Anna Chodakowska

Specjalista ds obsługi Klienta Biznesowego w GetHelp.pl sp z o.o.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Obsługa komputera i urządzeń biurowych Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; Sales Force Pakiet MS Offfice Telefoniczna i mailowa obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
GetHelp.pl
Prowadzenie kampanii marketingowych (np akcji mailingowych, smsowych, newsletterów)
Tworzenie treści artykułów do magazynów, broszur, stron www
Pozyskiwanie nowych klientów poprzez kanały zdalne
Praca na infolinii przychodzącej-wsparcie Klienta Biznesowego
Zdalna obsługa Klienta za pomocą Facebooka i poczty elektronicznej
Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
Udział w nowych projektach działu obsługi klienta
Tworzenie skryptów i instrukcji rozmów telefonicznych i spotkań bezpośrednich
Weryfikacja pracy przedstawicieli handlowych mobilnych i stacjonarnych
Logo
Pracownik biura /konsultant/koordynator
GetHelp.pl sp z o.o.
Obsługa połączeń wychodzących (umawianie spotkań przedstawicieli handlowych w komisach samochodowych) i przychodzących (przyjmowanie zgłoszeń awarii aut).
Koordynowanie pracy grupy przedstawicieli handlowych
Tworzenie baz danych
Uzupełnianie dokumentacji
Edycja i korekta materiałów reklamowych
Logo
Starszy Konsultant ds. obsługi Klienta
Pizza Portal
Obsługa użytkowników i klientów portalu drogą telefoniczną i elektroniczną( na czacie i mailowo) .
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i restauracji.
Aktualizacji danych restauracji ( np menu, strefy dostaw)
Przyjmowanie reklamacji, rozwiązywanie problemów technicznych.
Kompleksowe wsparcie klienta w zakresie funkcjonowania strony i aplikacji mobilnej, pomoc przy składaniu zamówień
Serwisowanie urządzeń generujących zamówienia i rozwiązywanie problemów z nimi związanych.
mBank S.A.
Konsultant Mlinii
Telefoniczna pomoc klientom banku w zakresie korzystania z
produktów bankowych
Sprzedaż produktów.
Prowadzenie operacji na produktach klientów.
Informowanie o produktach i usługach bankowych.
Przyjmowanie reklamacji.

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..