Umiejętności
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Obsługa klienta
Umiejętność pracy pod presją czasu
sprawne podejmowanie decyzji
Umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów
umiejętność pracy z trudnym klientem
Opracowywanie procedur do procesów obsługi klientów
Ubezpieczenie na Życie
Sprawna organizacja własnej pracy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Wystawiania i Aneksowania Polis Ubezpieczeń Grupowych
1. WERYFIKACJA WNIOSKÓW O ZAWARCIE UMOWY UBEZPIECZENIA
Sprawdzanie kompletności wniosków wraz z ich załącznikami, porównywanie wniosków z przygotowaną ofertą, pisemne wzywanie do uzupełnień, kontakt z działem sprzedaży w sytuacjach tego wymagających, rejestrowanie wniosków w bazach danych oraz bieżące monitorowanie ich statusów.
2. OCENA RYZYKA UBEZPIECZENIOWEGO
Sprawdzanie kompletności kart rejestracyjnych i oświadczeń o stanie zdrowia klientów, pisemne wzywanie do uzupełnień, weryfikacja zdolności ubezpieczeniowej na podstawie oświadczeń o stanie zdrowia w stopniu nie wymagającym konsultacji z lekarzem, przekazywanie do lekarza oświadczeń wymagających oceny zdolności ubezpieczeniowej , kierowanie na badania lekarskie w celu wystawienia polisy.
3. PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁKA UMOWY UBEZPIECZENIA
Przygotowanie dokumentów składających się na umowę ubezpieczenia zgodnie ze standardami firmy, sprawdzenie ich poprawności i przekazanie do sprzedawcy lub bezpośrednio do klienta. Raportowanie wystawionych polis w odpowiednich bazach danych i aplikacjach.
4. WERYFIKACJA WNIOSKÓW O ZMIANY W ZAWARTYCH UMOWACH UBEZPIECZENIA I PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNICH DOKUMENTÓW
Weryfikacja wniosków pod kątem przygotowanej oferty, w przypadku braku oferty w odniesieniu do istniejących standardów. Przygotowywanie nowych dokumentów polisowych takich jak: aneksy, szczegółowe umowy ubezpieczenia, OWU. W sytuacjach tego wymagających konsultacje między-działowe lub kontakt z innymi działami m.in. dział prawny, dział roszczeń, dział sprzedaży, przekazywanie oryginałów przygotowanych dokumentów do pośredników lub działu administracji celem dostarczenia ich do klienta. Przekazywanie kopii nowych dokumentów lub informacji o wprowadzonych zmianach do działu administracji, rejestracja wpływających wniosków o zmiany w polisach w bazie danych oraz jej bieżące monitorowanie.
5. WSPARCIE PRACOWNIKÓW DZIAŁU SPRZEDAŻY ORAZ DZIAŁU ADMINISTRACJI
Przygotowywanie draftów umów ubezpieczenia na etapie prowadzonych przez sprzedaż negocjacji. Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne, mailowe *pracowników sprzedaży m.in. związanych z koniecznością wyjaśnienia treści OWU, określenia rodzaju weryfikacji medycznej, *pracowników działu administracji m.in. związanych z treścią umowy.
Sprawdzanie kompletności wniosków wraz z ich załącznikami, porównywanie wniosków z przygotowaną ofertą, pisemne wzywanie do uzupełnień, kontakt z działem sprzedaży w sytuacjach tego wymagających, rejestrowanie wniosków w bazach danych oraz bieżące monitorowanie ich statusów.
2. OCENA RYZYKA UBEZPIECZENIOWEGO
Sprawdzanie kompletności kart rejestracyjnych i oświadczeń o stanie zdrowia klientów, pisemne wzywanie do uzupełnień, weryfikacja zdolności ubezpieczeniowej na podstawie oświadczeń o stanie zdrowia w stopniu nie wymagającym konsultacji z lekarzem, przekazywanie do lekarza oświadczeń wymagających oceny zdolności ubezpieczeniowej , kierowanie na badania lekarskie w celu wystawienia polisy.
3. PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁKA UMOWY UBEZPIECZENIA
Przygotowanie dokumentów składających się na umowę ubezpieczenia zgodnie ze standardami firmy, sprawdzenie ich poprawności i przekazanie do sprzedawcy lub bezpośrednio do klienta. Raportowanie wystawionych polis w odpowiednich bazach danych i aplikacjach.
4. WERYFIKACJA WNIOSKÓW O ZMIANY W ZAWARTYCH UMOWACH UBEZPIECZENIA I PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNICH DOKUMENTÓW
Weryfikacja wniosków pod kątem przygotowanej oferty, w przypadku braku oferty w odniesieniu do istniejących standardów. Przygotowywanie nowych dokumentów polisowych takich jak: aneksy, szczegółowe umowy ubezpieczenia, OWU. W sytuacjach tego wymagających konsultacje między-działowe lub kontakt z innymi działami m.in. dział prawny, dział roszczeń, dział sprzedaży, przekazywanie oryginałów przygotowanych dokumentów do pośredników lub działu administracji celem dostarczenia ich do klienta. Przekazywanie kopii nowych dokumentów lub informacji o wprowadzonych zmianach do działu administracji, rejestracja wpływających wniosków o zmiany w polisach w bazie danych oraz jej bieżące monitorowanie.
5. WSPARCIE PRACOWNIKÓW DZIAŁU SPRZEDAŻY ORAZ DZIAŁU ADMINISTRACJI
Przygotowywanie draftów umów ubezpieczenia na etapie prowadzonych przez sprzedaż negocjacji. Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne, mailowe *pracowników sprzedaży m.in. związanych z koniecznością wyjaśnienia treści OWU, określenia rodzaju weryfikacji medycznej, *pracowników działu administracji m.in. związanych z treścią umowy.
Starszy Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Obsługa klienta z obszaru Działu Roszczeń, Financial Institutions, ubezpieczeń grupowych, wprowadzanie i modyfikacja w systemie danych klientów, przyjmowanie i realizacja zleceń zmian strategii inwestycyjnej. Tworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych usprawniających pracę całego działu, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników działu, dbanie o jakość przeprowadzanych rozmów przez pracowników, przejmowanie rozmów z trudnym klientem raportowanie miesięczne pracy działu przygotowywanie prezentacji na potrzeby Dyrektora działu, przygotowywanie grafiku pracy działu. Promowanie produktów i usług firmy oraz dbałość o jej dobry wizerunek.
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Grupy
ArchiCAD
ArchiCAD - Jak zrobić dobry projekt?, jak przygotować zestawienie materiałów i wiele innych takich tam problemów.
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!