Anna Chodakowska

Konsultant ds obsługi klienta
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Office Umiejętności komunikacyjne Punktualność, pracowitość i zorganizowanie Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Sales Force Szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do nauki Obowiązkowość, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków pozytywne nastawienie Telefoniczna i mailowa obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Konsultant/ pracownik biurowy/koordynator
GetHelp.pl
Obsługa połączeń wychodzących (umawianie spotkań przedstawicieli handlowych w komisach samochodowych) i przychodzących (przyjmowanie zgłoszeń awarii aut).
Koordynowanie pracy grupy przedstawicieli handlowych
Tworzenie baz danych
Uzupełnianie dokumentacji
Edycja i korekta materiałów reklamowych
Pizzaportal.pl
Starszy konsultant ds. kompleksowego wsparcia klienta
Obsługa użytkowników i klientów portalu drogą telefoniczną i elektroniczną( na czacie i mailowo) .
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i restauracji.
Aktualizacji danych restauracji ( np menu, strefy dostaw)
Przyjmowanie reklamacji, rozwiązywanie problemów technicznych.
Kompleksowe wsparcie klienta w zakresie funkcjonowania strony i aplikacji mobilnej, pomoc przy składaniu zamówień
Serwisowanie urządzeń generujących zamówienia i rozwiązywanie problemów z nimi związanych.
mBank S.A.
Konsultant mLinii
Telefoniczna pomoc klientom banku w zakresie korzystania z
produktów bankowych
Sprzedaż produktów.
Prowadzenie operacji na produktach klientów.
Informowanie o produktach i usługach bankowych.
Przyjmowanie reklamacji.
Logo
Opiekun Produktu firmy Procter & Gamble
selgros cash&carry sp. z o.o.
Bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, koordynowanie akcji promocyjnych.

Edukacja

Logo
Liceum Ogólnokształcące, średnie
XXIX L.O w Łodzi

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci