Anna Delida

Dyrektor Operacyjny
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Operacyjnych
Gruppo Creativo
Wsparcie zarządcze
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Zastępca Dyrektora Biura Zakupów
Tworzenie nowej organizacji zakupowej, centralizacja zakupów, tworzenie nowej procedury zakupowej, przygotowanie wymagań funkcjonalno-biznesowych dla platformy zakupowej,
zarządzanie 50-cio osobowym zespołem kupców, realizacja planów zakupowych, nadzór nad realizacją zakupów dla projektów strategicznych
PKP Intercity S.A.
Naczelnik Wydziału w Biurze Zakupów
Zarządzanie projektami zakupowymi z zakresu IT i marketingu. Prowadzenie strategicznych projektów. Realizacja celów oszczędnościowych.
Kierowanie kilkuosobowym zespołem kupców, nadzór nad poprawnością procesu zakupowego i efektywnością. Budowanie relacji z dostawcami strategicznymi. Analiza rynku technologicznego. Negocjowanie i zawieranie umów.
PKP Informatyka Sp. z o.o.
Dyrektor Departamentu Zakupòw
Zarządzanie Departamentem Zakupòw, realizacja strategii zakupowych spółki i Grupy PKP
Logo
Doradca Zarządu
Optisolutions
Doradztwo w zakresie strategicznych projektów w spółce Grupy PKP
Adamed Sp. z o.o.
Starszy specjalista ds. zakupów
Budowa nowej organizacji zakupowej dla Grupy Adamed. Koordynowanie projektów zakupowych
Grupa PZU
Kierownik Zespołu ds. Zakupów Technologicznych
Zarządzanie projektami zakupowymi z zakresu technologii (sprzęt, oprogramowanie, wsparcie techniczne, utrzymanie i rozwój aplikacji, konsulting i usługi doradcze, telekomunikacja). Prowadzenie strategicznych projektów dla Grupy PZU. Realizacja celów oszczędnościowych.
Kierowanie kilkuosobowym zespołem kupców, nadzór nad poprawnością procesu zakupowego i efektywnością. Budowanie relacji z dostawcami strategicznymi. Analiza rynku technologicznego. Negocjowanie i zawieranie umów.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista ds. Zakupów
Zarządzanie kategorią zakupową hardware i telekomunikacja. Prowadzenie postępowań przetargowych w oparciu o procedurę zakupową. Realizacja celów oszczędnościowych. Budowanie relacji z dostawcami, zawieranie umów i negocjowanie warunków handlowych. Raportowanie do struktur globalnych Citibanku.
SAS Institute
Project Manager
Kierowanie projektami informatycznymi w największych bankach w Polsce. Wdrażanie systemów informatycznych z zakresu ryzyka finansowego i tekst miningu.
Koordynacja, monitoring i organizacja prac projektowych według SAS Project Management Methodology, przygotowywanie dokumentów projektowych od umowy do protokołów odbioru, przygotowywanie ofert oraz wdrożeń zgodnie ze standardami ISO 9001: 2000
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Kierownik Projektu
Zarządzanie projektami teleinformatycznymi (transmisja danych, sieci WAN) np. dla Citibanku, Mazowieckich Kasy Chorych, Telewizji Polskiej S.A. Przygotowywanie ofert handlowych
Koordynacja prac projektowych u klienta, współpraca z partnerami biznesowymi, prowadzenie prezentacji rozwiązań technicznych dla klienta, rozmowy handlowe i techniczne wsparcie sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z wytycznymi RFP. Współpraca z innymi operatorami telekomunikacyjnymi w procesie przygotowywania ofert, negocjacji i wdrożeń.
Atom sp. z o.o.
Kierownik Działu Technicznego
Rozwój, utrzymanie i konserwacja sieci. Logistyka i zakupy, magazyny- wdrożenie systemu magazynowego, realizacja kontraktów. Zarządzanie dwudziestoosobowym zespołem działu technicznego, koordynacja i organizacja prac instalacyjnych, zarządzanie zasobami magazynowymi, współpraca z partnerami i dostawcami, negocjacje warunków umów i dostaw, ocena pracowników. Przygotowanie firmy do fuzji z GTS Group.
ATM S.A.
Kierownik Działu Realizacji Kontraktów
Realizacja kontraktów klienckich i międzyoperatorskich, logistyka, zakupy, umowy z dostawcami, umowy z operatorami, instalacje, rozwój i utrzymanie sieci. Zakres obowiązków: zarządzanie działem instalacji w zakresie realizacji kontraktów, organizacja i nadzór prac instalacyjnych u klienta. Kierowanie pracami związanymi z utrzymaniem, konserwacją i rozbudową sieci IKP, współpraca z dostawcami usług, urządzeń telekomunikacyjnych i sieciowych. Przygotowywanie zamówień do dostawców, wystawianie faktur, zarządzanie zasobami magazynowymi, inwentaryzacje. Obsługa klienta, ocena pracowników.
Orange Polska S.A.
Referent
Stworzenie bazy danych klientów w dziale instalacji w Zakładzie Północ TP S.A., ustalanie harmonogramu prac monterów, bieżąca obsługa klientów w zakresie nowych przyłączy. Tworzenie podstawowych raportów dla kierownictwa, szkolenie pracowników działu z zakresu obsługi komputera i pakietu MS Office, koordynacja prac monterów.

Edukacja

Logo
MBA dla Kadry Kierowniczej PKP, MBA
GFKM
Logo
Studia Menedżersko-Finansowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Nauczycielski, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Zakupy
IT/Telekomunikacja

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie