bazą produktową w systemie SAP)
• nadzór nad raportami związanymi z utrzymaniem przez firmę certyfikatów FSC i PEFC
• nadzór nad raportami związanymi z utrzymaniem przez firmę certyfikatów FSC i PEFC
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Wewnętrznego
• komunikacja wewnętrzna: prowadzenie wewnętrznego bloga firmy
• współpraca z HQ w zakresie centralnych materiałów marketingowych (tłumaczenie, pisanie tekstów marketingowych i promocyjnych)
• koordynacja procesu udziału firmy w postępowaniach przetargowych
• nadzór nad procesem aktualizacji procedur firmy
• obowiązki asystenckie w ramach wspomagania Managera Marketingu Regionu CSEE: koordynowanie pracy osób podlegających Menedżerowi w Regionie, przygotowywanie prezentacji i raportów, kontakty z HQ w ramach koordynacji projektów w Regionie
Kluczowe osiągnięcia:
• W latach 2009 - 2010 wdrożenie i redagowanie wewnętrznego bloga firmy. Blog prowadzony był w celu złagodzenia sytuacji kryzysowej wynikającej z połączenia Antalis z konkurencyjną firmą MAP.
• współpraca z HQ w zakresie centralnych materiałów marketingowych (tłumaczenie, pisanie tekstów marketingowych i promocyjnych)
• koordynacja procesu udziału firmy w postępowaniach przetargowych
• nadzór nad procesem aktualizacji procedur firmy
• obowiązki asystenckie w ramach wspomagania Managera Marketingu Regionu CSEE: koordynowanie pracy osób podlegających Menedżerowi w Regionie, przygotowywanie prezentacji i raportów, kontakty z HQ w ramach koordynacji projektów w Regionie
Kluczowe osiągnięcia:
• W latach 2009 - 2010 wdrożenie i redagowanie wewnętrznego bloga firmy. Blog prowadzony był w celu złagodzenia sytuacji kryzysowej wynikającej z połączenia Antalis z konkurencyjną firmą MAP.
Specjalista ds. Technicznych
• komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna: współprowadzenie magazynu News-on-line w intranecie (zbieranie informacji, pisanie artykułów), zarządzanie zawartością strony internetowej przy współpracy ze Specjalistą ds. PR oraz Działem Marketingu
• tłumaczenie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z dostawcami
• prowadzenie rozmów przychodzących z klientami dzwoniącymi na Infolinię
• tłumaczenie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z dostawcami
• prowadzenie rozmów przychodzących z klientami dzwoniącymi na Infolinię
Szkolenia i kursy
• Wordpress dla nieprogramistów
• Copywriting i content marketing
• E-content – sztuka redagowania treści w Internecie
• Google Analytics – poziom podstawowy
• Storytelling
• Sztuka pisania dobrych informacji prasowych i utrzymywania relacji
z dziennikarzami
• Copywriting i content marketing
• E-content – sztuka redagowania treści w Internecie
• Google Analytics – poziom podstawowy
• Storytelling
• Sztuka pisania dobrych informacji prasowych i utrzymywania relacji
z dziennikarzami
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zainteresowania
stylizacja ubioru (ukończone kursy dla stylistów), pisanie, gotowanie, literatura fantastyczna, fitness
Inne
• NETPR, PROWLY, CMS, , Microsoft Office, środowisko Windows, Google for Work, SAP, Ingenes
• Prawo jazdy kat. B
• Prawo jazdy kat. B
Grupy
Intranety.pl
Intranety.pl skupia osoby, dla których INTRANET, KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA jest narzędziem pracy, ważną pozycją w zakresie obowiązków lub zainteresowaniem.
WIZAŻ I STYLIZACJA
Tutaj dyskutujemy o wszystkim co uwodzi, szokuje, intryguje zarówno w dziedzinie makijaży jak stylowości .