Anna Chalasz
Specjalista ds Szkoleń Call Center, Wool Star
Opalenica,
wielkopolskie
Umiejętności
rekrutacja
Szkolenia pracowników
praca w zespole i kierowanie zespołem
Szeroki zakres umiejętność interpersonalnych
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Edukacja
Administracja, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.