Umiejętności
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
Sales Force
Pakiet MS Offfice
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
GetHelp.pl
Prowadzenie kampanii marketingowych (np akcji mailingowych, smsowych, newsletterów)
Tworzenie treści artykułów do magazynów, broszur, stron www
Pozyskiwanie nowych klientów poprzez kanały zdalne
Praca na infolinii przychodzącej-wsparcie Klienta Biznesowego
Zdalna obsługa Klienta za pomocą Facebooka i poczty elektronicznej
Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
Udział w nowych projektach działu obsługi klienta
Tworzenie skryptów i instrukcji rozmów telefonicznych i spotkań bezpośrednich
Weryfikacja pracy przedstawicieli handlowych mobilnych i stacjonarnych
Tworzenie treści artykułów do magazynów, broszur, stron www
Pozyskiwanie nowych klientów poprzez kanały zdalne
Praca na infolinii przychodzącej-wsparcie Klienta Biznesowego
Zdalna obsługa Klienta za pomocą Facebooka i poczty elektronicznej
Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
Udział w nowych projektach działu obsługi klienta
Tworzenie skryptów i instrukcji rozmów telefonicznych i spotkań bezpośrednich
Weryfikacja pracy przedstawicieli handlowych mobilnych i stacjonarnych
Pracownik biura /konsultant/koordynator
GetHelp.pl sp z o.o.
Obsługa połączeń wychodzących (umawianie spotkań przedstawicieli handlowych w komisach samochodowych) i przychodzących (przyjmowanie zgłoszeń awarii aut).
Koordynowanie pracy grupy przedstawicieli handlowych
Tworzenie baz danych
Uzupełnianie dokumentacji
Edycja i korekta materiałów reklamowych
Koordynowanie pracy grupy przedstawicieli handlowych
Tworzenie baz danych
Uzupełnianie dokumentacji
Edycja i korekta materiałów reklamowych
Starszy Konsultant ds. obsługi Klienta
Pizza Portal
Obsługa użytkowników i klientów portalu drogą telefoniczną i elektroniczną( na czacie i mailowo) .
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i restauracji.
Aktualizacji danych restauracji ( np menu, strefy dostaw)
Przyjmowanie reklamacji, rozwiązywanie problemów technicznych.
Kompleksowe wsparcie klienta w zakresie funkcjonowania strony i aplikacji mobilnej, pomoc przy składaniu zamówień
Serwisowanie urządzeń generujących zamówienia i rozwiązywanie problemów z nimi związanych.
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i restauracji.
Aktualizacji danych restauracji ( np menu, strefy dostaw)
Przyjmowanie reklamacji, rozwiązywanie problemów technicznych.
Kompleksowe wsparcie klienta w zakresie funkcjonowania strony i aplikacji mobilnej, pomoc przy składaniu zamówień
Serwisowanie urządzeń generujących zamówienia i rozwiązywanie problemów z nimi związanych.
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne