Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora Biura Zakupów
Tworzenie nowej organizacji zakupowej, centralizacja zakupów, tworzenie nowej procedury zakupowej, przygotowanie wymagań funkcjonalno-biznesowych dla platformy zakupowej,
zarządzanie 50-cio osobowym zespołem kupców, realizacja planów zakupowych, nadzór nad realizacją zakupów dla projektów strategicznych
zarządzanie 50-cio osobowym zespołem kupców, realizacja planów zakupowych, nadzór nad realizacją zakupów dla projektów strategicznych
Naczelnik Wydziału w Biurze Zakupów
Zarządzanie projektami zakupowymi z zakresu IT i marketingu. Prowadzenie strategicznych projektów. Realizacja celów oszczędnościowych.
Kierowanie kilkuosobowym zespołem kupców, nadzór nad poprawnością procesu zakupowego i efektywnością. Budowanie relacji z dostawcami strategicznymi. Analiza rynku technologicznego. Negocjowanie i zawieranie umów.
Kierowanie kilkuosobowym zespołem kupców, nadzór nad poprawnością procesu zakupowego i efektywnością. Budowanie relacji z dostawcami strategicznymi. Analiza rynku technologicznego. Negocjowanie i zawieranie umów.
Kierownik Zespołu ds. Zakupów Technologicznych
Zarządzanie projektami zakupowymi z zakresu technologii (sprzęt, oprogramowanie, wsparcie techniczne, utrzymanie i rozwój aplikacji, konsulting i usługi doradcze, telekomunikacja). Prowadzenie strategicznych projektów dla Grupy PZU. Realizacja celów oszczędnościowych.
Kierowanie kilkuosobowym zespołem kupców, nadzór nad poprawnością procesu zakupowego i efektywnością. Budowanie relacji z dostawcami strategicznymi. Analiza rynku technologicznego. Negocjowanie i zawieranie umów.
Kierowanie kilkuosobowym zespołem kupców, nadzór nad poprawnością procesu zakupowego i efektywnością. Budowanie relacji z dostawcami strategicznymi. Analiza rynku technologicznego. Negocjowanie i zawieranie umów.
Specjalista ds. Zakupów
Zarządzanie kategorią zakupową hardware i telekomunikacja. Prowadzenie postępowań przetargowych w oparciu o procedurę zakupową. Realizacja celów oszczędnościowych. Budowanie relacji z dostawcami, zawieranie umów i negocjowanie warunków handlowych. Raportowanie do struktur globalnych Citibanku.
Project Manager
Kierowanie projektami informatycznymi w największych bankach w Polsce. Wdrażanie systemów informatycznych z zakresu ryzyka finansowego i tekst miningu.
Koordynacja, monitoring i organizacja prac projektowych według SAS Project Management Methodology, przygotowywanie dokumentów projektowych od umowy do protokołów odbioru, przygotowywanie ofert oraz wdrożeń zgodnie ze standardami ISO 9001: 2000
Koordynacja, monitoring i organizacja prac projektowych według SAS Project Management Methodology, przygotowywanie dokumentów projektowych od umowy do protokołów odbioru, przygotowywanie ofert oraz wdrożeń zgodnie ze standardami ISO 9001: 2000
Kierownik Projektu
Zarządzanie projektami teleinformatycznymi (transmisja danych, sieci WAN) np. dla Citibanku, Mazowieckich Kasy Chorych, Telewizji Polskiej S.A. Przygotowywanie ofert handlowych
Koordynacja prac projektowych u klienta, współpraca z partnerami biznesowymi, prowadzenie prezentacji rozwiązań technicznych dla klienta, rozmowy handlowe i techniczne wsparcie sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z wytycznymi RFP. Współpraca z innymi operatorami telekomunikacyjnymi w procesie przygotowywania ofert, negocjacji i wdrożeń.
Koordynacja prac projektowych u klienta, współpraca z partnerami biznesowymi, prowadzenie prezentacji rozwiązań technicznych dla klienta, rozmowy handlowe i techniczne wsparcie sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z wytycznymi RFP. Współpraca z innymi operatorami telekomunikacyjnymi w procesie przygotowywania ofert, negocjacji i wdrożeń.
Kierownik Działu Technicznego
Rozwój, utrzymanie i konserwacja sieci. Logistyka i zakupy, magazyny- wdrożenie systemu magazynowego, realizacja kontraktów. Zarządzanie dwudziestoosobowym zespołem działu technicznego, koordynacja i organizacja prac instalacyjnych, zarządzanie zasobami magazynowymi, współpraca z partnerami i dostawcami, negocjacje warunków umów i dostaw, ocena pracowników. Przygotowanie firmy do fuzji z GTS Group.
Kierownik Działu Realizacji Kontraktów
Realizacja kontraktów klienckich i międzyoperatorskich, logistyka, zakupy, umowy z dostawcami, umowy z operatorami, instalacje, rozwój i utrzymanie sieci. Zakres obowiązków: zarządzanie działem instalacji w zakresie realizacji kontraktów, organizacja i nadzór prac instalacyjnych u klienta. Kierowanie pracami związanymi z utrzymaniem, konserwacją i rozbudową sieci IKP, współpraca z dostawcami usług, urządzeń telekomunikacyjnych i sieciowych. Przygotowywanie zamówień do dostawców, wystawianie faktur, zarządzanie zasobami magazynowymi, inwentaryzacje. Obsługa klienta, ocena pracowników.
Referent
Stworzenie bazy danych klientów w dziale instalacji w Zakładzie Północ TP S.A., ustalanie harmonogramu prac monterów, bieżąca obsługa klientów w zakresie nowych przyłączy. Tworzenie podstawowych raportów dla kierownictwa, szkolenie pracowników działu z zakresu obsługi komputera i pakietu MS Office, koordynacja prac monterów.
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
IT/Telekomunikacja